Die OP kan jij veel beter Ray..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef RayMania het volgende:
Godsamme. Zit je een hele OP te maken voor Jan Lul.
Ik was al verbaast dat er geen topic was. Dus ik flans een leuke OP in elkaar. Ik had al 8 topics verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef RayMania het volgende:
Godsamme. Zit je een hele OP te maken voor Jan Lul.
Nope, die zijn niet interessantquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Was je ook begonnen met andere groepen of niet ?
Juist niet....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Fiskus het volgende:
de thuis- en uitwedstrijden hadden we beter precies andersom kunnen loten
Slavia loopt wel lekker de laatste tijd hoor. Scoren veel. Vooral Tomas Necid moet je in de gaten houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef RayMania het volgende:
In principe is het wel voordeliger dat Ajax thuis speelt tegen Slavia en Zilina. Want de kans op zes punten tegen deze clubs is groter dan tegen Villa en HSV thuis. Als je in die thuiswedstrijden niet goed presteert, dan moet je dus uit de punten halen. Dat is altijd een stuk moeilijker dan thuis en zeker Ajax heeft het uit tegenwoordig vaak lastig. Dus ik ben niet ontevreden, al zijn het op papier saaie tegenstanders.
hmmmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef RayMania het volgende:
In principe is het wel voordeliger dat Ajax thuis speelt tegen Slavia en Zilina. Want de kans op zes punten tegen deze clubs is groter dan tegen Villa en HSV thuis. Als je in die thuiswedstrijden niet goed presteert, dan moet je dus uit de punten halen. Dat is altijd een stuk moeilijker dan thuis en zeker Ajax heeft het uit tegenwoordig vaak lastig. Dus ik ben niet ontevreden, al zijn het op papier saaie tegenstanders.
Op papier zijn Villa en HSV natuurlijk de twee sterkere, maar we mogen Slavia inderdaad niet onderschatten (zeker niet na vorig jaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Slavia loopt wel lekker de laatste tijd hoor. Scoren veel. Vooral Tomas Necid moet je in de gaten houden.
Vlcek speelt al sinds de winterstop bij Anderlecht en na een wat matig begin beginnen ze nu op stoom te raken. Beter dan vorig jaar toch wel eigenlijk. Gelukkig is het pas in december en vorig jaar speelde Slavia vanaf november eigenlijk behoorlijk slecht. Wie weet komt er weer zo'n inzinking (hadden ze in 2006/2007 ook). December/Januari is ook winterstop in Tsjechie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op papier zijn Villa en HSV natuurlijk de twee sterkere, maar we mogen Slavia inderdaad niet onderschatten (zeker niet na vorig jaar). Ajax is het natuurlijk wel aan z'n stand verplicht om bij de eerste drie te eindigen.
Is Slavia minder dan vorig jaar? En speelt die spits die de 2-1 maakte er nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |