quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mooie jas trouwens, staat je goed
Ok, rustig aan hoor... het is hier ook wel dood moet ik zeggenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als ik tijd heb join ik the fun..
Op dit moment ben ik bezig voor reclamecampagne
sorry mr Smokezquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Ga jullie schamen
Ik ben maar liefst een half uur aan het vergaderen, en er is slechts één pagina gevuld sindsdien?
laat me raden je miste mij ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:29 schreef Logician het volgende:ik was gewoon 4min te vroeg terug van lunch
Ik kom weer eens langs, en nu is iedereen wegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Ga jullie schamen
Ik ben maar liefst een half uur aan het vergaderen, en er is slechts één pagina gevuld sindsdien?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kom weer eens langs, en nu is iedereen weg
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er komt weer leven.. de drukke allochtoon is backquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik niet ik heb een hele lieve meid naast me die me aardbeien geeftquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:31 schreef Logician het volgende:
En ik vind het zooooo irritant dat er iemand naast me zit ...
Op welke van de 3 doel je nu?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Er komt weer leven.. de drukke allochtoon is back
Ik een jong kindje dat denkt dat ie leuk isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik niet ik heb een hele lieve meid naast me die me aardbeien geeft
* Dr.Droxz zal minder rare dingen posten, zodat je je drinken kan opdrinken... ipv uit te sproeienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Logician het volgende:
en volgens mij begin ik verkouden te worden...
allochtoon die op redbull en koffie loopt is back bedoel jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Er komt weer leven.. de drukke allochtoon is back
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zal minder rare dingen posten, zodat je je drinken kan opdrinken... ipv uit te sproeien
Lekker dan begin net een beetje beter te wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Logician het volgende:en volgens mij begin ik verkouden te worden...
kan je hem nog wat leren zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik een jong kindje dat denkt dat ie leuk is
Lijkt me duidelijk?... wat valt daar nou niet aan te snappen ?!....quote:
TOEEEEEEEEEEET TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET FUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
allochtoon die op redbull en koffie loopt is back bedoel je
*hyper*
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lekker dan begin net een beetje beter te worden
Ik drink juist een stuk minder rebull en koffie!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
allochtoon die op redbull en koffie loopt is back bedoel je
*hyper*
ik wil mee kijken zonder dat de achtergrond van de gebruikers blauw wordtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk?... wat valt daar nou niet aan te snappen ?!....
geen behoefte aanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je hem nog wat leren zou ik zeggenik ben ook nog maar een kinderfiets hoar
niet verkouden worden anders kunnen we niet meer zoenenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Logician het volgende:en volgens mij begin ik verkouden te worden...
GRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:35 schreef Runx het volgende:
[..]
niet verkouden worden anders kunnen we niet meer zoenen
Eet smakelijk , ik wil antwoord op mijn vraag graagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz gaat ook maar eens lunchen
Install Radmin dan ofzo...VNCviewer is toch crapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil mee kijken zonder dat de achtergrond van de gebruikers blauw wordtsnappie
Succesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz gaat ook maar eens lunchen
Je wil dus meekijken, zonder dat mensen dat doorhebben?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil mee kijken zonder dat de achtergrond van de gebruikers blauw wordtsnappie
ben je de leeuw van de postbank aan het na doen ofzoquote:
nee gebruikers vinden dat kutquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je wil dus meekijken, zonder dat mensen dat doorhebben?
Daar ga ik je toch echt niet mee helpen.... moet je bij mijn kut collega zijn, die flikte dat laatst....![]()
(doorgegeven aan systeembheer, kreeg kut collega weer op zijn flikker![]()
)
Serieus als ik van't weekend ziek ben, weet ik je te vindenquote:
lol..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:39 schreef Logician het volgende:
*situatie schets*
x x x x 1 x
--------------------------
x x x 2 3 x
1= p00p
2= ik
3=gastje
ik geloof niet dat ie zo veel jonger is als ik.. dus ik ben ook maar een jong kindje dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik een jong kindje dat denkt dat ie leuk is
ja maar ...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Serieus als ik van't weekend ziek ben, weet ik je te vinden
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je de leeuw van de postbank aan het na doen ofzoje weet toch dat ik dat was
Jij bent gewoon lieVquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ie zo veel jonger is als ik.. dus ik ben ook maar een jong kindje dan?
lol soms wel heel erg jong trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |