Hihi, eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stella is aan het ketting posten! BAN!
Hoezoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar ik krijg sterk 't gevoel dat 't alleen om haar uiterlijk draait.
Oh Bt je hebt me nu toch niet geblokt he?
Oke, ik kreeg alleen die indruk. Ik vind Bt ook heel tof hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Bij mij is het juist eerder andersom. Ik vond Bt in het begin gruwelijk irritant (en toen had ze juist veel foto's gepost), maar na verloop van tijd ben ik haar juist steeds meer gaan waarderen.
Inderdaad, we hebben altijd internet nog voor uiterlijk van vrouwenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weer zo'n kutopmerking zeg jezus! Waarom zou het nou weer alleen om mn uiterlijk draaien??
Tyft op!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt last van stemmingswisselingenhebben ze wel pilletjes voor hoor
Bij mij draait het in de communicatie mét en de waardering vóór anderen nooit enkel/vooral om het uiterlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar ik krijg sterk 't gevoel dat 't alleen om haar uiterlijk draait.
Oh Bt je hebt me nu toch niet geblokt he?
NSBertquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stella is aan het ketting posten! BAN!
Ik kon wel lachen om mn allereerste topic ja, al meende ik het gewoon serieus en was het geen wanhopige aandachtspoging ofzo. Nu vind ik het gewoon gezellig om hier een beetje te SC'enquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:29 schreef Lyzio het volgende:
Ik weet zeker dat BT de hype rondom haar in het begin best leuk vond, wie zou dat niet vinden. En after all is ze ook maar gewoon een user van een internetforumWho gives a rats ass?! Ik niet. Ze is een leuke meid, grappig op haar momenten en ziet er goed uit. Aanwinst voor FOK! lijkt me vergeleken met SuperXMachoIQvaneenbaksteen en andere misbaksels als Teunebeun en ik kan er nog wel tien anderen noemen.
Nee hoor, ook om het innerlijk... tenminste, dat is wel het doel van het geheel of niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen ze nog vaak in ONZ kwam.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat was het begin voor jou dan
Ik krijg gewoon dat idee, ik kan er naast zitten hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weer zo'n kutopmerking zeg jezus! Waarom zou het nou weer alleen om mn uiterlijk draaien??
Wat een vuile sloerie is het tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tyft op!Je hebt wel een date met Sackboy en zegt tegen heb dat wij niks hebben.
Sackboy en ik hebben een date op de klb meetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tyft op!Je hebt wel een date met Sackboy en zegt tegen heb dat wij niks hebben.
Ah toenquote:
Jij wou haar dood hebben. Probeer ik haar een ban een te smeren is het weer niet goed.quote:
Hé, dit is ook niet mijn eerste account, hè. Ik loop hier al rond sinds oktober 2003.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah toenDacht al, zo heel lang kom je hier nog niet dus
Nou, ik mag in ieder geval hopen dat je er naast zit. Jij doet net alsof ik in elke post 1 of andere sexy foto van mezelf plaats?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon dat idee, ik kan er naast zitten hoor.
HE!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat een vuile sloerie is het toch
* Drukt op dat knopje dat een mod komtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wou haar dood hebben. Probeer ik haar een ban een te smeren is het weer niet goed.
Ja en? Alles kan kapot. En zij weet het toch niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sackboy en ik hebben een date op de klb meetdat is heel iets anders
!
En jij hebt al een vriendin bob
Deed je dat maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik mag in ieder geval hopen dat je er naast zit. Jij doet net alsof ik in elke post 1 of andere sexy foto van mezelf plaats?
Nouja zegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en? Alles kan kapot. En zij weet het toch niet.![]()
Sinds wanneer is er een KLB meet btw?
Ik sinds de jaarwisseling pasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, dit is ook niet mijn eerste account, hè. Ik loop hier al rond sinds oktober 2003.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |