Wie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef Nikmans het volgende:
hoop geblaat
Juupquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:07 schreef Juup© het volgende:
Ik wordt oud denk ik, zulke spannende dingen heb ik nooit meegemaakt op het station.
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef Nikmans het volgende:
Zoals elke maandagochtend gebruikelijk is, loop ik door het gangetje van station Sittard
zou jij in limburg willen blijven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Waarom blijven Limburgers gewoon niet in Limburg?
Redheads, Limburgers... jij geniet niet echt van het leven of welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Kritiek leveren op Limburgers is puur genieten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Redheads, Limburgers... jij geniet niet echt van het leven of wel
Goede analyse.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef djenneke het volgende:
Zolang het niet om een moslim of minimaal allochtoon gaat, is een topic als deze niet topicwaardig![]()
Hallo, dit is Fok.
Ik zeg: "Hulde"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:32 schreef Wriggles het volgende:
Hij was daarentegen wel al vroeg zn bed uit
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik was maandagochtend ook op station Sittard in het tunneltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Gelukkig heb ik deze ellende niet hoeven meemaken
![]()
![]()
.
Maar wij zullen daar met geen woord over reppen.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:23 schreef Allure_ het volgende:
precies, in jouw tijd werden ze nog ordelijk in klaarstaande vee-wagens gezet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:07 schreef Juup© het volgende:
Ik word oud denk ik, zulke spannende dingen heb ik nooit meegemaakt op het station.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef BartBunny het volgende:
sittard, ben ik ook weleens geweest wta een kutstation zeg.
niet eens een AH 2 Go daar
neequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:26 schreef Opperkwal het volgende:
als gullie zig bedreegd vooellt dan kunde gij den polizie balleh - klink ik al limburgs
Zo, dat wordt met de eeuw gekker daar. Hebben ze er nu ook al riolering of is dat voorlopig nog toekomstmuziek?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:21 schreef Tellorian het volgende:
[..]
eeeeh.... Sittard heeft wel een AH to go.
Ja klap die jonko.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:02 schreef Birra het volgende:
Waarom ging je niet smoken met die niggers?
Ja toch, maar wel wiet en geen hasj.quote:
domme mongoolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil niets zeggen hoor, maar ik heb de randstad bekeken, wat een depressieve baggerlandschap.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Limburgers in de randstad is sowieso not-done.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ik wil niets zeggen hoor, maar ik heb de randstad bekeken, wat een depressieve baggerlandschap.
De vraag is natuurlijk hoe het nu met hem gaat!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:52 schreef Nikmans het volgende:
Wat een herinneringen, 'hatertjezzz' is hier ondertussen een geliefde uitspraak
Weet ik nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe het nu met hem gaat!
En wat zei 2008?quote:
ze willen hun topic terugquote:
omdat ze in limburg de r niet kunnen uitspreken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe weet je dat hij 'motherfuckaz' zei met zo'n z op het eind, zonder r en een a ipv e?
Als je met 'r' een aaiirrrrrrr bedoelt heb je gelijk ja, met je accentquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omdat ze in limburg de r niet kunnen uitspreken?
haha heb jou het nou over mijn accent?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als je met 'r' een aaiirrrrrrr bedoelt heb je gelijk ja, met je accent
hahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef Nikmans het volgende:
Zoals elke maandagochtend gebruikelijk is, loop ik door het gangetje van station Sittard naar mijn perron, alwaar ik genietend van al wat mijn mp3-speler me te bieden heeft wil gaan wachten op de trein naar Eindhoven. Echter, om bij dit perron te komen, moet men dus eerst door voorgenoemde gang waarna men aan de rechterkant een trap op gaat die uitkomt op het perron.
In gedachten verzonken nader ik deze trap en nadat ik op een paar passen er vanaf kom, zie ik een jongen de trap af hollen terwijl hij obscene taal naar boven schreeuwt. Uiteraard blijf ik even kijken want zoiets zie je niet vaak in het prachtige Limburg! De jongen, typetje omgedraaide pet, wijde broek en Karl Kani shirt, begint eenmaal onderaan de trap, naar boven te roepen.
"check deze shit"
De (overigens blanke, Nederlands ogende) jongen neemt een aanloop en maakt een soort halve salto/breakdance sprong en zodra hij weer rechtop staat roept hij "biatch" naar boven. Nikmans wordt uiteraard nieuwsgierig over de personen waartot hij zich richtte en besluit eens omhoog te kijken en ziet daar 2 fronsende conducteurs staan.
Conducteurs:
Wigger: Als jullie je bedreigd voelen, bel dan gerust de politie, motherfuckaz
Nikmans haalt zijn schouders op, terwijl hij de roltrap bestijgt. Vanaf de roltrap hoort hij de wigger nog enkele dingen naar de verbaasde conducteurs roepen waarna hij zich met een "later, hatertjeeeeeeees" uit de voeten maakt.
Ik wou dat ik het verzon
Klacht staat in de TT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |