VOC-mentaliteit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:08 schreef koen_pijl het volgende:
Bezetten het land en verkopen de vrouwen als sex slaven.
Dna verkopen we iijsland aan de hoogste bieder, nadat we alle grondstoffen weg hebben gehaald.
waarom niet het zit er aan te komenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:22 schreef Pumatje het volgende:
serieus reageren op hoe Ijsland binnen te vallen?
Reactie VS na inval door NL:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:22 schreef Pumatje het volgende:
serieus reageren op hoe Ijsland binnen te vallen?
Vooruit. Ik stel voor via de zee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waarom niet het zit er aan te komen
Ja hoor, het nieuwe strategische wonder sinds Michiel de Ruiter.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef santax het volgende:
Ik stel voor via de zee.
Nee het klopt dat ze geen leger hebben. Ze geven hun defensiebudget aan de VS die in ruil daarvoor hun grondgebied beschermt tegen vijandelijke aanvallen. Nog steeds een goed idee? Of kunnen we die ook hebben?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd ze hebben geen leger dus nu kan de marine eens bewijzen wat ze waard zijn
Eindelijk erkenningquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja hoor, het nieuwe strategische wonder sinds Michiel de Ruiter.
Die zijn nog niet helemaal af zeg maarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:17 schreef DrDentz het volgende:
We hebben toch van die dure straaljagers gekocht, die kunnen toch ook eens ingezet worden voor de verandering?
jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee het klopt dat ze geen leger hebben. Ze geven hun defensiebudget aan de VS die in ruil daarvoor hun grondgebied beschermt tegen vijandelijke aanvallen. Nog steeds een goed idee? Of kunnen we die ook hebben?
Das een risico dat ik niet wil nemen. Ze verneuken een land voor minderquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja![]()
de vs gaat toch niets doen
bont!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:25 schreef koen_pijl het volgende:
We hebben toch nog een paar atoombommen liggen die van Amerika zijn geweest. Of nog zijn? We knallen ze gewoon weg. Daarna gaan we er met vissersboten heen en laden alle doden zeehonden in. Goed voor de bond.
Goed idee, als ze een leger haddenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef flyguy het volgende:
Allereerst dient in het eerste uur van de aanval de militaire top, de politieke leiders uitgeschakeld worden. Dit is een taak voor speciale eenheden en/of spionnen (als we die er al hebben...) In dat zelfde moment moeten de belangrijkste plekken van het infrastructurele netwerk lamgelegd worden en alle communicatiecentra overgenomen worden. Het eerste is een opdracht voor luchtmacht met steun van de marine. Het tweede moet gedaan worden door de lucht mobiele brigade. In de chaos die volgt moet de Nederlandse invasiemacht de militaire kampen van de Ijslanders overnemen en controleren. Daarnaast is het zaak om de steden zo snel mogelijk te isoleren. En zo verover je Ijsland
LOL, er is idd niks aan te vallen als er geen leger is.quote:
Houden jullie wel rekening met de Limburgers? De Amerikanen zijn zo uit Schinnen hier mijn eigen dorpje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:40 schreef Andyy het volgende:
eerst alle belangrijke infrastructuur bombaderen met clusterbommen massieve luchtlanding met eerst het KCT gevolgd door het LMB(met luchtsteun van F-16s en artillerysteun van de fregatten).
daarna amfibische landing van de mariniers (waarmee ook de tanks aan land worden gebracht)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef vipergts het volgende:
wat moeten we met ijsland. ik bedoel willen we nog zo'n nutteloze provincie als friesland. ik zeg gewoon afwachten en die meisje opnemen als vluchtelingen ik wel er wel 3 in huis nemen. of in de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |