quote:Duel tegen Milan live op TV
De NOS zendt volgende week het duel tussen Heerenveen en AC Milan live uit. De omroep had keus uit vijf duels, maar hoofdredacteur Studio Sport Maarten Noter laat weten dat het duel van Heerenveen onomstreden was. "Heerenveen - AC Milan is een geweldig affiche."
Ajax en Feyenoord worden volgende week ook uitgezonden bij de publieke omroep. Hoe het uitzendschema van het sportprogramma er verder uit gaat zien, is volgens Noter nog niet bekend. De wedstrijd tussen sc Heerenveen en AC Milan wordt ook in Italië live op televisie uitgezonden.
Milan is Europees traditioneel beter dan in de competitie en de UEFA Cup is de enige competitie die ze nog nooit hebben gewonnen, dus ik denk dat ze het wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie Milan meeneemt en opstelt en hoe serieus ze het duel nemen.
quote:UEFA CUP: HEERENVEEN WILL PLAY TONIGHT
10/18/2008
MILAN - Tongiht at 7.45pm, the next opponents of Milan in the Uefa Cup will go on the pitch. The Dutch side of Heerenveen will face Roda Kerkrade away from home, in the Dutch Eredivisie. The home team have just two points and are one place above the bottom position, whereas Heerenveen are fourth with 10 points.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:14 schreef sp0t het volgende:
Ik denk dat Heerenveen een pak op de broek gaat krijgen met 0-1.
Alleen in Milaan hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:09 schreef borisz het volgende:
Milan is bang voor Trond Sollied natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Geweldig, en ik ga Heerenveen toejuichen.
Die nemen dit echt niet serieus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie Milan meeneemt en opstelt en hoe serieus ze het duel nemen.
Tegen Zürich in de eerste ronde traden ze op volle oorlogssterkte aan.quote:
Eerste ronde is knockout.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tegen Zürich in de eerste ronde traden ze op volle oorlogssterkte aan.
Maarja, de eerste ronde is natuurlijk veel belangrijker, en Zürich een veel sterkere tegenstander.
Dat hoop ik dan maar. Zou wel dom zijn.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tegen Zürich in de eerste ronde traden ze op volle oorlogssterkte aan.
Maarja, de eerste ronde is natuurlijk veel belangrijker, en Zürich een veel sterkere tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |