Ik heb geen geld en mijn zorgen zijn nu groter dan toen ik wel geld had hoorquote:
Ik eigenlijk ook niet echtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik volg geen nieuws. Ik kijk geen tv. Ik lees alleen als ik tijd heb de krant...
Woei! Heb Had jij 10 K op de bank?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
![]()
Het is voor helaas slecht nieuws. Van ons staat er meer dan 10 k op die bank dat we ws. kwijt zijn...
Je bedoelt: geen geld, veel zorgenquote:
* veiligheidsspeldje sprak voor haarzelf en puur over zorgen m.b.t. geld uiteraard.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld en mijn zorgen zijn nu groter dan toen ik wel geld had hoor.
Beetje NU.nl, afentoequote:
Klopt niet wat jij zegt. Juist alles boven de 20k wordt vergoed door DNB, alles eronder valt onder het Ijslandse garantiestelsel, en Ijsland lapt dat aan zijn laars.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder hoorde het vanochtend pas en denkt dat ik een grapje maak.
Ik: Je had beter max 20.000 per bank kunnen doen, meer krijg je nu sowieso niet terug
Mama: Ooh.. Das niet best, haha!
Ik: I'm like.. srs! 4rl!
Maar dat is helemaal niet waar, gister heeft Bos de Nederlandse garantie opgeschroefd naar 100.000. Dus de Nederlandse bank garandeerd dat je 100.000 per spaarrekening terugkrijgt. De eerste 20.000 moet je bij de Ijslandse centrale bank claimen, de rest kun je in Nederland claimen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder hoorde het vanochtend pas en denkt dat ik een grapje maak.
Ik: Je had beter max 20.000 per bank kunnen doen, meer krijg je nu sowieso niet terug
Mama: Ooh.. Das niet best, haha!
Ik: I'm like.. srs! 4rl!
Huh ik dacht altijd dat het tot 20.000 was??quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt niet wat jij zegt. Juist alles boven de 20k wordt vergoed door DNB, alles eronder valt onder het Ijslandse garantiestelsel, en Ijsland lapt dat aan zijn laars.
Alles beneden de 20 k ben je dus kwijt. We gaan het wel proberen te claimen in Ijsland, maar ik geef het weinig kans van slagen.
Hehe zoveel is dat toch niet? Het is ook niet helemaal van mij hoor. Enne, met zo'n bedrag op de bank moet je wel blijven werken! En nu het weg is, zeker...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Woei! Heb Had jij 10 K op de bank?
Waarom wil je dan een suf baantje als juridisch secretaresse.. ga rentenieren.
Oh.. wacht.. dat kan nu niet meer..
Beste optie: wel geld, geen zorgenquote:
Je erfenis!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze hadden gewoon een paar banken moeten doen ipv alles op icesaveDat zei ik een jaar geleden ook al. Maar goed het is niet mijn geld of zo
Dus waar maak ik me druk om!
Als ze je niet kwijt willen dan zal die oplossing toch ook het meest voor de hand liggen? Als zij zich er natuurlijk ook prettig bij voelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt: geen geld, veel zorgen![]()
Het kwartje is eindelijk gevallen op mijn werkplek. We gaan nadenken over een oplossing voor de toekomst, want ze willen me toch niet kwijt. Waar ik op hoop dat het saaie analyse- en cijfertjeswerk naar een nieuwe collega gaat en ik me fijn compleet kan storten op het uitbouwen van het bedrijf en klanten- en leverancierscontacten. Want dat vind ik toch wel erg leuk. En dan het liefst parttime zodat ik ook nog tijd heb voor mijn andere bedrijfjeen de kinderen (en man natuurlijk).
![]()
Ze gaan toch nog langg niet doodquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Je erfenis!
Cinnamongirl, wat balen zeg
Ja, hoe gaat het bij jou danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:54 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb gister een sollicitatie de deur uitgedaan. Ben van stoomhoofd naar zennnnnnn gegaan in 1 nacht..
Mmm, ik vinnut wel veel. Ik doe altijd zo mn best om te sparen maar er zit zo'n psychische grens op mijn spaarrekening. Ik kom gewoon nooit boven de 1000 uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Hehe zoveel is dat toch niet? Het is ook niet helemaal van mij hoor. Enne, met zo'n bedrag op de bank moet je wel blijven werken! En nu het weg is, zeker...
Dit herken is wel. Ik was vroeger een echte newsaddict. Altijd radio1 aan in de auto, kranten lezen, nieuws kijken ed. De laatste tijd gaat de radio steeds vaker op muziek, of helemaal uit. En het journaal kijk ik steeds minder. Ik word er zo verdrietig van de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak me altijd zo een zorgen om dit soort dingen, vandaar dat ik liever geen nieuws leesIk heb ook drie jaar na 11 september gedacht dat wereld oorlog 3 op het punt stond van uitbreken en dat we allemaal dood gingen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |