Die goaltune staat me nog altijd in het geheugen gegriftquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:08 schreef Blinker het volgende:
Oh god, net terug uit Volendam. Net nog even een afterparty gehad en nu de avond nog even verwerken.
Wat een sfeer, wat een wedstrijd en natuurlijk wat een resultaat.
Het team mag zichzelf een flinke schouderklop geven, want dit was een flinke prestatie
HIJ ZIT ERIN!!
Hij droeg de hele ploeg bijnaquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef D_skilled het volgende:
Wat vond je van Manucharyan?
Helemaal mee eens. Ik weet niet of het door Wilfried Genee komt, want hij is een die-hard Cambuur fan of het is 'toeval'quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef Xurk het volgende:
Na het verlies tegen Dordrecht afgelopen zaterdag en doordat de volgende wedstrijd alweer zo snel daarop volgde hield ik mijn hart vast. Maar ze hebben het gewoon inderdaad heel goed gedaanEn de overwinning is minder benauwd dan dat de score doet vermoeden als je ziet dat het tweede tegendoelpunt vér in blessuretijd gemaakt is.
Cambuur draait de laatste tijd wat stroever dus de wedstrijd van aanstaande vrijdag komt precies op het goede moment om hun in ieder geval voorlopig van zich af te schuddenEn hopen dat ze niet juist tegen GAE een wederopstanding beleven
Ik erger me er trouwens wel een beetje aan dat GAE zo weinig aandacht krijgt in de berichtgeving over de Jupiler League ten opzichte van andere ploegen. Op Teletekst pagina 801 maar ook op FOK!Sport wordt er na een speelronde bijna alleen maar over [vooral] SC Cambuur Leeuwarden geschreven en vervolgens over De Graafschap en bijv. FC Zwolle.
Gisterenavond was het weer eens zo ver [TT]: "Cambuur thuis niet langs Telstar". Aangezien GAE al vanaf het begin van het seizoen bovenaan bivakkeert en zo nu en dan wisselt met Cambuur of De Graafschap, lijkt het me toch wel dat ze iets meer aandacht waard zijn! Toch?
Idem, laten we maar hopen dat de beste morgen wintquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef neen het volgende:
Cambuur is in mijn geheel onobjectieve ogen minstens zo eredivisie waardig als de Eagles, maarja zoals ik al zei ben ik geheel onobjectief. Succes morgen! En jammer dat er niemand van jullie bij is.
Dan hebben wij een andere definitie van eredivisiewaardig. Als je degradeert ben je per definitie niet goed genoeg voor een divisie.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Eagles is wel eredivisie-waardig hoor.
Niet zo opportunistisch, overal zit een gedachte achter.
Moeten alleen zorgen dat ze de trainersstaf bij elkaar houden. Je bent altijd afhankelijk van technische mensen en je beste spelers. Als èn Ulderink èn van der Biezen èn Colak èn Arkivuo èn Parnela weg zouden gaan, ja, dan wordt het wel heel lastig.
Veel talentvolle jonge jongens, die allemaal goed kunnen voetballen. Daarmee pak je in de Eredivisie altijd punten. Zie Excelsior, zie Volendam. Ik weet wel dat die clubs gedegradeerd zijn, maar ze waren op dat moment wel eredivisie-waardig.
Duimen morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |