Of je liegt tegen WL of je liegt tegen mijquote:
kijk dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of je liegt tegen WL of je liegt tegen mij
ja maar je moet ook niet zo populair zijnquote:
Ben niet populair ben gewoon gekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar je moet ook niet zo populair zijn
gekke aapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ben niet populair ben gewoon gek
Godskolere... straks in de trein alles maar ff terug lezen danquote:
Daar heb ik mn auto altijd dichtbij staanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
lekker of kom je bij mij gezellig kletsenik ben best dicht bij , roombeek
kom jij ook dan even langs , ken je Twentsewelle ? wel met Logician komenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daar heb ik mn auto altijd dichtbij staan
ja , je moet wel bij blijven sgele.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godskolere... straks in de trein alles maar ff terug lezen dan
Maar maar... Ik kijk alleen maar naar jouquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of je liegt tegen WL of je liegt tegen mij
Nope...wat is datquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
kom jij ook dan even langs , ken je Twentsewelle ? wel met Logician komen
dat die dingen bij jou werken joh, bij helpt het geen rukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:39 schreef Crazy-p het volgende:
daar ben ik weer..
eindelijk mn ibuprofen kunnen kopen..
Dacht het wel jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , je moet wel bij blijven sgele.
Ja we kunnen niet allemaal naar iedereen tegelijk kijken hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Maar maar... Ik kijk alleen maar naar jou
waar jij je auto neer zetquote:
nou kijk.. 3x 400mg doet wel wat ja.. nog niet alles.. lol..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat die dingen bij jou werken joh, bij helpt het geen ruk
Aleve 440mg...en daar 3 van...dan wilt het nog wel werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
kom jij ook dan even langs , ken je Twentsewelle ? wel met Logician komen
je moet ze ook niet op roken héquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DRROOOXXZZ!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |