quote:("jij bent zeker geen wetenschapper? ik wel!!")
Ook wetenschappers hebben weleens 2 weken vakantie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, zal wel een studentje aan de Uni zijn.
Als wetenschapper heb je nuttigere zaken te doen dan van de ochtend tot de avond op Fok bezig te zijn met Marokkanen.![]()
Toch opmerkelijk dat je wel op zijn 'provocatie' reageert, maar de inhoud van de eerder door mij geciteerde post negeert.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:10 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Zoiets. Niet meer op posts van Pool in elk geval, want dat heeft toch geen zin. Hij begint z'n opponent toch alleen maar uit te schelden, en daar hebben helaas meer mensen een handje van hier.
Dat is niet 'opmerkelijk' maar 'logisch'. Daar is het een 'provocatie' voor. Ik had er ook voor kunnen kiezen om niet op zijn 'provocatie' te reageren, maar dat was zinloos gebleken, want dat had ik daarvoor al gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je wel op zijn 'provocatie' reageert, maar de inhoud van de eerder door mij geciteerde post negeert.
Volgens mij heeft ie een erg rijke fantasie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je wel op zijn 'provocatie' reageert, maar de inhoud van de eerder door mij geciteerde post negeert.
En wederom laat je het inhoudelijke deel erbuiten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:28 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Dat is niet 'opmerkelijk' maar 'logisch'. Daar is het een 'provocatie' voor. Ik had er ook voor kunnen kiezen om niet op zijn 'provocatie' te reageren, maar dat was zinloos gebleken, want dat had ik daarvoor al gedaan.
Door wie is het zoal afgeserveerd en op welke gronden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:53 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat wel. Ik ben bezig met allerlei computersimulaties op het gebied van het vouwen van eiwitten. Replica exchange, umbrella sampling, thermodynamic integration, dat soort dingetjes. Wat ik op dit moment precies aan het doen ben ga ik natuurlijk niet verklappen.
[..]
Daar begin ik natuurlijk niet aan. Misschien dat jij zo stom bent om je identiteit op internet prijs te geven, maar ik niet.
[..]
Waarom zou ik die moeite nog doen? Het rapport is al afgeserveerd.
Waar staat dat het mijn 'eerste' hypotheek is?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een erg rijke fantasie.
Deze 'wetenschapper', die meer ervaring heeft en deugdelijker onderzoek heeft gedaan dan een cum-laude afgestudeerde hoogleraar zegt in een ander topic z'n eerste hypotheek te regelen en hoe en wat ie het beste kan doen.
Hij komt mij toch over als een jong knulletje hoor, kan er niks aan doen.
Prima dat je op mijn "provocaties" reageert hoor. Ik heb tenminste nog inhoudelijke zaken gepost, dat kun je zelf niet echt zeggen. Maar ik vind het wel oké zo, als er in een ander topic nu iemand over "te lage straffen" begint, geef ik gewoon een link naar dit topic. Als er dan op de eerste twee pagina's geen fatsoenlijke kritiek op het rapport is, maar alleen dom gezever van een wereldvreemde fysicus, dan zal de lezer denken dat het wel in orde is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:28 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Dat is niet 'opmerkelijk' maar 'logisch'. Daar is het een 'provocatie' voor. Ik had er ook voor kunnen kiezen om niet op zijn 'provocatie' te reageren, maar dat was zinloos gebleken, want dat had ik daarvoor al gedaan.
Dat was een reactie op jouw post:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En wederom laat je het inhoudelijke deel erbuiten.
Waar zie jij hier iets inhoudelijks staan, wat ik "erbuiten heb gelaten"?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En wederom laat je het inhoudelijke deel erbuiten.
Kom nou 'ns met een gefundeerde reden waarom het rapport niet deugt!
Knap hoor, zo'n conclusie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:39 schreef Monolith het volgende:
Als ik zo snel even het rapport scan dan zie ik trouwens wel dat rechters versus leken geen significante verschillen heeft opgeleverd, maar dat dit (in het geval dat de eis van het OM en de vrijspraken buiten beschouwing worden gelaten) wordt veroorzaakt door dat de hoger opgeleide leken juist minder zwaar straffen dan de rechters, maar de lager opgeleiden weer zwaarder.
1) Pool stelt je een inhoudelijk vraagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:35 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Dat was een reactie op jouw post:
[..]
Waar zie jij hier iets inhoudelijks staan, wat ik "erbuiten heb gelaten"?
Je reageert zelf niet inhoudelijk, en dus krijg je een niet inhoudelijke reactie van me terug.
Dat is geen conclusie, maar data.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:46 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Knap hoor, zo'n conclusie.En daar hadden ze zo'n onderzoek voor nodig, om dat te kunnen vaststellen? Weggegooid geld weer, me dunkt. Eigenlijk alleen nuttig als propaganda voor de massa. Diezelfde massa die indirect ook de rekening betaalt.
Dat is de conclusie die getrokken wordt uit de beschikbare data.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is geen conclusie, maar data.
Voor mij is het helder, maar dat was het al. Echter, ik heb tot nu toe nog elke keer op jouw vragen gereageerd. Dat ik niet meer op Pools vragen reageer lijkt me verder niet jouw pakkie-an. Je mag er uiteraard wat mij betreft best jouw probleem van maken, maar daar heb ik dan weer geen enkele boodschap aan. Zoals je wellicht al gemerkt hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:50 schreef Xtreem het volgende:
4) Jij reageert nog steeds niet op de vraag.
Helder?
Nee hoor, de data is hier simpelweg dat onder eerder aangehaalde omstandigheden de rechters gemiddeld twee jaar gaven, de laag opgeleide leken 2.5 jaar en de hoog opgeleide leken 1.5 jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:52 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Dat is de conclusie die getrokken wordt uit de beschikbare data.
Ik ben wel wetenschapper, heb diverse publicaties op mijn naam staan, ben vaste auteur in een losbladige en heb gedoceerd aan de universiteit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:32 schreef PurnodePurno het volgende:
Jij bent dus geen wetenschapper, dat is duidelijk, en weet dus ook niet waar je over praat. Want als je dat wel was geweest, dan had je geweten dat 90% van het "wetenschappelijk onderzoek", zeker in de alfa-hoek, puur prutswerk is dat het predikaat "wetenschap" helemaal niet verdient.
Nee, de data, dat zijn de rauwe onbewerkte cijfertjes. Alles wat je afleidt uit die cijfertjes, hoe simpel of voor de hand liggend ook, is een conclusiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, de data is hier simpelweg dat onder eerder aangehaalde omstandigheden de rechters gemiddeld twee jaar gaven, de laag opgeleide leken 2.5 jaar en de hoog opgeleide leken 1.5 jaar.
Ik geef toch ook gewoon de cijfertjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:32 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Nee, de data, dat zijn de rauwe onbewerkte cijfertjes. Alles wat je afleidt uit die cijfertjes, hoe simpel of voor de hand liggend ook, is een conclusie
Ja, maar jij bent natuurlijk geen wetenschapper, dus dan is dat per definitie prutswerk!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:34 schreef Monolith het volgende:
Ik geef toch ook gewoon de cijfertjes.
Je geeft wel cijfers, maar die zijn door logische bewerkingen gedistilleerd uit de data. Het is niet de data zelf.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geef toch ook gewoon de cijfertjes.
Wat is het nou ? Is het onderzoek prutswerk met onbetrouwbare resultaten ? Of was het onzinnig/weggegooid geld omdat de resultaten toch al bij voorbaat bekend waren ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:46 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Knap hoor, zo'n conclusie.En daar hadden ze zo'n onderzoek voor nodig, om dat te kunnen vaststellen? Weggegooid geld weer, me dunkt. Eigenlijk alleen nuttig als propaganda voor de massa. Diezelfde massa die indirect ook de rekening betaalt.
Welke 'logische bewerkingen'? Een gemiddelde nemen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:46 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Je geeft wel cijfers, maar die zijn door logische bewerkingen gedistilleerd uit de data. Het is niet de data zelf.
het hele topic is wel mooi offtopic op deze manier .. wat ik mij dan afvraag is : was dat de bedoeling ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke 'logische bewerkingen'? Een gemiddelde nemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |