De Small Business versie...ergensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Mex_ het volgende:
Heeft er nog iemand een NL Office 2000 liggen, (geen XP, 2003 of 2007 dus..)
20 oktober danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, mits je een week kunt wachten, wel een origineeltje zonder DB
quote:
Maak je geen zorgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
moes toch effe checken of er wel doorgewerkt werd
E-mail Thunderbird. GSM agenda-Outlook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat anders?
E-mail, agenda, koppeling met mijn foon...Outlook
ik heb de mijne pas nog gezien!quote:
een agnenda nog wel..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
E-mail Thunderbird. GSM agenda-Outlook.
Want roze?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb de mijne pas nog gezien!![]()
Ergens...
Veel erger, we kunnen Sam's Dora computer nergens vinden, alsof je daar overheen zou kijken..
tuurlijk, 2 programma's gebruiken als het ook in 1 kanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
E-mail Thunderbird. GSM agenda-Outlook.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
een agnenda nog wel..
Die Juup heeft altijd de nieuwste gadgets..
onder andere en minimaal zo groot als een normalequote:
Die kun je ook op de wc gebruikenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
een agnenda nog wel..
Edit:
vuige edittor![]()
HAHAHA Juup© heeft een typefout gemaakt HAHAHAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
een agnenda nog wel..
Edit:
vuige edittor![]()
quote:
Outlook vind ik gewoon een kutprogramma. Meningen verschillen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk, 2 programma's gebruiken als het ook in 1 kan
moederschepen zien idd niks over het hoofd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
onder andere en minimaal zo groot als een normale
very strange.
Dat ik m niet zie, mwa, da ken hendig
Maar ze mothership ...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
HAHAHA Juup© heeft een typefout gemaakt HAHAHA
HAHAHA zal mij een kutzorg wezen HAHAHAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
HAHAHA Juup heeft een fout in zijn sig staan HAHAHA
checked that, ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moederschepen zien idd niks over het hoofd.
Misschien zit Sam jullie te sarren?
zegt ie nu, morgen is het aangepastquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
HAHAHA zal mij een kutzorg wezen HAHAHA
Het is maar een garpje Juupquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
HAHAHA zal mij een kutzorg wezen HAHAHA
allemaal achteraf gelulquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
zegt ie nu, morgen is het aangepast
Dat is gelogenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef amaranta het volgende:
juups sig en die van mij zijn hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |