Die duiven op het balkon zijn prima, zelfs als ze 's nachts herrie maken. Ze hebben de grens overschreden door alles onder te schijten. Dat ze op de auto schijten kan me niet zoveel schelen, maar dat balkon is van mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Hippie
De enige duif die tof is, is er 1 die er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Nee, duiven zijn vliegende ratten en moeten dood.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die duiven op het balkon zijn prima, zelfs als ze 's nachts herrie maken. Ze hebben de grens overschreden door alles onder te schijten. Dat ze op de auto schijten kan me niet zoveel schelen, maar dat balkon is van mij.
Die duiven zijn van niemand en ze veroorzaken ziekten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Richfield het volgende:
Ik blijf het asociaal vinden om andermans eigendom te vernietigen
(het aspect dierenmishandeling buiten beschouwing latend)
Nee want daar hebben ze werkstraffen voor uitgevonden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:28 schreef Richfield het volgende:
zo'n duivenkadaver op de straat verookzaakt geen ziektes
Ligt die er nou nog steeds, ik struikelde zaterdag bijna over dat lijk heen. Slipte nog net niet op dat stuk darm, of wat dat ook moge zijn wat daar lag uit te puilen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Hippie
De enige duif die tof is, is er 1 die er zo uitziet:
[ afbeelding ]
z'n zieke geweten!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:38 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
of wat dat ook moge zijn wat daar lag uit te puilen.
Dat blijven kijken terwijl je dat eigenlijk niet wilt is mens eigen.....zulke dingen blijven fascineren. Zeker bij een kutduifquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:06 schreef MM-Luna het volgende:
Oh, was dat het. Was wel klein ja en bloederig. Er langs lopen en toch kijken he.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Er wordt net als elk jaar gewoon kerstival gevierd de 24e
Woehoe, je kent Munchkin!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:38 schreef stbabylon het volgende:
Nee eigenlijk niet, behalve om nieuwe munchkin te kopen.
Die 2de kerstdag is het ook vooral HEEL veel bier drinken en voor sommige mensen HEEL veel hash/weed roken
Joehoe, a match made in Munchkin!quote:
Donderdag bokavond #52?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:25 schreef swollywood het volgende:
Ik heb op.txt al weer ff bijgewerkt met de meest recente topicnummers en usericons.
Ik ben benieuwd wat de titel van topic #52 straks gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |