ooohhhh mag dat welquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan is zelf kopen goedkoper en sneller
ja daar zit wat inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]soms wel, en soms gewoon lekker rustig
zo te zien blijf jij wat langer weg dan 30 minquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te zien blijf jij wat langer weg dan 30 min
mag je een burka op/aan ? daar kun je makkelijk een helm onder dragenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je een burka op/aan ? daar kun je makkelijk een helm onder dragen
Kep zo vaak mn iPod op...bijna nooit gezeik gehadquote:
Ik heb er ook nog eentje in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Djeez, jullie gaan weer lekker!
Ik heb weer ruzie gehad... tralalala En een mailtje verstuurd naar baas trlalalala
Kut collega moet DOOD... trallaal
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:58 schreef Logician het volgende:
Poop er staat een mooie vrouw naast je
Mooie jas trouwens, staat je goedquote:
ah verdorie.. heb ik die nog gemist.. stuur haar straks eens ff hier langsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mooie jas trouwens, staat je goed
Ik geef er geld bij om hem te laten oprotter hier tralalalaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje in de aanbieding
Mensen geshoppedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kom weer langs, is het dood.... heb ik gisteren wat verkeerds gedaan ofzo?
hahahaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik geef er geld bij om hem te laten oprotter hier tralalala
Krijg net een beetleje,
ik zou morgen een "slachtoffer" van een BHV oefenening zijn, en mijn knie moeten "verdraaien"... en voordoen alsof ik mijn knie niet meer kon buigen, en de liften werken niet. Zodat ze me op zo'n roldinges via de trap moesten gaan vervoeren... alleen rond dat tijdstip heb ik een vergadering... jammer!
Heb ik me kut collega opgegeven als slachtoffer![]()
Dacht toch dat ik niemand had gekwetstquote:
Hij had weer een grote bek, en had weer eens geen oplossing in calls gezet... zodat ik vandaag weer 40 min. voor jan lul ben bezig geweest. Maarja, hij is nu naar het ziekenhuis (geen idee waarom, dat weet niemand).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
Btw watskeburt tussen jou en je collega?!
Oh lomp.. lekker danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij had weer een grote bek, en had weer eens geen oplossing in calls gezet... zodat ik vandaag weer 40 min. voor jan lul ben bezig geweest. Maarja, hij is nu naar het ziekenhuis (geen idee waarom, dat weet niemand).
Damn, ben jij de kampioen F5en ofzo, 10 sec later had je een antwoord op mijn berichtquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, ben jij de kampioen F5en ofzo, 10 sec later had je een antwoord op mijn bericht
Die gast moet gewoon dood, meer niet... is voor mij voldoende!
hahahah, nice1 WLquote:
Ik vind een refresh van 1 minuut wel ok, anders gaan we hier weer zeuren dat ik te veel internetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Firefox Auto Refresh Script
wijsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Omdat ik geen zin meer heb, heb ik net besloten dat ik vrijdag vrij ben
verdorie.. wou dat ik die beslissing kon makenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Omdat ik geen zin meer heb, heb ik net besloten dat ik vrijdag vrij ben
Juist! Maar ik verveel me nu weer... zo maar weer even fotosoep opstartenquote:
Had ff de tijd.. daarom was ik gister nummer 1 nu is redelijk drukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, ben jij de kampioen F5en ofzo, 10 sec later had je een antwoord op mijn bericht
Die gast moet gewoon dood, meer niet... is voor mij voldoende!
Ach, ieder voordeel heeft zo zijn nadeel....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
verdorie.. wou dat ik die beslissing kon maken
Ik mocht ook niet klagen gisteren, heb nog nooit zoveel gepost op 1 dag zeg!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Had ff de tijd.. daarom was ik gister nummer 1 nu is redelijk druk
Als ik tijd heb join ik the fun..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mocht ook niet klagen gisteren, heb nog nooit zoveel gepost op 1 dag zeg!
Vanmiddag nog ff fotosoepen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |