Sterker nog, dat weet ik wel zeker aangezien de huidige sig niet meer relevant is na vanavondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
zegt ie nu, morgen is het aangepast
Nou jij het aangeeft idd jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef amaranta het volgende:
juups sig en die van mij zijn hetzelfde
Najaaaaaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sterker nog, dat weet ik wel zeker aangezien de huidige sig niet meer relevant is na vanavond
je kan beter kippen houdenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef FUFR het volgende:
ok, nu ligt het aan mij
het onderwerp dora pc is nu ineens verboden..
"heb je daar en daar al gekeken' was net too much
vrouwen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:56 schreef ArTiC het volgende:
soms ben ik best blij dat ik alleen woon...zoals nu..dat ik achter de pc zit mee te zingen
you kon al niet zingenquote:
best hoor..duw wat lego in bb zijn oren en zingen maarquote:
Die zit TV te kijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
best hoor..duw wat lego in bb zijn oren en zingen maar
hup...zet die kwèèk open danquote:
kei skônquote:
ah! bier!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
burrrrrp
epic failquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef ArTiC het volgende:
tijdens het pissen merken dat je een haar hebt laten staan op je balzak en deze dan wel ff eruit rukken..auw
I like the pain....*kras*quote:
To much infoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef ArTiC het volgende:
tijdens het pissen merken dat je een haar hebt laten staan op je balzak en deze dan wel ff eruit rukken..auw
ik heb medelijden met je burenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:17 schreef febster het volgende:
Zo, het huis is op stap, kan ik eens gaan stofzuigen.
Ik denk dat Sam dora verstopt heeft in de hoop dat ze voor sintklaas een neie krijgtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef FUFR het volgende:
ok, nu ligt het aan mij
het onderwerp dora pc is nu ineens verboden..
"heb je daar en daar al gekeken' was net too much
vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |