Het gaat kennelijk tegen de natuurwetten in dat ik maffia wordquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS durf ik niet op te stemmenZij moet toch ondertussen een keer mafia zijn
Het gaat kennelijk tegen de natuurwetten in dat ik maffia wordquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS durf ik niet op te stemmenZij moet toch ondertussen een keer mafia zijn
Hey man, dat is mijn speerpunt! Hoe moet ik nu ooit stemmen krijgen als je er dan ook nog wat willekeurige andere dingen bij zegtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
-Ik ben nieuw en heb dus geen vooroordelen of iets.
Alle middelen zijn geoorloofd in dit harde spel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hey man, dat is mijn speerpunt! Hoe moet ik nu ooit stemmen krijgen als je er dan ook nog wat willekeurige andere dingen bij zegt
oke, nu haalt dit me wel over. Ik stem op jouquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:54 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ga voor de komende week gewoon vrij vragen. Ik ben dan full-time beschikbaar voor jullie, lieve kijkbuiskindertjes!
Doe als wendy, doe es gek, Stem PP!
Je kan me omkopen voor een broodje Unox bij het PSV stadionquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
Hey Bossie,
stem op mij pik. Je kent me al een tijd. Bovendien zie ik je binnenkort bij de WoS-meet en misschien nog wel een voetbalwedstrijdje. Je wil hier toch ook winnen!
Je moet het nut er zelf van inzien. Daarbij kan ik als lijsttrekker van mezelf niet omkoopbaar zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan me omkopen voor een broodje Unox bij het PSV stadion
Oh als jij op mij stemt krijg jij van mij een broodje unox bij het PSV stadionquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan me omkopen voor een broodje Unox bij het PSV stadion
Zo zien we gelijk wie er corrupt is in dit spel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens, JONGENS (m/v)
Mijn stem is TE KOOP!
Biedingen wens ik per PM te ontvangen.
Mag ik er dan álles mee doen wat ik wil?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef -SG- het volgende:
Als jij op mij stemt krijg jij van mij timmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |