Döner of een waterfietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Dat dus, ik wil het nog net geen trauma's noemen, maar ik houd het meestal bij Shoarma nu.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vuurvaste condooms he
en die stekker moet je zien als een soort buttplug
maar ik doe ook frikandellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Dat dus, ik wil het nog net geen trauma's noemen, maar ik houd het meestal bij Shoarma nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik houd ook niet zo van buttplugs.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik houd ook niet zo van buttplugs.![]()
ik vind meisjes wel leuker dan een frituur
Het is MET puntjes!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik doe ook frikandellenDan kan Bob zijn waterfiets maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Pyjamaparty heb ik gemist. Wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe?
de meesten hebben daar wel zin inquote:
klap veur't gat dan hej de hele wekke watquote:wat,
nog geen ideequote:waar,
ook nog geen ideequote:wanneer,
omdat het leuk en gezellig isquote:waarom
in je pyjamaquote:en hoe?
OKquote:
quote:
toen met de namenlijst samenstellen was het zonder puntjesquote:
wat is een waterfiets?quote:
Je deed het gewoon in één keer goed en we hadden het idee om bij jou thuis het feestje te doen en dan schop ik je vent wel de deur uit. Kunnen we samen zijnquote:
quote:
twee frikandellen in groot bakje, friet erop tot niet meer past en dan maximaal mayo, curry en uitjes...quote:
ik heb nog wel goede cd'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:52 schreef Blawh het volgende:
Nu ik Samzz zo zie zingen, ik zorg wel voor de muziek om het feest enigzins te redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |