quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zie nog maar 1 uitweg
[ afbeelding ]
Toch knap, het hele kantoor is leeg en toch komt men met updates...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef James52 het volgende:
Nu is het dus officeel, geld vanaf maandagmiddag is terug bij icesave of nooit weggeweest, en voor het geld moet men gaan vechten http://icesave.nl/
Daarvoor hoef je toch niet op kantoor te zitten. Dit doet iemand vanaf een tropisch eiland.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Toch knap, het hele kantoor is leeg en toch komt men met updates...
ja heuj jij zei.. gaat NU over IceSave...... tjong..... foute info verstrekken... je lijkt Ijsland welquote:
Kan... en anders kun je je dit week-end nog uitleven op de voetbalploeg van IJsland.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Ziet iemand iets in het idee om met een fok!knokploeg de computers op het Icesave Nederland kantoor in beslag te nemen?
is al gebeurd door DNB gisterenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Ziet iemand iets in het idee om met een fok!knokploeg de computers op het Icesave Nederland kantoor in beslag te nemen?
goed idee, zodat ze geen overzicht van hun rekening houders meer hebben!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Die worden gegijzeld in ruil voor alle spaartegoeden van Nederlandersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Kan... en anders kun je je dit week-end nog uitleven op de voetbalploeg van IJsland.
Ze zitten op de 11e verdieping, en je komt er niet zomaar naar binnen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef MoneyTalks het volgende:
als je zelf de wetgever bent, kan alles denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan de IJslandse overheid nu nog de boel failliet laten verklaren zonder zelf aansprakelijk te worden gesteld (en zichzelf failliet te verklaren)? Niet toch, ze zijn immers genationaliseerd.
donequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
Even de OP updaten aub.
[ afbeelding ]
Je zou een touw en een krukje kunnen zoeken. Ik heb er nog meer staan en ik denk dat we op dit moment niks kunnen doen. Alleen hopen dat het goed komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb er 10.000 staan. Moet ik iets doen nu of gewoon even afwachten?
Ik knoop me echt niet op nu Heerenveen met 5-2 van Ajax heeft gewonnen. Het is maar geld hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je zou een touw en een krukje kunnen zoeken. Ik heb er nog meer staan en ik denk dat we op dit moment niks kunnen doen. Alleen hopen dat het goed komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |