yep, mijn vader moet inderdaad naar het RIAGG afd. Ouderen geestelijke gezondheidszorg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:12 schreef schizolientje het volgende:
Voor fanvanheteerste uur, als de situatie bij je ouders onhoudbaaris moet je de huisartsenpost inschakelen, die moeten de crisidienst inschakelen ( of riagg), dan moeten zij de situatie thuis komen beoordelen en evt. een crisisopname regelen.
en ondertussen heb ik mijn eigen streamsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis niet meer zo intensief als met DGK. maar er hangen er nog veel op de achtergrond die even iets anders aan het doen zijn. Geen streams, zodoende
tja ik wilde de stemming er weer een beetje inbrengen......quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef Manu82 het volgende:
Lees ik daar gvd weer Fortis en killier
Zo zwerf ik af en toe eens over het net richting Granbassiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ondertussen heb ik mijn eigen streams![]()
Ik ben eindelijk begonnen aan de dvd's van sex and the city. Geweldig
O okéquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo zwerf ik af en toe eens over het net richting Granbassi![]()
@Fan, zie mijn vorige post, nog genoeg aanwezig die ergens mee bezig zijn maar toch regelmatig een keer op F5 drukken
die is wel leuk voor Manuquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Nieuwe spaaractie bij Fortis!
Gratis spaarvarken bij het openen van een spaarrekening.
[ afbeelding ]
Ga me even met z'n allen pestenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is wel leuk voor Manu
Helaas ben ik al wees, maar in mijn omgeving hoor ik ook over het drama van dementerende ouders, waarvan de één nog goed is en de ander tegen zijn zin moet worden opgenomen en al dat soort drama.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O oké![]()
Zijn er hier meer die ouders hebben rond de 80 jaar?
jawel toch? het wordt sukkelen op die leeftijd helaas![]()
maar da's denk ik bij allemaal van ons wel die ouders hebben rond die leeftijd...
Ik heb wel grootouders in die leeftijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O oké![]()
Zijn er hier meer die ouders hebben rond de 80 jaar?
jawel toch? het wordt sukkelen op die leeftijd helaas![]()
maar da's denk ik bij allemaal van ons wel die ouders hebben rond die leeftijd...
Het is heul mijn bedoeling niet jou te pestenquote:
Weet ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is heul mijn bedoeling niet jou niet jou te pesten![]()
Heb je iets met Fortis?
Dat heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Ben geloof ik aandeelhouder bij die idioten sinds vorige week
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
en voor wie het weten wil, ik ben vandaag al 2 weken rookvrij en 3 kilo afgevallen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef dieenebart het volgende:
Hey PeterNB, zit nu naar het plaatje te luisteren. Wat een bagger. Misschien alleen geschikt om op de ahctergrond te draaien als je Monique Smit met een bevroren paling anaal staat uit te wonen
Veel last van gehad?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
en voor wie het weten wil, ik ben vandaag al 2 weken rookvrij en 3 kilo afgevallen
Wow! Goed hoor!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Klasse Deisyyquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |