hoef je me niet te slaanquote:
euhmz, zou het niet weten. pure speculaasjesquote:
stoute bobquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg.
Bob, heb je iets tegen me ofzo?
quote:
ik vond m wel leukquote:
Het ging me niet eens daarom. Het is een opsomming van meerdere reacties en opmerkingen van jou.quote:
Over wie heb je het nou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en dan ook gewoon meteen van het kwade uitgaan hé! echt wel dat ze me niet kennen
normaal gesproken zou ik dan oordoppen adviseren, maar dat heeft hier geen zinquote:
maar ik ben toch wel lief voor jou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging me niet eens daarom. Het is een opsomming van meerdere reacties en opmerkingen van jou.
Niet wat Bob betreft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ben toch wel lief voor jou?en dat maakt alles toch goed?
owquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik maak geen ruzie. Ik ben alleen die kutreacties van Bob zat.
Verder ben ik een en al vrolijkheid
ging d'r bie?quote:
is het met of zonder puntjes?quote:
maar dan staat het verkeerd in de OPquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anders spreek je het uit als Da-niel. En nu als Da-ni-el
ik doe de frituurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja hoi, wat gaan jullie snel. Heb ik iets gemist?
dat dacht ik alquote:
Verbrand je mond niet, dat is de reden waarom ik na vaak een zere mond nooit meer een kaassoufle eet tijdens/ na het stappen.quote:
Ik ben uitermate bedreven in het eten van de kaassouffléquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verbrand je mond niet, dat is de reden waarom ik na vaak een zere mond nooit meer een kaassoufle eet tijdens/ na het stappen.
Idd, dan krijg je een soort ham/kaas souflé, maar de ham is dan het vel van je verhemeltequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verbrand je mond niet, dat is de reden waarom ik na vaak een zere mond nooit meer een kaassoufle eet tijdens/ na het stappen.
Ik geef wel een sneak preview van m'n bandquote:
vuurvaste condooms hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
doet dat niet zeer en is dat niet onhadig met zo'n stroomdraad in je bed?
Ik niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben uitermate bedreven in het eten van de kaassoufflé
I
Dat dus, ik wil het nog net geen trauma's noemen, maar ik houd het meestal bij Shoarma nu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, dan krijg je een soort ham/kaas souflé, maar de ham is dan het vel van je verhemelte
Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Nathalie wil ech wel op mn schoot
kump he ook weer anquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Nathalie wil ech wel op mn schoot
Kinky.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vuurvaste condooms he
en die stekker moet je zien als een soort buttplug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |