http://www.slachtofferhulp.nl/quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:46 schreef stbabylon het volgende:
Dit weekend: Beelz in het wild gezien
Vandaag veel werken aan een politiek verslag en een klassenkrantje, gisteren gewerkt bij de bouwmarkt en naar een vriend geweest. Van Kooten en de Bie gekeken, altijd leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Misstique het volgende:
Dus. Wat zijn de plannen voor het weekend?
Het geluid was topquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:54 schreef MrManiak het volgende:
Lol @ Sylvana, dit is de eerste keer dat ik dit verhaal hoor.
Maar even terug OT:
Babylon, hoe was de Metal avond?
Oh ja! Hoe was dat? Ik zou eigenlijk ook gaan maar was het vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:56 schreef Kekaa het volgende:
Vanavond trouwens pop/rock in Popfront... dus ik denk dat ik er wel ben dan.
Wonen we nog in dezelfde straat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:55 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
En voor de rest: zo daar was ik weer eens een keertje. Ben ik nu al zolang niet geweest dt ik uit de OP gepleurd ben? Ik blijf Zwollenaar hoor!
Ik gedraag me altijd, sommige users openen gewoon topics met als enige doel mij te laten bannenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:11 schreef stbabylon het volgende:
En ga je je nu gedragen?
Meh ik geloof niet in sex voor het huwelijk, daarom ga ik neit trouwen en neuk ik alles met een polsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:17 schreef stbabylon het volgende:
beelz is de onschuld zelfe.... en ik blijf maagd tot het huwelijk...
Licht waarneembare hartslag is goed genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Dient het perse een pols te hebben?
Nog warm en ik ben gelukkigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Licht waarneembare hartslag is goed genoeg
Och mien god..................welkom terugquote:
Ik heb geen idee hoe vaak ik al een ban gehad hebquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, welkom terug. Het was hier verdacht rustig!
Ik ben tot dusver maar liefst 1 keer geband, omdat ik kritiek had op onduidelijke moderatie in NWS. En als je daar op doorgaat, ben je al snel aan het 'zuigen' of 'trollen'. Zo'n labeltje plakken ze er dan op, als ze geen uitweg meer zien in de discussie, omdat ze kennelijk weten dat je een punt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |