abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62265283
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:46 schreef Devlinsect het volgende:
Sylvana doet me denken aan het verhaal van haar gangbang avontuur

In combi met haar foto

En dan in Deventer wonen en toch je in het Zwolle topic vertonen

Je hand open snijden aan een bord

Het verbinden met toiletpapier en ductape

De restjes poep uit je bilnaad vegen met Swiffer doekjes

@Ghizzer: hoest met je zoektocht naar kamers. Inmiddels al een kamer gevonden? Geloof dat ik je erbij heb geholpen vorig jaar en was helaas geen succes.

wtf.. was dat serieus van die gangbang? kamer is prima. ik woon al weer een paar maand in tilburg waar ik momenteel aan de uni een master volg. vandaar geen zwolle. kan me overigens niet herinneren dat jij me geholpen hebt, alleen dat beelz me heeft geholpen of je moet een uc van hem zijn. eeuh.. heb ik jou ook gezien/gesproken op de meet?
pi_62274649
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef ghizzer het volgende:

[..]

wtf.. was dat serieus van die gangbang? kamer is prima. ik woon al weer een paar maand in tilburg waar ik momenteel aan de uni een master volg. vandaar geen zwolle. kan me overigens niet herinneren dat jij me geholpen hebt, alleen dat beelz me heeft geholpen of je moet een uc van hem zijn. eeuh.. heb ik jou ook gezien/gesproken op de meet?
Volgens haarzelf wel: [centraal] Singles slowchattopic
pi_62278323
Duss..... en er zelf over blijven doorgaan... en dan in dezelfde post zeggen dat iedereen erover op moet houden.
pi_62278379
Vanavond trouwens pop/rock in Popfront... dus ik denk dat ik er wel ben dan.
pi_62278868
Vanavond feestje, en opmerkelijkerwijs heb ik me voor morgen ingeschreven voor popfront. Metal avond... vreemd, maar och
pi_62280515
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef swollywood het volgende:

[..]

Volgens haarzelf wel: [centraal] Singles slowchattopic
mannn. ik kan gewoon niet geloven dat dat waar is. ik ben ooit verzeild geraakt bij een foto van haar namelijk.
pi_62281087
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:57 schreef ghizzer het volgende:

[..]

mannn. ik kan gewoon niet geloven dat dat waar is. ik ben ooit verzeild geraakt bij een foto van haar namelijk.
Jawel. Het is echt waar. Grote afschuwhype geweest in 2005. Mevrouw had borderline, mevrouw had een laag zelfbeeld, mevrouw wou eens wat anders en is ECHT naar een gb party geweest.

Pop rock in Hedon. Nog interessante bands?
pi_62284501
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:26 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Jawel. Het is echt waar. Grote afschuwhype geweest in 2005. Mevrouw had borderline, mevrouw had een laag zelfbeeld, mevrouw wou eens wat anders en is ECHT naar een gb party geweest.

what the fuck zeg. maar heeft ze zich op die gb-party ook kandidaat gesteld of alleen de voilleur uitgehangen?
pi_62284843
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef ghizzer het volgende:
what the fuck zeg. maar heeft ze zich op die gb-party ook kandidaat gesteld of alleen de voilleur uitgehangen?
Ja ze heeft actief meegedaan aan een gangbang, zie haar topics in SEX, of stuur haar een PM als je meer wil weten, maar hier zijn we er wel klaar mee.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_62285069
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:56 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ja ze heeft actief meegedaan aan een gangbang, zie haar topics in SEX, of stuur haar een PM als je meer wil weten, maar hier zijn we er wel klaar mee.
w h a t t h e f u c k ! !
pi_62285132
Dus. Wat zijn de plannen voor het weekend?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_62285177
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Misstique het volgende:
haha wat een verhaal zeg.. ze is ook geen onbekende hier op FOK! als je even de zoekfunctie optimaal gebruikt. ik zou me echt kapot schamen in haar geval.

weekend een beetje werken en op kraamvisite van een oud-klasgenoot die vader is geworden. (niet middels een gb zei ie)
pi_62285673
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:08 schreef ghizzer het volgende:

[..]

haha wat een verhaal zeg.. ze is ook geen onbekende hier op FOK! als je even de zoekfunctie optimaal gebruikt. ik zou me echt kapot schamen in haar geval.

weekend een beetje werken en op kraamvisite van een oud-klasgenoot die vader is geworden. (niet middels een gb zei ie)
*gaaaaap* dat hele verhaal speelde 3 jaar geleden af, give it a rest will ya

Vanavond feestje
pi_62285966
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Pop-rock in Hedon? Ik meen dat er een punkconcert zou zijn, maar volgens de site van Hedon is dat afgelast. En er staat niks over een vervangend concert hoor.
pi_62286107
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

*gaaaaap* dat hele verhaal speelde 3 jaar geleden af, give it a rest will ya

Vanavond feestje
So fucking what? Iemand zei die naam. Doet me denken aan de topics, ik geef dat aan en wil er best wel uitleg over geven.

Dit soort verhalen zullen nooit rusten

Anyway, jammer dat het rockfestijn is afgelast in Hedon
pi_62286671
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

So fucking what? Iemand zei die naam. Doet me denken aan de topics, ik geef dat aan en wil er best wel uitleg over geven.

Dit soort verhalen zullen nooit rusten
Zoals veel vaker is gezegd, je weet nog niet van 10% van de mensen die dit doen wie het doen. Kan heel goed dat er mensen in jouw vrienden groep zitten die allerlei dingen op het sexgebied doen die jij niet verwacht, toch zijn dat heel normale mensen in de dagelijkse omgang. Laat ze lekker. Het is niet zo dat jouw leuter er af dondert omdat zij aan een gangbang heeft meegedaan.
pi_62286854
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zoals veel vaker is gezegd, je weet nog niet van 10% van de mensen die dit doen wie het doen. Kan heel goed dat er mensen in jouw vrienden groep zitten die allerlei dingen op het sexgebied doen die jij niet verwacht, toch zijn dat heel normale mensen in de dagelijkse omgang. Laat ze lekker. Het is niet zo dat jouw leuter er af dondert omdat zij aan een gangbang heeft meegedaan.
Ik hoef niet te weten welke vrouw (of kerel ) het prettig vind om uit elkaar getrokken te worden door veertig kerels onder het mom: is weer eens wat anders.

Dat er fokkers zijn die het klaar blijkelijk toegeven, had ik niet verwacht. Zeker niet als je ook je woonplaats, je foto, je leeftijd en de rest van je geestelijke gesteldheid wil delen.

Met een open mond van verbazing heb ik het gelezen. En nee, mijn leuter zal er niet van afdonderen.

Toch blijf ik mij erover verbazen over de naïviteit van genoemde.
pi_62286918
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Anyway, jammer dat het rockfestijn is afgelast in Hedon
In Popfront schijnt wel pop-rock te zijn vanavond, las ik. Is naast Hedon, toch?
pi_62287025
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In Popfront schijnt wel pop-rock te zijn vanavond, las ik. Is naast Hedon, toch?
Yup, klopt. En nog gratis ook! Iets wat elke rechtgeaarde Zwollenaar het bloed sneller doet stromen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:35:04 #70
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_62287494
TVP
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_62287818
quote:
Nu nog op school bezig met mn POP (persoonlijk ontwikkelingsplan) blaaaaaaa.... heb er totaal geen zin in, maar dwing mezelf te blijven tot een uur of 4.
M'v vader nog bellen.
Vanavond eten bij schoonzusje en dan waarschijnlijk door naar Popfront dus. Clishay en Zinc trouwens, vanaf 21.00 uur. Dan waarschijnlijk nog even de stad in, of niet.

Zaterdag niet zo heel erg veel, behalve savonds het jongerencentrum in Nunspeet draaien.

Zondag spulletjes verhuizen met behulp van papa.
En waarschijnlijk de kat van mn vriendje in huis.... jeej, weer een huisdier!

(het lijkt wel een beetje... wat ga je doen topic.... waar Sylvana ook veel post.....)
pi_62288363
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Yup, klopt. En nog gratis ook! Iets wat elke rechtgeaarde Zwollenaar het bloed sneller doet stromen
LOL. Het probleem van gratis is alleen dat mensen dan automatisch denken dat het nooit wat kan zijn. Daar hadden we gisteren op het werk ook een discussie over. Omdat we onze diensten vrij goedkoop aanbieden, trekken we een bepaald soort klanten aan. Andere klanten laten ons links liggen, want we zijn kennelijk dusdanig voordelig dat het nooit goed kan zijn.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:21:07 #73
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62288839
quote:
Vanavond rum drinken
morgen rum drinken
zondag slapen
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62293509
quote:
werken....

2 dagen van 7 tot 15 uur.....
*poef* nu is het weg
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:57:08 #75
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_62298246
Morgen naar het circus met kroost, daarna eten bij vrienden. Zondag op visite bij familie.........damn...dit klinkt burgerlijk. Maar wel erg leuk
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')