abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62226760

Wat is Twente
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twente
quote:
Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Wat zijn tukkers?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tukker
quote:
Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.

Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.

Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er ook een volkslied?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twents_volkslied
quote:
Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Is er een Twents woordenboek?
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
Met vertaalapparaat:
quote:
BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
quote:
breda
de polietsie van breda is op zeuk noar de eigenaar van bienoa 100.000 euro. 't bedrag zat in toet'n dee veurbieganger woensdagoamd vond langs weg in 't ulvenhoutsebos bieje breda. de eerlijke vinder hef 't gèèld ofgeleverd bieje de polietsie in breda. de polietsie stelt onderzeuk in, omdat zij 't nich onwaarschijnlijk acht dat 't gèèld te maak'n hef met criminele activiteit. zij hef de euro's veilig votdoan in kloes. aske de polietsie de eigenaar van 't gèèld binnen joar nich hef vonn, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_jonge_leu_en_oale_groond
quote:
Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.

In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?
Ja zeker, op dit moment spelen er 2 clubs uit Twente in de Eredivisie, te weten

Heracles Almelo

zie ook --> www.heracles.nl
quote:
Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland.

Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaald voetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen is momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.

Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion verhoogd van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras.

De huidige trainer is Gert Heerkes. Hij volgde interimtrainer Hendrie Krüzen op. Krüzen was tijdelijk trainer na het ontslag van Ruud Brood.
en

FC Twente

zie ook --> www.fctwente.nl
quote:
FC Twente is een Nederlandse voetbalvereniging uit Enschede die sinds de oprichting in 1965 betaald voetbal speelt. De club ontstond uit een fusie tussen Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Op het seizoen 1983/84 na speelde FC Twente altijd in de Eredivisie. Het eerste elftal wordt momenteel getraind door oud-speler Fred Rutten en zijn assistent Erik ten Hag.

Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. Een thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in.
De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het huidige stadion. De grootste overwinning ooit is 8-0, een uitslag die behaald werd tegen De Graafschap op 14 september 1975 en tegen FC Utrecht op 23 april 1977. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 104 nationale en 19 Europese doelpunten. In het seizoen 1971/72 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is een record voor de Nederlandse Eredivisie.

FC Twente speelt zijn thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Dit stadion werd op 10 mei 1998 geopend en bood aanvankelijk plaats aan 13.500 toeschouwers. Later is dit teruggebracht naar 13.250. Met ingang van het voetbalseizoen 2008/2009 is het stadion uitgebreid met een gedeeltelijke tweede ring waardoor de capaciteit wordt vergroot naar 24.353 bezoekers. De naam zal na de uitbreiding "Grolsch Veste" luiden, een verwijzing naar vestingstad Groenlo waar de fabriek van sponsor Grolsch zijn oorsprong heeft.[1] De eerste officiële wedstrijd die in het huidige stadion werd gespeeld was op 10 mei 1998 tegen PSV, een competitiewedstrijd die in 3-0 voor de Tukkers eindigde.
Tot 1998 werd gespeeld in het Diekmanstadion, wat voor 1965 de thuisbasis was van Sportclub Enschede.

De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente; in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente-fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 legde, de op dat moment nog niet officiële supportersvereniging, Vak-P de fundamenten voor de Ultras cultuur in Nederland.
Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio. Ook vlak over de grens in Duitsland is er een officieel erkende Twente-fanclub. In 2007 kwam daar ook een Australische supportersvereniging bij onder de naam "Tukkeroos". Enkele Twente supporters hebben sinds de jaren 90 een vriendschapsband met aanhangers van het Duitse Schalke 04.

Twente won twee maal de KNVB-beker, in 1977 na een finale tegen PEC Zwolle en in 2001 na winst tegen PSV. In 1975, 1979 en 2004 verloor Twente de bekerfinale. Het beste competitieresultaat is een tweede plaats in 1974, eenzelfde klassering als voorganger Sportclub Enschede in 1958 behaalde. Zeven keer legden de Tukkers beslag op de derde plek in de eindrangschikking van de Eredivisie. In seizoen 1983/84 haalde FC Twente een tweede plaats in de eerste divisie en promotie naar de Eredivisie, nadat het het jaar daarvoor was gedegradeerd. Als bekerwinnaar mocht Twente in 2001 spelen om de Johan Cruijff-schaal. De wedstrijd tegen PSV ging echter met 3-2 verloren.
FC Twente speelde éénmaal een Europese finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M'gladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld. In 1973 werd de halve finale van de UEFA Cup gehaald en in 1978 de halve finale van de Europacup II.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cupwinnaars, na winst over twee wedstrijden tegen Kalmar FF uit Zweden. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint, waarmee het toegang verwierf tot de tweede kwalificatieronde voor de UEFA Cup van dat jaar. Hierin werd het echter uitgeschakeld door FC Levadia uit Estland.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?

Kom je ook uit Twente en sta je er niet in?
PM dan even je username een woonplaats naar dennistd, en hij zet je erbij

vaste bezoekers:
quote:
-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie

OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topic
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62226782
Ik zie nu pas dat het kaartje is aangepast
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62226815
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:05 schreef Oldenzaal het volgende:
MinderMutsig, als je nu niet post, dan gaat de volgende TT over jou!!!
Nee heur.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62226826
Spammerts?!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_62226841
Ja
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62226849
Ik toch niet?
pi_62226855
Toch?
pi_62226871
Ik dacht dat Tukkers trouwens Twenten waren. Dan hoort alles wat aan de verkeerde kant van de Dinkel woont helemaal niet in dit topic.
pi_62226883
Eerst wou ik als TT:" #69: Het standje van Wouter" doen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62226887
Of nou ja woont, geboren is. Anders mag ik hier ook niet komen.
pi_62226901
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerst wou ik als TT:" #69: Het standje van Wouter" doen
pi_62226914
Oja ik ging douchen en wat nuttigs doen.
pi_62226920
Kwartet
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 11:18:11 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62227006
69... oeh
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62227015
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Kwartet
pi_62227033
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
69... oeh
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 11:25:21 #17
Rawr
pi_62227230
Lekker dat natte poesje op je gezicht gedrukt terwijl je zelf ook verwend wordt
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62227396
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
True
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62227604
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu heb ik nog meer zin in vanavond!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:38:50 #20
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62227640
Jow jow
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62227753
Heya!
pi_62227757
Femke
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62227924
Moest even spieken!

David!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:49:47 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62227944
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik dacht dat Tukkers trouwens Twenten waren. Dan hoort alles wat aan de verkeerde kant van de Dinkel woont helemaal niet in dit topic.
Tukkers zijn Twentenaren ja
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:50:55 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62227985
Ik gisteren flink panty's ingekocht omdat ik dacht geen meer te hebben... vind ik vandaag nog 3 pakjes á vijf panty's per pakje in m'n tas
pi_62228049
Dan kan jij een heleboel ladders in je panty's krijgen!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:55:46 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62228128
Geloof me.... dat gebeurt ook! Daarom sla ik ook altijd flink in.. maar 45 panty's is opzich wel veel...
pi_62228224
Ik ben ook zo'n drama met die dingen. Dure hobby.
Maar ik draag sowieso geen panty's, dat zit voor geen meter vind ik. Doe mij maar een mooi setje kousen.
pi_62228271
Hm, ik ben zoiezo niet van de kousen, panty's, majo's etc.

Ik heb altijd moeite met leuke schoenen voor onder een rokje/jurkje te vinden, aangezien ik best grote voeten heb en het liefst op gympen loop en als ik een hak draag ik nog groter ben!
pi_62228276
Hier kan ik dus niet over meepraten!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:07:43 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62228484
Ik draag ook niet heel veel panty's, maar straks met HH en JA in het vooruitzicht, wel

En daarbij heb ik prima schoenen voor onder een rokje, jurk of driekwart broek En met dit weer, wil ik niet zonder panty de straat op
pi_62228545
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Tuurlijk wel. Jij moet als man toch ook meerdere frustraties hebben over het onding genaamd panty? Het is niet charmant, het zit in de weg, vrouwen krijgen er onmeunige zweetpoten van ( ) en ze zijn zo stuk en dan heb je heibel in de keet.
Ga me nu niet vertellen dat je niks te zeggen hebt over panty's want ik geloof je niet.
pi_62228563
HH of JA?
pi_62228572
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Waarvan ken jij inge en wytze en rina en karel en frank trouwens?:P
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:11:44 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62228602
@ Kirs: Hippisch Hengelo en Jumping Amsterdam

Ik vind panty's geen ondingen, ik krijg er geen zweetvoeten van en heel snel zijn ze niet kapot denk ik... bij mij gaan ze kapot in de was
pi_62228848
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:11 schreef Samzz het volgende:
@ Kirs: Hippisch Hengelo en Jumping Amsterdam

Ik vind panty's geen ondingen, ik krijg er geen zweetvoeten van en heel snel zijn ze niet kapot denk ik... bij mij gaan ze kapot in de was
Dan moet je ze met de hand uitspoelen. De wasmachine is niet lief voor panty's inderdaad en de droger is de pantyhel.
Ik vind het wel ondingen. Om je benen is het wel prettig maar de bovenkant zit kut. Helemaal als je string dan scheef onder je panty komt te zitten (doetie nooit maar als je een panty aan hebt besluit dat ding ineens om een kwartslag te draaien ) en je zo elegant mogelijk moet proberen om met die ellende tussen je billen onopvallend naar het toilet te lopen. En daar moet je dan eerst je rok omhoog doen, dan dat hele geval naar beneden, string weer recht panty aan. Kut, panty is weer helemaal langs je benen naar beneden gezakt dus het grote hijsen begint weer... ja panty zit weer op zijn plek maar wat is nu in godsnaam de voorkant van mijn rok En dan heb je dat eindelijk allemaal voor elkaar, loop je vol zelfvertrouwen naar buiten om er dan een half uur later achter te komen dat je rok van achter in je panty terecht is gekomen en je dus iedereen je onelegante pantykont hebt geflasht.
Nee doe mij maar kousen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:23:23 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62228928
Hehehe, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.. Heb wel eens iemand gered van die vernedering, dat wel!

Ik heb nu panty's van de H&M, die vind ik echt ideaal, ze schuiven niet, er zit een fijne bovenkant aan (brede band) en ze zakken niet snel af. Het zijn van die heupdingen. Ideaal
pi_62229095
Het ideale van panty's vind ik wel altijd (geleerd van mn zus) dat je dat ene rolletje net kan 'verbergen'
pi_62229109
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:23 schreef Samzz het volgende:
Hehehe, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.. Heb wel eens iemand gered van die vernedering, dat wel!
Het is zooooo erg. Ik flash nog liever mijn blote kont. Ik vind een pantykont echt zo vreselijk lelijk! Als ik een jongetje was en ik nam een meisje mee naar huis met een panty en ik zag dan vlak voor ze zo in bed wil stappen een pántykont... nou dan mocht ze van mij weer weggaan want dan werd het niks meer.
quote:
Ik heb nu panty's van de H&M, die vind ik echt ideaal, ze schuiven niet, er zit een fijne bovenkant aan (brede band) en ze zakken niet snel af. Het zijn van die heupdingen. Ideaal
pi_62229131
'kedengkedengkedeng, oehoeh!' (zingt)
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:31:47 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62229151
Zoooo ik ga eten en op naar de manege! Genieten van de paardensport!

Doeii
pi_62229202
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:31 schreef Samzz het volgende:
Zoooo ik ga eten en op naar de manege! Genieten van de paardensport!

Doeii
Veel plezier.
pi_62229595
En toen was het stil
pi_62229831
Ik ben er nog wel hoor.
pi_62230295
Ik ben ook een vaste bezoeker
Mijn naam blijft alleen anoniem
Dus wil wel in de OP
Jojoortje = anoniem
Noot noot.
pi_62230361
Lief anoniempje,

Privacy is a bitch. Verzin dan een leuk pseudoniem.

Liefs,

Mona.
pi_62230388
Ik heb jou hier nog nooit gezien trouwens.
pi_62230398
Maar ik ben ook een tijd weggeweest.
pi_62230469
Waar blijven die andere spamsletten? Ik kan dit topic toch niet alleen vol maken?
pi_62230530
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar blijven die andere spamsletten? Ik kan dit topic toch niet alleen vol maken?
Tuurlijk wel!! Neem een voorbeeld aan Gitaar en Ruler!!
pi_62230637
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:29 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Die houden dan tenminste nog enigszins een dialoog. Ik zit gewoon heul in mijn uppie te posten steeds.
pi_62230665
Whehehehe Here I am to save the Day
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62230671
Maar je hebt wel steeds kwartet!!!

Of doe alsof je meerder persoonlijkheden hebt die tegen elkaar praten!
pi_62230687
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook een vaste bezoeker
Mijn naam blijft alleen anoniem
Dus wil wel in de OP
Jojoortje = anoniem
Jij bent helemaal geen vaste bezoekster

Af en toe kom je een keer meespammen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62230789
OMG, shoot me now
Ik heb lekker al mijn muziek in de media player gegooid zodat ik lekker muziekjes kan luisteren onder het spammen, knalt ineens Jan Smit uit mijn boxen met Vrienden voor het leven.
Stomme top 2000.
pi_62230810
Jan Smit
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:42:11 #57
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62230863
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jan Smit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62230910
quote:
De zanger Jan Smit
pi_62230917
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehehe Here I am to save the Day
Jippie
pi_62230921
quote:
Jan Smit
pi_62230934
Ze zijn het met me eens
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62230994
*danst de macerana*
pi_62231085
En nu verdorie ook nog André Hazes.
pi_62231104
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef Fems het volgende:
*danst de macerana*
Dat doe ik ook weleens als ik in een gekke bui ben tijdens het uitgaan

Iedereen die me aankijkt alsof ik gek ben!
pi_62231153
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:50 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Dat doe ik ook weleens als ik in een gekke bui ben tijdens het uitgaan

Iedereen die me aankijkt alsof ik gek ben!
Ik doe het als ik alleen achter de computer zit, als ik help bij onderbouw feesten, als begeleider bij brugklaskamp en ook nog bij het uitgaan.. Ik ken het dansje dan ook perfect!
pi_62231261
Killswitch Engage
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62231421
Wat wilt ze nou?

Ik wil dat knulletje in zijn wangetjes knijpen en een aai over zijn bol geven.
pi_62231464
Jaa. Echt schattig. Wel sneu, dat dat meisje hem zo behandeld.
pi_62231806
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:03 schreef Fems het volgende:
Jaa. Echt schattig. Wel sneu, dat dat meisje hem zo behandeld.
Naja het is wel een klein playertje. Maar ik vind 'm schattig.
pi_62232020
Ik krijg net een brief van The Phone House dat mijn abonnement bijna is afgelopen en of ik wil verlengen met een gratis telefoon en dat ik dan ook voor 35,- aan accessoires uit mag zoeken.
Ik kan kiezen uit een Nokia 6300, een Samsung U900 Soul of een Nokia 6500 classic maar ik ben er helemaal uit qua telefoons. Wil ik die wel of zijn er leukere toestellen op de markt? Iemand?
pi_62232023
Wel grappig dat die zijn problemen op fok plaatst.

*het maakt me niks uit dat ze me niet moet *, maar je toch druk maken!
pi_62232629
Staind
*zingt It's been a while *
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62232825
Jan Smit

Nieuwe cd van hem pompt door de speakers hoor
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62232860
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef Roycoooooo het volgende:
Jan Smit

Nieuwe cd van hem pompt door de speakers hoor
Fail
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:07:06 #75
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62233233
Hai Bobbers
pi_62233262
Ik mag nog niet bobben
pi_62233289
Ik kan nog niet bobben
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 15:12:55 #78
Rawr
pi_62233374
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:07 schreef Bob-B het volgende:
Hai Bobbers
Kheb brommerpech
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:16:11 #79
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62233609
Hmjam, een kopje thee!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:23:24 #81
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62233659
Hoi fems!
Net was het nog chocomel :p
pi_62233763
Hey bobbie!

Net was vanochtend rond een uur of half 12.
pi_62233877
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:21 schreef Fems het volgende:
Hmjam, een kopje thee!
Goed idee.

Wat voor telefoons hebben jullie en bevalt die?
pi_62233951
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Goed idee.

Ik heb een nokia van 50 euro die volgens de verkoper (want een erg eerlijke verkoper was) lang mee kon en tegen een stootje kon, aangezien ik mijnes wel eens laat vallen (A).
Ik hecht absoluut geen waarde aan telefoons. Het enige wat ik er mee doe is smsen en bellen en nu ik er radio op heb radio luisteren!

Nokia is wel een fijn merk als je onhandig bent;)
pi_62234086
Ik heb ooit die stuiternokia gehad omdat ik ook nogal klunzig ben maar de telefoon die ik nu heb ziet er na twee jaar nog als nieuw uit en nu wil ik een flitsende. Hij mag zelfs roze zijn.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:38:51 #86
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62234116
HTC Touch Dual met windows mobile erop, dus kan internetten, word, excell en ga zo maar door. Werkt tot nu toe perfect.
pi_62234285
Ik vind die HTC's zo ingewikkeld en onhandig. Waarom een hele computer op zak hebben?>
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:05:07 #88
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62234864
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:45 schreef Fems het volgende:
Ik vind die HTC's zo ingewikkeld en onhandig. Waarom een hele computer op zak hebben?>
Omdat ik computerfan ben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62235030
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Goed idee.

Nokia N82. Bevalt goed
A.F.C.A.
pi_62235033
Nath

Brutal. Fucking. Metal.
pi_62235086
Naja, bijna dan
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:22:37 #92
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62235306
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:22:57 #93
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62235313
Mooi getal
|| justdiggit.org ||
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:23:34 #94
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62235327
Moeten we op blijven hangen, en dan bij de volgende topics gewoon 69 +1, 69 + 2.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:24:13 #95
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62235351
Kwartet
|| justdiggit.org ||
pi_62235353
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar ik ben ook een tijd weggeweest.
Ja wat lul je dan ook
Noot noot.
pi_62235367
Wou dat het weeeeekend was
Noot noot.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:25:18 #98
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62235381
Ik ga vanavond naar Bert Visscher!
|| justdiggit.org ||
pi_62235404
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga vanavond naar Bert Visscher!
Waar? Hoe heet de show?
Noot noot.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:28:07 #100
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62235475
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waar? Hoe heet de show?
Stoffe Jongens. In Utrecht
|| justdiggit.org ||
pi_62235706
Nicee
Noot noot.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:42:19 #102
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62235802
Jawohl!

* TheGirlNextDoor zit over een uur in de trein en over 3 uur en 20 minuten op de tweede rij bij Bert Visscher

Doei!
|| justdiggit.org ||
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:46:03 #103
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62235896
vanavond is ontspannen avondje denk ik
pi_62235957
Wie is er hier goed in klachtenbrieven nakijken (A)?

Femke bladiebla
Bladiebladiebla
0000 BB HAAKSBERGEN
Tel.: 053-5700000
E-mail: bladiebla@hotmail.com

Haaksbergen, 8 oktober 2008

Eufon Inc.
Postbus 201
3651 TK ROTTERDAM

Betreft: klacht Eufon-versterker.

Geachte mevrouw/heer,

Enkele maanden geleden heb ik bij winkelier Van der Meer een Eufon-XTA versterker gekocht. De versterker voldeed niet aan mijn eisen, hij blies mijn boxen op. Met mijn klachten ben ik naar de winkelier teruggegaan, maar hij vertelde me dat mijn klachten niet onder de garantie van de versterker vielen. Hij kon verder niks voor mij doen. Ik ga niet akkoord met zijn reactie en verwacht geld terug te krijgen. Ik pik dit niet.

Bij winkelier Van der Meer heb ik de Eufon-versterker, type DBE 203, van 40 watt gekocht. Ik had deze versterker gekocht omdat hij perfect bij het vermogen van mijn boxen pasten. Deze boxen van Sony heb ik een half jaar geleden aangeschaft voor 400 gulden. Ik wilde hier graag nog een versterker bij, maar ik moest nog even sparen. Ik zal een kopie van de rekening van de boxen als bijlage toevoegen.
Ik had de versterker aangesloten op mijn boxen en twee weken na het aansluiten waren mijn boxen kapot. Ze waren opgeblazen.
Mijn versterker heb ik door laten meten door bevriende winkelier. Hij vertelde mij dat mijn boxen 60 watt vermogen hadden, in plaats van 40 watt. Een kopie van het meetrapport zal ik als bijlage toevoegen. Met mijn klachten ben ik naar winkelier Van der Meer gegaan, maar hij zei dat hij mij niet verder kon helpen met mijn problemen, omdat mijn klachten niet onder de garantie vallen. Ik vind dit niet kloppen, aangezien ik een jaar garantie op mijn versterker heb en ik deze klachten wel degelijk onder garantie vindt vallen. Een kopie van mijn garantiebewijs heb ik als bijlage toegevoegd.

Ik eis dat u mij een tegemoetkoming geeft van de schade. Ik denk hierbij aan 300 euro voor mijn boxen, aangezien ze nog maar een half jaar oud waren en door uw versterker zijn opgeblazen. Verder wil ik het gehele bedrag van de versterker terug. Mijn rekeningnummer is -knip-. Ik verwacht spoedig antwoord van u te krijgen.

Hoogachtend,

Femke Bladiebla

Bijlagen: 1) Kopie garantiebewijs versterker
2) Kopie meetrapport versterker
3) Kopie rekening boxen

[ Bericht 0% gewijzigd door Bob-B op 08-10-2008 16:51:45 (naam en rekeningnummer weg) ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:52:46 #105
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62236083
Ik heb je bericht iets aangepast want je naam en rekeningnummer stonder er open en bloot in
Enfin, je hebt het over guldens....dus hij is al heel oud denk ik en garantie is sowieso verlopen.
Hoeveel tijd zat er tussen de aanschaf en het terug brengen naar de winkel?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:55:32 #106
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62236155
Ik heb trouwens nog nooit van eufon gehoord...
pi_62236212
Het is ook voor school, dus de helft zal wel verzonnen zijn.
Morgen moet ik als tentamen een klachtenbrief schrijven;)!
In de opdracht stonden guldens en het merk Eufon.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:00:09 #108
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62236280
Naja je kan er van uit gaan dat de winkelier je een ondeugdelijk product heeft verkocht. De winkelier heeft jou een rekening gegeven, dus wettelijk gezien heb je een koopovereenkomst (soort contract) met de winkelier en die is dan ook verantwoordelijk.
Als het echt zou zijn zou ik zeggen dat je ff in WGR moet kijken (Werk, Geld, Recht) die helpen altijd wel.
pi_62236299
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:00 schreef Bob-B het volgende:
Naja je kan er van uit gaan dat de winkelier je een ondeugdelijk product heeft verkocht. De winkelier heeft jou een rekening gegeven, dus wettelijk gezien heb je een koopovereenkomst (soort contract) met de winkelier en die is dan ook verantwoordelijk.
Als het echt zou zijn zou ik zeggen dat je ff in WGR moet kijken (Werk, Geld, Recht) die helpen altijd wel.
Merci !
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:32:39 #110
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62237084
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Nicee
Oh hoi jojoortje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:33:37 #111
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62237114
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:52 schreef Bob-B het volgende:
Ik heb je bericht iets aangepast want je naam en rekeningnummer stonder er open en bloot in
Enfin, je hebt het over guldens....dus hij is al heel oud denk ik en garantie is sowieso verlopen.
Hoeveel tijd zat er tussen de aanschaf en het terug brengen naar de winkel?
Handig van der
pi_62237254
Bah. Ik mag van mn moeder niet meer klagen, maar ik heb het helemaal gehad met school
Poeh, wat ben ik blij als ik mei mijn examens gehad heb en mijn diploma in handen heb en kan gaan studeren of wat! Eindelijk iets doen wat ik hopelijk interessant vind (als ik eindelijk weet wat dat is)
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:40:10 #113
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62237277
Wat ga je doen dan
pi_62237373
Sorry, ik mag niet schelden!
pi_62237407
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Oh hoi jojoortje
Dag Skip
Noot noot.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:51:36 #116
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62237561
Wanneer komt het ooit weer goed ?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:59:53 #117
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_62237745
goedemiddag
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:01:27 #118
148588 rulerofdeath
pi_62237785
Goedenavond
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_62237826
haha, hey rulerofdeath!

Ik ga lekker eten, hoop ik. Anders ga ik lekker chocolade-eten!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:06:18 #120
148588 rulerofdeath
pi_62237927
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het is zooooo erg. Ik flash nog liever mijn blote kont. Ik vind een pantykont echt zo vreselijk lelijk! Als ik een jongetje was en ik nam een meisje mee naar huis met een panty en ik zag dan vlak voor ze zo in bed wil stappen een pántykont... nou dan mocht ze van mij weer weggaan want dan werd het niks meer.
[..]

zien
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:29 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

dat valt toch ook wel mee
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:06:56 #121
148588 rulerofdeath
pi_62237942
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef Fems het volgende:
haha, hey rulerofdeath!

ik hoop het voor je

ik ga zo weer werken
pi_62237951
Goedenavond allen
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:08:34 #123
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62237983
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedenavond
Rulerofgothic ouwe rukker
pi_62238050
I'm still tangled up in you

De nieuwe plaat van Staind is geniaal
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62238357
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef Fems het volgende:
haha, hey rulerofdeath!

Maar Femke, ken jij Inge dus ook goed? Ben je een vriendin van haar ofzo? Of meer van Frank
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 18:25:27 #126
Rawr
pi_62238390
Jeaujeaurtje met de mooie blauwe kijkers
pi_62238952
Ik ben naar de vriendin / ex! !!!!
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 18:49:28 #128
Rawr
pi_62238969
Bats ze!
pi_62239894
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:24 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Maar Femke, ken jij Inge dus ook goed? Ben je een vriendin van haar ofzo? Of meer van Frank
Ik wilde al weten waar jij inge van kende. maar ik pm je wel even ofzo, want ik ben nieuwsgierig en je antwoord steeds maar niet.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:29:50 #130
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62240017
Fems wil je met me ?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:33:16 #131
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62240120
Oh nou ik ga gamen
pi_62240184
Je lijkt me een ontzettende lieve en leuke en schattige knul, maar ik ben nog niet klaar voor een relatie met een dier skip, sorry. Ik denk niet dat ik me zo kan aanpassen om een relatie met een kangaroe te beginnen. Tuurlijk wil ik dolgraag naar australië verhuizen, maar eerst moet ik mijn school hier afronden. En ik heb ook niet zoveel geld dat ik daar een opleiding kan gaan volgen. Want weetje, er is natuurlijk kans dat jij overreden wordt door een auto, zoals zoveel kangaroes in australië worden. En wat moet ik dan, met onze menskang's?
Sorry skip, maar ik durf het toch niet aan
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 19:43:59 #133
Rawr
pi_62240465
pi_62240716
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

zien
Dat was te verwachten natuurlijk, dat juist jij op dat bericht zou reageren.
Maar ben ik dan de enige met een afkeer van de pantykont?
pi_62240740
Ben d'r weer, het gaat hier zo snel dat ik 't bijna niet kan bijhouden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62240742
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Fems het volgende:
Je lijkt me een ontzettende lieve en leuke en schattige knul, maar ik ben nog niet klaar voor een relatie met een dier skip, sorry. Ik denk niet dat ik me zo kan aanpassen om een relatie met een kangaroe te beginnen. Tuurlijk wil ik dolgraag naar australië verhuizen, maar eerst moet ik mijn school hier afronden. En ik heb ook niet zoveel geld dat ik daar een opleiding kan gaan volgen. Want weetje, er is natuurlijk kans dat jij overreden wordt door een auto, zoals zoveel kangaroes in australië worden. En wat moet ik dan, met onze menskang's?
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 19:54:41 #137
Rawr
pi_62240753
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat was te verwachten natuurlijk, dat juist jij op dat bericht zou reageren.
Maar ben ik dan de enige met een afkeer van de pantykont?
Ik vind het kinky
pi_62240759
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:54 schreef drumstickNL het volgende:
Ben d'r weer, het gaat hier zo snel dat ik 't bijna niet kan bijhouden.
Hoi!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:59:37 #139
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62240900
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:39 schreef Fems het volgende:
Bah. Ik mag van mn moeder niet meer klagen, maar ik heb het helemaal gehad met school
Poeh, wat ben ik blij als ik mei mijn examens gehad heb en mijn diploma in handen heb en kan gaan studeren of wat! Eindelijk iets doen wat ik hopelijk interessant vind (als ik eindelijk weet wat dat is)
Dat denk je maar als je er nu al van baalt wordt het tandjes op elkaar en doorbijten!
pi_62241000
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vind het kinky
Mooie kousen met eventueel een jarretelletje zijn veel mooier.

Ik heb een nieuwe waterkoker gekocht. Geborsteld RVS. En nu kan ik twee potten thee tegelijk maken.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 20:03:57 #141
Rawr
pi_62241059
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat ook ja
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:05:16 #142
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62241095
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe waterkoker gekocht. Geborsteld RVS. En nu kan ik twee potten thee tegelijk maken.
dat allebei is nog veel mooier
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 20:12:16 #143
Rawr
pi_62241340
Waar is Wouter de Spamkoning eigenlijk?
pi_62241384
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Dat denk je maar als je er nu al van baalt wordt het tandjes op elkaar en doorbijten!
Hopelijk ga ik er dan weer iets meer plezier inhebben,
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:14:19 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62241434
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben naar de vriendin / ex! !!!!
Wat is een vriendin/ex?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:14:54 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62241453
Pfff het viel weer lekker in de soep vandaag
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 20:15:06 #147
Rawr
pi_62241459
Een ex die nu een gewone vriendin is geworden?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:16:16 #148
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62241507
Net gegeten maar heb nog steeds honger
pi_62241605
Ik ken het gevoel bob!
pi_62241657
Hebben jullie niks beters te doen overdag?

Goeiedag men, gaat als een tierelier laatste tijd ! Kan t nooit bijhouden man !
A.F.C.A.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:21:28 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62241671
Ik niet eigenlijk...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:25:37 #152
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62241794
Hey zaagmans is vandaag nog geweest
pi_62241849
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:25 schreef Bob-B het volgende:
Hey zaagmans is vandaag nog geweest
Goeie vent he?
A.F.C.A.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:30:59 #154
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62241956
Hijs niet vervelend nee.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:31:52 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62241982
Pfffff.... ik heb totaal geen zin meer.
pi_62242049
Ik ook niet!
pi_62242171
Hm...morgen toch maar eens terug naar school
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:38:03 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62242175
Ik heb zere billen
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 20:38:49 #159
Rawr
pi_62242207
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zere billen
Zal ik je bipsje masseren?
pi_62242234
Waste me again, it's what you do best.

*zingt*
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:40:40 #161
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62242268
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zere billen
sorry
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:40:49 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62242274
En m'n voet slaapt
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:41:31 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62242295
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zal ik je bipsje masseren?
Neu, is zo weer over
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:42:25 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62242337
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef Bob-B het volgende:

[..]

sorry
Ssssst!
pi_62242465
Tralalalalala, ik ga in nog een band spelen.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 20:46:04 #166
Rawr
pi_62242474
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef Bob-B het volgende:

[..]

sorry
pi_62242510
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tralalalalala, ik ga in nog een band spelen.
toemaarweer!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:47:52 #168
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62242545
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ssssst!
Zo braaf als je op dit forum bent (0 notes ) zo stout ben je in het echt
pi_62242556
Met uitsluitend akoestische nummers
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62242559
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik niet eigenlijk...
Ik ook niet.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:50:17 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62242649
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Zo braaf als je op dit forum bent (0 notes ) zo stout ben je in het echt
0 notes?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:55:30 #172
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62242847
hoi kirsten!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:58:10 #173
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62242970
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Fems het volgende:
pi_62243030
Skip, jij failt zo hard.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:00:27 #175
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62243055
Ja echt
pi_62243128
Ja, je hebt inmiddels alle vrouwelijke ToF'ers al ten huwelijk gevraagd.

Brutal. Fucking. Metal.
pi_62243130
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef Bob-B het volgende:
hoi kirsten!
Hoi Bob.

Doe mij eens lief die ene note van mij pm-en.
pi_62243179
Ik heb 12 notes
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:04:46 #179
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62243217
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, je hebt inmiddels alle vrouwelijke ToF'ers al ten huwelijk gevraagd.

Minder mustig nog niet
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:05:28 #180
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62243242
Ik heb 100 notes
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 21:06:51 #181
Rawr
pi_62243289
Ik nog steeds 64
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:06:53 #182
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62243290
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoi Bob.

Doe mij eens lief die ene note van mij pm-en.
Dat mag ik helemaal niet
pi_62243292
¤4,50 voor 1 note En ik weet haast zeker dat er zoiets staat als dat mijn naam niet zo goed gekozen is omdat ik best wel mutsig ben of een soortgelijke flauwe opmerking.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:07:47 #184
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62243323
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
¤4,50 voor 1 note En ik weet haast zeker dat er zoiets staat als dat mijn naam niet zo goed gekozen is omdat ik best wel mutsig ben of een soortgelijke flauwe opmerking.
Het stelt niets voor, laten we het daar op houden
pi_62243330
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:06 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Dat mag ik helemaal niet
Je moet het gewoon aan niemand vertellen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:08:25 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62243345
Wist je dat je moet betalen voor die crushes op hyves? Weet je hoe fackin vaag
pi_62243364
Mijn notes gaan allemaal over baggertopics openen en het bedreigen van kangoeroes
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62243417
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je moet het gewoon aan niemand vertellen.
Behalve aan mij dan natuurlijk.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:11:32 #189
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62243432
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef Samzz het volgende:
nu ga ik zoeken!
pi_62243440
quote:

Gelukkig bestaat msn daarvoor
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62243461
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Behalve aan mij dan natuurlijk.
Stiekem.
En dan hier zeggen dat je dat zéker niet gaat doen.
pi_62243486
quote:
Crushes?
pi_62243553
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Crushes?
Van die "ik ben stiekem verliefd op je" dingen
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:14:37 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62243565
quote:

[..]

Crushes?
Jaaa, dan krig je zo'n bericht dat iemand van je vrienden van hyves een crush op je heeft en om te raden wie het is, moet je dus betalen... zo vaag
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:14:53 #195
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62243574
quote:

[..]

Stiekem.
En dan hier zeggen dat je dat zéker niet gaat doen.
laat ik dat maar niet doen
pi_62243588
Wat zou skippy de eigenaar van hyves veel geld opleveren dan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62243645
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jaaa, dan krig je zo'n bericht dat iemand van je vrienden van hyves een crush op je heeft en om te raden wie het is, moet je dus betalen... zo vaag
Wat stom.
*stoft hyvesaccount af...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:17:42 #198
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62243672
Ik kom er ook al weken niet meer
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:21:16 #199
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62243806
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn notes gaan allemaal over baggertopics openen en het bedreigen van kangoeroes
Bedreigen oh ? Je bent trouwens iemand om echt bang voor te worden
pi_62243811
Ik ben er net nog op geweest
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 21:21:23 #201
Rawr
pi_62243812
Ikke wel http://moredhel.hyves.nl

Fipo gemacht!
pi_62243835
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Bedreigen oh ? Je bent trouwens iemand om echt bang voor te worden
Weet ik toch
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:22:04 #203
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62243847
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat stom.
*stoft hyvesaccount af...
Ik kan je helemaal niet vinden
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:22:44 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62243879
Ik ben ook altijd onvindbaar volgens mensen.

Volgens een Australische professor moeten we kangoeroes eten, dat is beter voor het milieu.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 21:23:11 #205
Rawr
pi_62243892
Wat is jullie hyves dan? Dan voeg ik jullie toe enzeu
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:24:32 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62243946
Ik heb geen hyves

samzz87.hyves.nl geloof ik.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:25:16 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62243972
Mijn nagel is gescheurd
pi_62244006
Moet ik nu echt mijn hyves hier posten?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244025
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:14 schreef Bob-B het volgende:

[..]

laat ik dat maar niet doen
Stommerd.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:26:55 #210
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62244032
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook altijd onvindbaar volgens mensen.

Volgens een Australische professor moeten we kangoeroes eten, dat is beter voor het milieu.
pi_62244046
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen hyves

Klopt wel
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 21:27:22 #212
Rawr
pi_62244053
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:25 schreef Samzz het volgende:
Mijn nagel is gescheurd
Huilie
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:27:47 #213
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62244063
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Stommerd.
Onder m,n bureau ligt je note
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:27:55 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62244068
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Huilie
pi_62244079
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ik kan je helemaal niet vinden
Ik moet mezelf ook even opzoeken.
pi_62244144
Justin, ik heb jou toegevoegd
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 21:30:04 #217
Rawr
pi_62244158
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen hyves

toegevoegd enzo
pi_62244211
OMG, mijn nichtje op hyves.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:31:34 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62244215
Ja ik zie het
pi_62244265
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Barbie
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 21:33:09 #221
Rawr
pi_62244272
MM, doe me jouw hyves ook plz?
pi_62244290
Overigens, vandaag weer 2 nieuwe teksten gemaakt
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 21:34:58 #223
Rawr
pi_62244338
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Barbie
Wel neuqbaar.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:35:18 #224
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62244349
quote:
[ afbeelding ]
is ze ook van de uniformen?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:35:21 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62244352
quote:
[ afbeelding ]
Knap meisje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:35:31 #226
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62244357
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wel neuqbaar.
Best lekker indd
pi_62244458
quote:

[..]

Wel neuqbaar.
True
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244501
quote:

[..]

Wel neuqbaar.
En dan hard wegrennen. Die heeft me een complexen een emo is er niks bij.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:39:50 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62244506
Volgensmij is voor een man alles met een gat wel neuqbaar
pi_62244533
Skip
pi_62244541
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef Samzz het volgende:
Volgensmij is voor een man alles met een gat wel neuqbaar
Not true. Ik heb nog wel enig zelfrespect
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:41:04 #232
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62244551
Helaas, ik ben kieskeurig
pi_62244557
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En dan hard wegrennen. Die heeft me een complexen een emo is er niks bij.
Hm, doe dan maar naar skip
Kunnen ze samen zuipen
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:41:21 #234
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62244563
pi_62244615
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MM, doe me jouw hyves ook plz?
Done.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:43:39 #236
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62244630
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hm, doe dan maar naar skip
Kunnen ze samen zuipen
Heb ik er wel iets lekkers bij
pi_62244666
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Done.
Mag ik 'm ook?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244668
Heee!
pi_62244689
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:43 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Heb ik er wel iets lekkers bij
Grolsch of Jack Daniels?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244698
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef Fems het volgende:
Heee!
Mag ik ook jouw hyves?
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2008 @ 21:44:54 #241
Rawr
pi_62244699
Shibby

En nu ga ik Morrowinden
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:45:17 #242
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62244721
Ik ga een dvd kijken addios
pi_62244724
emo's
A.F.C.A.
pi_62244757
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mag ik 'm ook?
Ben jij de david in het lijstje van Samzz?
pi_62244761
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef Roycoooooo het volgende:
emo's
emo's
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244774
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Die op die rots
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244833
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga een dvd kijken addios
Veel plezier.
pi_62244835
Fem, ik heb je al gevonden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244841
Pyjamaparty kan beginnen!

En mijn hyves is niet zo moeilijk te vinden! zoek maar;)
pi_62244863
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:48 schreef Fems het volgende:

Heb je al
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244876
Het nadeel is, wanneer ik je accepteer, dat je al mijn foto's kan zien!
pi_62244911
MM is toegevoegd
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:50:32 #253
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62244913
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zoek de David met de gitaar. Die andere is m'n ex... die wil je niet op hyves denk ik zo
pi_62244918
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef Fems het volgende:
Dus?
A.F.C.A.
pi_62244932
quote:
Jij de mijne ook
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62244942
Hoe zet ik uit dat ik mailtjes krijg iedere keer dat iemand iets doet op mijn hyves? Rete-irritant.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:51:32 #257
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62244956
quote:

heb ik al
pi_62244968
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zoek de David met de gitaar. Die andere is m'n ex... die wil je niet op hyves denk ik zo
Nee, die op die rots zit
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:52:02 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62244971
quote:
So what?
pi_62244986
Ik heb er best debiele foto's op staan.:P
pi_62244999
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef Fems het volgende:
Ik heb er best debiele foto's op staan.:P
Wie niet?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62245043
Bob is toegevoegd
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:53:59 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62245046
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wie niet?
Ik niet geloof ik.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:55:53 #264
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245110
Ik denk er idd ook wel over na
Maarja, ik heb ruzie met foto's, standaard
pi_62245121
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wie niet?
Ik niet.
Alleen een foto van mijn hond.
pi_62245154
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:55 schreef Bob-B het volgende:
Ik denk er idd ook wel over na
Maarja, ik heb ruzie met foto's, standaard
Herkenbaar
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62245169
Ik krijg allemaal reacties dat de foto's van Zuid-Afrika zo cool zijn
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62245172
quote:

Gevonden!
pi_62245194
Zooo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:59:16 #270
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245232
Ik kan geen hyves van Wouter vinden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_62245255
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik krijg allemaal reacties dat de foto's van Zuid-Afrika zo cool zijn
Ik heb mijn foto's van uganda er niet op staan, is zoveeeel werk:P
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:00:29 #273
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245270
can you hear us, want the sun on my skin and the world that I'm, makes me delirious
pi_62245291
quote:
Er staat 'I love house' en toch klikte ik.
pi_62245292
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:00 schreef Fems het volgende:

[..]

Ik heb mijn foto's van uganda er niet op staan, is zoveeeel werk:P
Hahaha
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:01:27 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62245300
Ik heb Wouter geloof ik wel... Of niet?

Ik weet het niet meer
pi_62245306
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:01:48 #278
184614 Olep
Semper Fi.
pi_62245319
Moi.
Fuck today, it's tomorrow.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:02:06 #279
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245334
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Er staat 'I love house' en toch klikte ik.
Het is een remix van een dance classic, dus house niet echt
pi_62245413
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Het is een remix van een dance classic, dus house niet echt
Een pot nat.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:04:11 #281
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245416
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hardhouse generation is begonnen op fresh fm! Das lang geleden!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:05:46 #282
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245462
http://fresh.fm/ rechtsbovenin voor de echte liefhebbers
Hij gaat weer lekker
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:06:09 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62245475
Ik heb m niet op hyves
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:07:29 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62245517
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef Olep het volgende:
Moi.
Hertog Jan
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:08:06 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62245533
Ik ga slapen.

Trusten jongelieden
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:08:38 #286
184614 Olep
Semper Fi.
pi_62245552
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hertog Jan
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:09:14 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62245568
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:08 schreef Olep het volgende:

[..]

Er is een liedje over Hertog Jan he
pi_62245571
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen.

Trusten jongelieden
Slaap lekker San.
pi_62245573
Ik luister de hele week al 3fm:D
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:09:56 #290
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245586
trusten blondje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:10:32 #291
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245606
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:09 schreef Fems het volgende:
Ik luister de hele week al 3fm:D
jah, das nou jammer, ik kan hier helemaal vrolijk van worden
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:10:38 #292
184614 Olep
Semper Fi.
pi_62245616
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er is een liedje over Hertog Jan he

pi_62245649
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef Olep het volgende:
Moi.
Buenos tardes.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:12:33 #294
184614 Olep
Semper Fi.
pi_62245689
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Buenos tardes.
Entschuldigung.
pi_62245737
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:12 schreef Olep het volgende:

[..]

Entschuldigung.
Ich habe es nicht gewust.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:15:14 #296
184614 Olep
Semper Fi.
pi_62245766
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ich habe es nicht gewust.
Warum?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:18:33 #297
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245861
Ja zo komt het topic wel vol
pi_62245867
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:15 schreef Olep het volgende:

[..]

Warum?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:18:42 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62245868
quote:
Die bedoel ik niet, die is oerlelijk
pi_62245878
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:19:20 #301
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245889