Het is druk jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
waar blijven de fotosoeps ? het is al 14.25 , kan ik me fobo weer eens gaan updaten
ja lekker!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens wat nuttigs doen ... roken.. koffie
Was dat voor radio ?!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemiddag
even gewoon lekker relaxe.
Geen zin meer
ow, Royaal FM owns![]()
![]()
weet ik veelquote:
lekker of kom je bij mij gezellig kletsenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens wat nuttigs doen ... roken.. koffie
Of je liegt tegen WL of je liegt tegen mijquote:
kijk dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of je liegt tegen WL of je liegt tegen mij
ja maar je moet ook niet zo populair zijnquote:
Ben niet populair ben gewoon gekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar je moet ook niet zo populair zijn
gekke aapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ben niet populair ben gewoon gek
Godskolere... straks in de trein alles maar ff terug lezen danquote:
Daar heb ik mn auto altijd dichtbij staanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
lekker of kom je bij mij gezellig kletsenik ben best dicht bij , roombeek
kom jij ook dan even langs , ken je Twentsewelle ? wel met Logician komenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daar heb ik mn auto altijd dichtbij staan
ja , je moet wel bij blijven sgele.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godskolere... straks in de trein alles maar ff terug lezen dan
Maar maar... Ik kijk alleen maar naar jouquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of je liegt tegen WL of je liegt tegen mij
Nope...wat is datquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
kom jij ook dan even langs , ken je Twentsewelle ? wel met Logician komen
dat die dingen bij jou werken joh, bij helpt het geen rukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:39 schreef Crazy-p het volgende:
daar ben ik weer..
eindelijk mn ibuprofen kunnen kopen..
Dacht het wel jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , je moet wel bij blijven sgele.
Ja we kunnen niet allemaal naar iedereen tegelijk kijken hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Maar maar... Ik kijk alleen maar naar jou
waar jij je auto neer zetquote:
nou kijk.. 3x 400mg doet wel wat ja.. nog niet alles.. lol..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat die dingen bij jou werken joh, bij helpt het geen ruk
Aleve 440mg...en daar 3 van...dan wilt het nog wel werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
kom jij ook dan even langs , ken je Twentsewelle ? wel met Logician komen
je moet ze ook niet op roken héquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DRROOOXXZZ!!!!!!quote:
quote:
HOIquote:
Ik start fotosoep gelijk even op, heb nog een idee waar je ingesoept wil worden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
HOIeen van de meesters in fotosoep samen met gekke aap
kan ik jullie alles leren over moedernatuurquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou kijk.. 3x 400mg doet wel wat ja.. nog niet alles.. lol..
maar het is beter dan kotsend boven het toilet hangen van de asprine of de paracetamol.. dus tja
Alles bon!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
PIMP!
Alles kits in tha hood?
nou ik kan bijna niet wachtenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik start fotosoep gelijk even op, heb nog een idee waar je ingesoept wil worden?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
Hallo ben ik weerik was ff tijdelijk weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |