Mwah, het kan beledigend zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als die boer dat vindt dan mag ie het van mij over z'n hele huis plakken. Heeft niemand verder wat mee te maken.
Het is niet aanstootgevend ofzo, tenzij je Satan bent dan.
Ach welnee. De mening van een onbekende, hoe kan die beledigend zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mwah, het kan beledigend zijn.
Wat nou Jesus redt bijvoorbeeld, rot op. Ik sta prima op mijn eigen benen, daar heb ik die boomknuffelaar uit nazareth niet voor nodig.
Dit heeft met de wettelijke definitie van belediging echt geen hol te maken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mwah, het kan beledigend zijn.
Wat nou Jesus redt bijvoorbeeld, rot op. Ik sta prima op mijn eigen benen, daar heb ik die boomknuffelaar uit nazareth niet voor nodig.
Nou dan schildert hij het in het groen. en dara onder fuck de gemeente of zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:35 schreef Ferdo het volgende:
Wat zal daar wel in het landschap passen? Ik neem aan dat er in Giessenlanden geen fabrieken met bijbehorende schoorstenen, hoogspanningsmasten, snelwegen, windmolens of spoorlijnen met bijbehorende bovenleiding te zien zijn, net als een grote gele M van een bekende hamburgerketen of andere grote reclameuitingen. Als een paar letters op een dak al zo'n groot probleem vormen zullen dergelijke elementen al helemaal niet in het landschap passen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |