Hoiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
Hallo ben ik weerik was ff tijdelijk weg
ik denk dat ik mijn avatar maar even veranderquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn avatar maar even verander
ja anders wordt ik nog een junkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn avatar maar even verander
Uuh een andere kleur blond met nog 2 kleuren erdoorheenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoidebbie , hoe ziet je haar er nu uit ?
niet echt neej.. en iets is beter als niets.. dus tjaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja je kan geen kant op merk ik al
ik denk dat ik een vd plaatjes ga gebruiken die logician aanbevolen heeftquote:
oeeequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuh een andere kleur blond met nog 2 kleuren erdoorheen
ja doos, maar ik ben ook nog eens blond van mezelfquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef Runx het volgende:
[..]
oeeehttp://beauty.nl.msn.com/salon/blonderen_zelfvertrouwen
hey trutje ik gaf je een kusje!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja doos, maar ik ben ook nog eens blond van mezelfik heb het nu alleen iets donkerder, ben van
mezelf heel licht
Hoe durf je!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
Hallo ben ik weerik was ff tijdelijk weg
Ik zit hier maar wat met collega te lullen, we hebben allemaal gewoon NIETS te doen hiero!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles bon!![]()
Alleen een beetje druk vandaag
Hoeist daar?
Ja ik zag die foto gister ben gelijk maar een metamorfose ondergaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoe durf je!
Nou moet ik je maar weer fotosoepen!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey trutje ik gaf je een kusje!
nog beterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja doos, maar ik ben ook nog eens blond van mezelfik heb het nu alleen iets donkerder, ben van
mezelf heel licht
Haha go Barra..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey trutje ik gaf je een kusje!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
nog beterjij bent dus ook dubbel zo slim
nee grapje
Hmmm jij bent zeker het eerste aanspreekpunt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:54 schreef Logician het volgende:
Ik word hier momenteel Vreselijk uitgescholden door een klant..
Ophangen die handelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:54 schreef Logician het volgende:
Ik word hier momenteel Vreselijk uitgescholden door een klant..
Lekker bezig daar dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit hier maar wat met collega te lullen, we hebben allemaal gewoon NIETS te doen hiero!
Mijn kut collega is weg, en het is weer rustig
Whatevaaaaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha go Barra..
Aanpakken die handel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |