wtf.. was dat serieus van die gangbang? kamer is prima. ik woon al weer een paar maand in tilburg waar ik momenteel aan de uni een master volg. vandaar geen zwolle.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:46 schreef Devlinsect het volgende:
Sylvana doet me denken aan het verhaal van haar gangbang avontuur
In combi met haar foto
En dan in Deventer wonen en toch je in het Zwolle topic vertonen![]()
![]()
Je hand open snijden aan een bord
Het verbinden met toiletpapier en ductape
De restjes poep uit je bilnaad vegen met Swiffer doekjes![]()
![]()
@Ghizzer: hoest met je zoektocht naar kamers. Inmiddels al een kamer gevonden? Geloof dat ik je erbij heb geholpen vorig jaar en was helaas geen succes.![]()
Volgens haarzelf wel: [centraal] Singles slowchattopicquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef ghizzer het volgende:
[..]
wtf.. was dat serieus van die gangbang? kamer is prima. ik woon al weer een paar maand in tilburg waar ik momenteel aan de uni een master volg. vandaar geen zwolle.kan me overigens niet herinneren dat jij me geholpen hebt, alleen dat beelz me heeft geholpen of je moet een uc van hem zijn. eeuh.. heb ik jou ook gezien/gesproken op de meet?
mannn. ik kan gewoon niet geloven dat dat waar is. ik ben ooit verzeild geraakt bij een foto van haar namelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Volgens haarzelf wel: [centraal] Singles slowchattopic
Jawel. Het is echt waar. Grote afschuwhype geweest in 2005. Mevrouw had borderline, mevrouw had een laag zelfbeeld, mevrouw wou eens wat anders en is ECHT naar een gb party geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:57 schreef ghizzer het volgende:
[..]
mannn. ik kan gewoon niet geloven dat dat waar is. ik ben ooit verzeild geraakt bij een foto van haar namelijk.
what the fuck zeg. maar heeft ze zich op die gb-party ook kandidaat gesteld of alleen de voilleur uitgehangen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jawel. Het is echt waar. Grote afschuwhype geweest in 2005. Mevrouw had borderline, mevrouw had een laag zelfbeeld, mevrouw wou eens wat anders en is ECHT naar een gb party geweest.
![]()
Pop rock in Hedon. Nog interessante bands?
Ja ze heeft actief meegedaan aan een gangbang, zie haar topics in SEX, of stuur haar een PM als je meer wil weten, maar hier zijn we er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef ghizzer het volgende:
what the fuck zeg. maar heeft ze zich op die gb-party ook kandidaat gesteld of alleen de voilleur uitgehangen?
w h a t t h e f u c k ! !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja ze heeft actief meegedaan aan een gangbang, zie haar topics in SEX, of stuur haar een PM als je meer wil weten, maar hier zijn we er wel klaar mee.
haha wat een verhaal zeg.. ze is ook geen onbekende hier op FOK! als je even de zoekfunctie optimaal gebruikt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Misstique het volgende:
Dus. Wat zijn de plannen voor het weekend?
*gaaaaap* dat hele verhaal speelde 3 jaar geleden af, give it a rest will yaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:08 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha wat een verhaal zeg.. ze is ook geen onbekende hier op FOK! als je even de zoekfunctie optimaal gebruikt.ik zou me echt kapot schamen in haar geval.
weekend een beetje werken en op kraamvisite van een oud-klasgenoot die vader is geworden. (niet middels een gb zei ie)
Pop-rock in Hedon? Ik meen dat er een punkconcert zou zijn, maar volgens de site van Hedon is dat afgelast. En er staat niks over een vervangend concert hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Pop rock in Hedon. Nog interessante bands?
So fucking what? Iemand zei die naam. Doet me denken aan de topics, ik geef dat aan en wil er best wel uitleg over geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*gaaaaap* dat hele verhaal speelde 3 jaar geleden af, give it a rest will ya
Vanavond feestje
Zoals veel vaker is gezegd, je weet nog niet van 10% van de mensen die dit doen wie het doen. Kan heel goed dat er mensen in jouw vrienden groep zitten die allerlei dingen op het sexgebied doen die jij niet verwacht, toch zijn dat heel normale mensen in de dagelijkse omgang. Laat ze lekker. Het is niet zo dat jouw leuter er af dondert omdat zij aan een gangbang heeft meegedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
So fucking what? Iemand zei die naam. Doet me denken aan de topics, ik geef dat aan en wil er best wel uitleg over geven.
Dit soort verhalen zullen nooit rusten![]()
Ik hoef niet te weten welke vrouw (of kerelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals veel vaker is gezegd, je weet nog niet van 10% van de mensen die dit doen wie het doen. Kan heel goed dat er mensen in jouw vrienden groep zitten die allerlei dingen op het sexgebied doen die jij niet verwacht, toch zijn dat heel normale mensen in de dagelijkse omgang. Laat ze lekker. Het is niet zo dat jouw leuter er af dondert omdat zij aan een gangbang heeft meegedaan.
In Popfront schijnt wel pop-rock te zijn vanavond, las ik. Is naast Hedon, toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Anyway, jammer dat het rockfestijn is afgelast in Hedon![]()
Yup, klopt. En nog gratis ook! Iets wat elke rechtgeaarde Zwollenaar het bloed sneller doet stromenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Popfront schijnt wel pop-rock te zijn vanavond, las ik. Is naast Hedon, toch?
Nu nog op school bezig met mn POP (persoonlijk ontwikkelingsplan) blaaaaaaa.... heb er totaal geen zin in, maar dwing mezelf te blijven tot een uur of 4.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Misstique het volgende:
LOL. Het probleem van gratis is alleen dat mensen dan automatisch denken dat het nooit wat kan zijn. Daar hadden we gisteren op het werk ook een discussie over. Omdat we onze diensten vrij goedkoop aanbieden, trekken we een bepaald soort klanten aan. Andere klanten laten ons links liggen, want we zijn kennelijk dusdanig voordelig dat het nooit goed kan zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Yup, klopt. En nog gratis ook! Iets wat elke rechtgeaarde Zwollenaar het bloed sneller doet stromen
Vanavond rum drinkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Misstique het volgende:
werken....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Misstique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |