Met een pas van de Rabo kan ik in vrijwel elke Belgische winkel betalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Veel succes met betalen via de gleuf, dat lukt je echt niet. Eerst kiezen tussen proton/bancontact (chippen/pinnen), wel irritant is dat. Je kunt bij veel winkels overigens wel betalen met je Nederlandse bankkaart, maar dan wel via de chip (en die hoeft niet opgeladen te zijn want de chip en de magneetstrip bevatten dezelfde informatie).
Centea is wel een goede. Maar ik zou ook eens kijken bij bijvoorbeeld ING, Rabo of ABN. Da's vaak stukken goedkoper dan een Belgische bank.quote:Op zaterdag 1 november 2008 07:10 schreef jpjedi het volgende:
Iemand tips voor een hypothecair krediet bank in Belgie? Zoek eigenlijk ook een soort vergelijkings site.
Die registratierechten zijn echt belachelijk hoog zeg.
Dan bedoel je ING/RABO/ABN Nederland die dan een belgie hypotheek voorzien? Wat ik daarvan weet is dat ze maar tot 80% financieren. Dit in combinatie met de registratiekosten brengt me op 100,000 euro aan eigen geld inleg. Ik ben wel goed maar niet gek zeg.quote:Op zaterdag 1 november 2008 07:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Centea is wel een goede. Maar ik zou ook eens kijken bij bijvoorbeeld ING, Rabo of ABN. Da's vaak stukken goedkoper dan een Belgische bank.
Die inderdaad. Volgens mij gaan die ook wel verder dan 80% EW. Genoeg partijen die zelfs tot 125% EW gaan bij een hypotheek in Belgie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan bedoel je ING/RABO/ABN Nederland die dan een belgie hypotheek voorzien? Wat ik daarvan weet is dat ze maar tot 80% financieren. Dit in combinatie met de registratiekosten brengt me op 100,000 euro aan eigen geld inleg. Ik ben wel goed maar niet gek zeg.
Of heeft er iemand andere ervaringen?
De ULB (Franstalige universiteit) biedt veel verschillende sporten aan tegen een vrij lage prijs.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:00 schreef superheist het volgende:
Zijn er ook studenten sport verenigingen? Dan met name klimmen, kon niet echt iets via google vinden..
Waar zit je in de buurt?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef superheist het volgende:
Ah thanksZie dat ze elke dinsdag avond klimmen, maar eens kijken dan! Inmiddels ook een kamer, via dat QLB. In Jette, zag er best leuk uit. Liever 20 minuutjes op de fiets dan een uur in het openbaar vervoer
Atomium ziet er wel leuk uit zo 's nachts
Sjah bij KBC deed men erg moeilijk en ING zat dichterbijquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:21 schreef Asanovic het volgende:
Ik zit bij KBC, maar die blijft overeind lijkt het
Het is de Adolphe Vandenschrieckstraat, vrij dicht bij het Jette treinstation, iets verder van de metro vandaan, maar dan wel weer dichtbij wat bussen (ook de bus die naar m'n werk gaat) en een tramquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |