Onder andere.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke 'logische bewerkingen'? Een gemiddelde nemen?
Dat valt nog steeds onder data / resultaten zoals je zelf wel weet aangezien je ongetwijfeld de nodige natuurwetenschappelijke publicaties hebt gelezen.quote:
ik zie nergens staan dat het een representatieve selectie van nederlanders is. Sowieso zijn het bijzondere mensen als je aan zoiets wil meedoen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Echt niet alleen intellectuelen uit de grachtengordel dus...
http://www.rechtspraak.nl(...)aar+als+rechters.htmquote:Op woensdag 19 november 2008 23:29 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik zie nergens staan dat het een representatieve selectie van nederlanders is. Sowieso zijn het bijzondere mensen als je aan zoiets wil meedoen.
Vooralsnog lijkt me de post van Viajero de spijker op de kop slaan.
quote:Bij negen echte strafzaken kregen twee panels van elk drie leken steeds precies dezelfde informatie als de rechters. In het ene panel zaten leken met een HBO- of WO-opleiding, in het andere panel mensen met een opleiding op ten hoogste MBO-niveau. De panels konden het dossier inzien en woonden de strafzitting bij. Vervolgens oordeelden de lekenpanels na overleg in raadkamer over de schuld van de verdachte en de gewenste straf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |