welke afstand?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:33 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Je hebt er wel wat voor over gezien de afstand.
Ja, dat is wel waar, blijf het echter ver vindenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Kriebbel het volgende:
Een europese wedstrijd zal niet veel dichterbij kunnen
Parkeren kan ik je niet mee helpen, kom altijd op de fietsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:29 schreef Darkenrahl het volgende:
Even vraagje over donderdag: ik arriveer rond 19:00 bij het stadion. Waar kan ik nu het beste parkeren? Ik begrijp er niks meer van, nu staat er alweer een gewijzigde parkeerroute op de website?
Ik kom vanuit Leeuwarden en dacht aan vak 8, of is er een betere optie?
En nu ik toch post, wanneer gaat de verkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2009 van start?
4000???? Dat is wel een kleine kans dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:42 schreef Kriebbel het volgende:
maar je vraag over seizoenskaarten. Er is momenteel nog een wachtlijst van zo'n 4000 man dacht ik. Snel inschrijven en wachten dus!
Ben bang van niet nee. Maar kan het altijd proberen, dacht dat ik ook never nooit niet een kaart kon krijgen voor de wedstrijd van donderdag en die lagen gisteren ook opeens in de brievenbus. Misschien doen ze het wel via loting als ik geluk heb, dan heb ik nog een kansje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:00 schreef MaxPower het volgende:
Er zijn er genoeg uit Leeuwarden je voorgegaan hoor.![]()
Maar volgend jaar heb jij nog geen kaart!
ok, het maakt mij niet uit. Ga altijd met mijn schoonvader, maar we hoeven niet naast elkaar te zitten. Ik zal het straks eens met hem overleggen, met een beetje geluk heb je leuke buren op de tribune en dan vermaak je je zoiezo wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:04 schreef MaxPower het volgende:
Je hebt alleen kans als je in je eentje wil zitten. 2 of meer plaatsen naast elkaar betekent een paar seizoenen wachten.
Na een tijdje leer je je buren wel kennen, ik ga wel eens op de seizoenskaart van m'n buurman als die niet kan. Dan wordt er meteen gevraagd waar ie is etc.. De meeste mensen zijn wel in voor een gezellig praatje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
ok, het maakt mij niet uit. Ga altijd met mijn schoonvader, maar we hoeven niet naast elkaar te zitten. Ik zal het straks eens met hem overleggen, met een beetje geluk heb je leuke buren op de tribune en dan vermaak je je zoiezo wel.
En dan samen juichen als ze scoren?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je je buren wel kennen, ik ga wel eens op de seizoenskaart van m'n buurman als die niet kan. Dan wordt er meteen gevraagd waar ie is etc.. De meeste mensen zijn wel in voor een gezellig praatje.
Ik heb geloof ik een jaar of 7 op de wachtlijst gestaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:04 schreef MaxPower het volgende:
Je hebt alleen kans als je in je eentje wil zitten. 2 of meer plaatsen naast elkaar betekent een paar seizoenen wachten tot er een verbouwing komt
Iedereen juicht dan toch? Ik snap de strekking van je post niet echtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dan samen juichen als ze scoren?
7 jaar???? Nee zeg?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een jaar of 7 op de wachtlijst gestaan
Waren er aan het begin van het seizoen steeds een stuk of 40 mensen die hun seizoenkaart hadden opgezegd![]()
quote:SC Heerenveen mikt op versnelde uitbouw stadion
SC Heerenveen gaat de komende maanden onderzoeken of het een deel van de voorgenomen stadionuitbreiding versneld kan realiseren. (...) Kuiper: "Tot het eind van het jaar hebben we een reeks vergaderingen gepland om te onderzoeken hoe we het stadion verder kunnen uitbreiden. Onze bedoeling is in elk geval één tribunedeel op te hogen.'
het is dat je een drankje krijgt, anders was ik niet gekomenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef cohen het volgende:
Zo, twee kaartjes voor de wedstrijd in de schoot geworpen gekregen. Met de vraag of ik gratis in een skybox naar de wedstrijd wilde. Ik vond dat wel goed...Inclusief een hapje en een drankje! :-0
Wtf? waarom heb ik dat nooitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef cohen het volgende:
Zo, twee kaartjes voor de wedstrijd in de schoot geworpen gekregen. Met de vraag of ik gratis in een skybox naar de wedstrijd wilde. Ik vond dat wel goed...Inclusief een hapje en een drankje! :-0
let op, begint half uur eerder (18:00 is aanvang)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Wtf? waarom heb ik dat nooit![]()
Straks maar even naar de training als troost.
Had 'm net pas gezien (herhaling) maar wat een geweldig item.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:54 schreef alors het volgende:
AC Milan strijkt neer in Friesland
ach wat was het leuk he
quote:Ik hoop dat u een goed glas goede wijn en een lekker blokje kaas op tafel heeft staan..
Dat ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:20 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets in de trant van: Mag ik je shirt? Ik ben een grote fan van je.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat staat er eigenlijk op dat spandoek van dat kindje?
Je kan naar funplaza(Soort van Kroeg onder de grootste tribune). Weet niet of er wat voor de wedstrijd is. Als iedereen naar de kroeg gaat is het daar misschien gezelliger. Na de wedstrijd is funplaza zeker een aanrader.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:49 schreef Darkenrahl het volgende:
Wat is goede tijd om het stadion binnen te gaan? Zelf ben ik omstreeks 19:00 in Heerenveen, maar dacht eerst nog even naar de kermis te gaan. Maar MasterMido post hier dat hij het niet zo vind dat hij maar een uur voor de wedstrijd het stadion in kan, is er iets te beleven in het stadion voor de wedstrijd?
puedo om overhemd te wassen ik su ventilator maar granas benquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi Ronaldinho, het was gezellig op het toilet van het luchtvaartmuseumquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoi Ronaldinho, het was gezellig op het toilet van het luchtvaartmuseum
Of Friezen verkleed als Italianen om zo nog een kaartje te bemachtigenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Prosac het volgende:
Kwam net op de A7 bij Hoogezand twee bussen met Italianen tegen. Gezien de roodzwarte vlaggen, vast onderweg naar Friesland
Ronaldinho begint niet, Seedorf en Maldini wsl ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef Darkenrahl het volgende:
Net besloten dat we nog eerder gaan, is ook koopavond hoor ik , dus avondje uit maken we ervan. Kantinejuffrouw heeft net ook nog een kaart gekregen van een student hier, wordt mooi in het stadion, de helft van mijn collega's heeft kaarten gekregen!
Ronaldinho speelt toch wel vanavond?
En heeft iemand al de heerenveen - milan sjaal voor 12 euro gekocht? Gingen om 10:00 in de verkoop en maar 200 stuks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was om 10:00 present maar toch greep ik naast een dergelijk sjaaltje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef Darkenrahl het volgende:En heeft iemand al de heerenveen - milan sjaal voor 12 euro gekocht? Gingen om 10:00 in de verkoop en maar 200 stuks.
Triest zeg, 10??? En dan zeker op marktplaats dumpen voor 100 euro?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:39 schreef Ayreon84 het volgende:
Ik was om 10:00 present maar toch greep ik naast een dergelijk sjaaltje.![]()
Hoorde dat er mensen waren die er maar gelijk 10 meenamen.
Nou idd, mijn vader is zeker de enige die geen kaarten kon krijgen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Als ik het zo lees her en der zit de helft van het stadion vol met sponsorkaarten.
Inderdaad, mijn ouders ook. Onder het motto "dit is toch wel een mooie wedstrijd om eens naartoe te gaan". Ze wonen op 4 km van het stadion en komen er eens per twee seizoenen. Het is dat ik zelf een kaart heb bemachtigd, anders was ik nog pissig geweest ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Als ik het zo lees her en der zit de helft van het stadion vol met sponsorkaarten.
Heel mensen mensen kochten er meerdere tegelijk. Na bijna 50 klanten waren alle 200 H'veen-Milan sjaaltjes verkocht... you do the math.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:28 schreef Darkenrahl het volgende:
Triest zeg, 10??? En dan zeker op marktplaats dumpen voor 100 euro?
Mjah de echt grote sponsors dan I guess, mijn stagebedrijf kreeg namelijk helemaal niks en die zijn co-sponsorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Goed verwoord, zo dacht ik er ook over. Hiervoor ga je geen seizoenskaart kopen bij Milan. Als je de wedstrijd vergelijkt met bijvoorbeeld het wonderschone spel van Barcelona tegen Basel (eerste 55 minuten dan), daarvoor koop je een seizoenskaart.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
Nou, dat was het dan inderdaad. Dat verwoordde Sibon wel goed. Zo stond ik er ook een beetje bij na afloop.
Het eerste kwartier was overrompelend en hoopgevend en als ze dat niveau hadden kunnen vasthouden dan was het nog een spannende avond geworden. Beerens kreeg steeds meer grip en ons eerste doelpunt hing in de lucht. Maar ja, dan weet je het wel tegen Italiaanse clubs.
Na dat doelpunt nog af en toe een opleving. We zijn zeker niet afgedroogd. Die verdediging van Milan is wel een lust om naar te kijken zeg, maar ja, dat is meteen het probleem van het Italiaanse voetbal: je gaat toch niet naar het stadion voor de verdediging.
Zag pas in de herhaling thuis dat Inzaghi rood had moeten hebben. Jammer dat de scheids dat blijkbaar niet durfde want hij had wel gezien. Was wel een belangrijk moment voor de wedstrijd.
Puik sfeertje, maar zeker niet de indrukwekkendste Heerenveenavond die ik heb meegemaakt.
Heb jij Seedorf ook nog toegezongen na de wedstrijd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:35 schreef SCH het volgende:
Veel complimenten in alle kranten voor het Friese publiek, terwijl ik de sfeer eigenlijk een beetje tegen vond vallen.
Telegraafquote:Kansloos was de nederlaag van Heerenveen niet, maar het was duidelijk dat Milan over veel meer individuele klasse beschikte.
quote:Heerenveen kansloos tegen Milan
Who the fuck is Seedorf?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb jij Seedorf ook nog toegezongen na de wedstrijd?
Goed verwoord. De sfeer was wel erg mooi. En de manier waarop Milan de afgelopen dagen is ontvangen in Heerenveen is alleen maar goede reclame voor de club lijkt me.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
Nou, dat was het dan inderdaad. Dat verwoordde Sibon wel goed. Zo stond ik er ook een beetje bij na afloop.
Het eerste kwartier was overrompelend en hoopgevend en als ze dat niveau hadden kunnen vasthouden dan was het nog een spannende avond geworden. Beerens kreeg steeds meer grip en ons eerste doelpunt hing in de lucht. Maar ja, dan weet je het wel tegen Italiaanse clubs.
Na dat doelpunt nog af en toe een opleving. We zijn zeker niet afgedroogd. Die verdediging van Milan is wel een lust om naar te kijken zeg, maar ja, dat is meteen het probleem van het Italiaanse voetbal: je gaat toch niet naar het stadion voor de verdediging.
Zag pas in de herhaling thuis dat Inzaghi rood had moeten hebben. Jammer dat de scheids dat blijkbaar niet durfde want hij had wel gezien. Was wel een belangrijk moment voor de wedstrijd.
Puik sfeertje, maar zeker niet de indrukwekkendste Heerenveenavond die ik heb meegemaakt.
Volgens mij heb je een verkeerde avatar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Goed verwoord. De sfeer was wel erg mooi. En de manier waarop Milan de afgelopen dagen is ontvangen in Heerenveen is alleen maar goede reclame voor de club lijkt me.
Tegen Milan heb je als Heerenveen zijnde eigenlijk alles te winnen en niets te verliezen. Achterin kom je er bijna niet doorheen en voorin hebben ze die klootzak van een Inzaghi. De scheids vond ik een laffe herder, hij had geconstateerd wat die eikel deed en had rood moeten geven...
Maarja, dat is achteraf praten. Volop kans om nog door te gaan en dit weekend eerst maar eens van Feyenoord winnen!
Nee jong, volgens mij is het vrij uniek maar ik ben zowel een Heerenveen als Ajax sympathisant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een verkeerde avatar.
Was het maar uniek, in het uitvak van de Arena zit het altijd vol met dit soort kansloze typesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee jong, volgens mij is het vrij uniek maar ik ben zowel een Heerenveen als Ajax sympathisant.
Gaat best hard hé.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
we zijn bijna aan een nieuw topic toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |