yep, mijn vader moet inderdaad naar het RIAGG afd. Ouderen geestelijke gezondheidszorg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:12 schreef schizolientje het volgende:
Voor fanvanheteerste uur, als de situatie bij je ouders onhoudbaaris moet je de huisartsenpost inschakelen, die moeten de crisidienst inschakelen ( of riagg), dan moeten zij de situatie thuis komen beoordelen en evt. een crisisopname regelen.
en ondertussen heb ik mijn eigen streamsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis niet meer zo intensief als met DGK. maar er hangen er nog veel op de achtergrond die even iets anders aan het doen zijn. Geen streams, zodoende
tja ik wilde de stemming er weer een beetje inbrengen......quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef Manu82 het volgende:
Lees ik daar gvd weer Fortis en killier
Zo zwerf ik af en toe eens over het net richting Granbassiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ondertussen heb ik mijn eigen streams![]()
Ik ben eindelijk begonnen aan de dvd's van sex and the city. Geweldig
O okéquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo zwerf ik af en toe eens over het net richting Granbassi![]()
@Fan, zie mijn vorige post, nog genoeg aanwezig die ergens mee bezig zijn maar toch regelmatig een keer op F5 drukken
die is wel leuk voor Manuquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Nieuwe spaaractie bij Fortis!
Gratis spaarvarken bij het openen van een spaarrekening.
[ afbeelding ]
Ga me even met z'n allen pestenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is wel leuk voor Manu
Helaas ben ik al wees, maar in mijn omgeving hoor ik ook over het drama van dementerende ouders, waarvan de één nog goed is en de ander tegen zijn zin moet worden opgenomen en al dat soort drama.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O oké![]()
Zijn er hier meer die ouders hebben rond de 80 jaar?
jawel toch? het wordt sukkelen op die leeftijd helaas![]()
maar da's denk ik bij allemaal van ons wel die ouders hebben rond die leeftijd...
Ik heb wel grootouders in die leeftijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O oké![]()
Zijn er hier meer die ouders hebben rond de 80 jaar?
jawel toch? het wordt sukkelen op die leeftijd helaas![]()
maar da's denk ik bij allemaal van ons wel die ouders hebben rond die leeftijd...
Het is heul mijn bedoeling niet jou te pestenquote:
Weet ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is heul mijn bedoeling niet jou niet jou te pesten![]()
Heb je iets met Fortis?
Dat heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Ben geloof ik aandeelhouder bij die idioten sinds vorige week
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
en voor wie het weten wil, ik ben vandaag al 2 weken rookvrij en 3 kilo afgevallen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef dieenebart het volgende:
Hey PeterNB, zit nu naar het plaatje te luisteren. Wat een bagger. Misschien alleen geschikt om op de ahctergrond te draaien als je Monique Smit met een bevroren paling anaal staat uit te wonen
Veel last van gehad?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
en voor wie het weten wil, ik ben vandaag al 2 weken rookvrij en 3 kilo afgevallen
Wow! Goed hoor!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Klasse Deisyyquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Nee eigenlijk niet, maar ik zit dan ook aan de Champixquote:
Goed dat je het tenminste al zo lang redtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik zit dan ook aan de Champix![]()
Geweldig spul
Alsnog respect hoor. Ik zou heel snel Champix in je aars roepen en een sigaret opsteken, denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik zit dan ook aan de Champix![]()
Geweldig spul
Als je niet wilt stoppen moet je het niet eens proberen, daar kan volgens mijn zelfs geen Champix tegenop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsnog respect hoor. Ik zou heel snel Champix in je aars roepen en een sigaret opsteken, denk ik.
Ik zal het ooit eens gaan proberen.
ah, sorry voor de late reactie..... ik heb even CBML gekeken bij uitzending gemist, even afleiding....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb wel grootouders in die leeftijd.Maar inderdaad, kwakkelen en zorgelijk bij vlagen. Je doet wat je kan. en mijn vader is enigst kind en ze zien mij als een soort dochter ipv kleinkind. Dus ik ken het gevoel wel een beetje.
Sterkte er maar mee. Ik hoop dat ze je vader kunnen overtuigen van het nut van zorg. Het zou m veel rust kunnen geven.....
zó da's héél knapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef dieenebart het volgende:
Hey PeterNB, zit nu naar het plaatje te luisteren. Wat een bagger. Misschien alleen geschikt om op de ahctergrond te draaien als je Monique Smit met een bevroren paling anaal staat uit te wonen
mooie Griek ook héquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Net even een film gekeken.![]()
En daarna je griek-filmpje Fan! Ik moest lachen!
Wat doe je dan met het logo van PSV, terwijl je aandeelhouder bent van de sponsor van Feyenoord?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Ben geloof ik aandeelhouder bij die idioten sinds vorige week
Geen peuken meer opsteken en niet meer snoepen en snackenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zó da's héél knap![]()
ik dacht juist altijd dat je kilo's aankwam als je stopte met roken?
hoe heb je dat gedaan?
Ik word nieuwsgierig, waar kan ik jouw Griek vinden?quote:
pffffff respect hoor, toen ik een keer probeerde te stoppen vrat ik me ongans aan drop enzo....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen peuken meer opsteken en niet meer snoepen en snacken![]()
Ik was niet te dik, maar wel als de dood dat ik kilo's aan zou komen, dus heb dagenlang met mijn handen in mijn zakken gelopen, veel in beweging geweest en hopla, 3 kilo eraf.
Ik moet wel zeggen dat ik 's avonds vaak om 10 uur al op bed lag
Wie zegt dat ik niet al jaren aandeelhouder ben van Philips?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat doe je dan met het logo van PSV, terwijl je aandeelhouder bent van de sponsor van Feyenoord?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word nieuwsgierig, waar kan ik jouw Griek vinden?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet al jaren aandeelhouder ben van Philips?
Hij is inderdaad leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee was niet ''mijn'' griek maar de griek in het filmpje, oké ik plaats hem nog één keertje
tis en grappig filmpje, eigenlijk een commercial.....
Ik geniet er al heel lang niet meer van maar wat ik wel weet is dat ik heel erg verdrietig word als ik niet meer mag roken van mezelf. Ik viel ook af omdat ik geen hap door mijn strot kreeg omdat ik te hoog in mijn emoties zat. Wat heet, hoog. Ik vond het leven zo kut zonder.. Hoe sneu ben je dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet wilt stoppen moet je het niet eens proberen, daar kan volgens mijn zelfs geen Champix tegenop.
Dus gewoon blijven genieten van je peuken![]()
Dat het even duidelijk is dat ik niet zo'n anti-rook-evangelist ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |