ik ook, heb ze allebei op mijn PS3 maar ik ga toch weer voor PESquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef febster het volgende:
[..]
I know. Al loopt iedereen op internet te hypen hoe vet FIFA 09 is terwijl ik die demo wederom ruk vond
.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:51 schreef ArTiC het volgende:
..en eindelijk een fatsoenlijke koppeling met Outlook
Me2, al was PES 8 maar "mwaah". Ik hoop wel dat ze het online gebeuren op PES 6 baseren en beter hebben gemaakt want voetballen met lag is niet te doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook, heb ze allebei op mijn PS3 maar ik ga toch weer voor PES
MSN geeft nu een melding als ik in Outlook mail krijg en als ik daar dan op klik wordt outlook gestart ipv hotmailquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
ik heb het 3x nagerekend en het kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn pa was dus 15 toen zn broer trouwde (leert een simpele rekensom ons).
Moet je wel Outlook gebruiken voor e-mailquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
MSN geeft nu een melding als ik in Outlook mail krijg en als ik daar dan op klik wordt outlook gestart ipv hotmail
Wat anders?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet je wel Outlook gebruiken voor e-mail
Doet ie dat ook bij non-hotmail uit je outlook?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
MSN geeft nu een melding als ik in Outlook mail krijg en als ik daar dan op klik wordt outlook gestart ipv hotmail
)@#$@#*$)#$@ gemistquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
K,euringsdienst van waarde
"Waarom zit er in de hamburger meer kippenvlees dan in de kipburger? "
" ehh, dat is wel een beetje raar ja "
ja, mijn msn adres is geen hotmail/live adresquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Doet ie dat ook bij non-hotmail uit je outlook?
Ok, relekstquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, mijn msn adres is geen hotmail/live adres
dat bedoel ik dusquote:
Ik meen van wel...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Mex_ het volgende:
Heeft er nog iemand een NL Office 2000 liggen, (geen XP, 2003 of 2007 dus..)
ja, mits je een week kunt wachten, wel een origineeltje zonder DBquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Mex_ het volgende:
Heeft er nog iemand een NL Office 2000 liggen, (geen XP, 2003 of 2007 dus..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |