Verplichte buscombi vanuit milaan, ik weet niet hoe je Italiaans is?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:06 schreef NickyvN het volgende:
[..]
Das jammer, ook niet in het uit vak?
Morgen dacht ik al voor SCC-houders, gewoon even de clubsite in de gaten houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:06 schreef MasterMido het volgende:
de verkoop van AC begint dan zeker ook al snel of niet?
Jawel klopt wel.Het is nieuw dat ze om 23.59 spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:10 schreef MasterMido het volgende:
23-10-2008 wedstrijdtijd 23:59 uur dat zal wel niet kloppen of wel? :S (bron onlineticketverkoop scheerneveen)
De verkoop begint komende vrijdag en is alleen voor de seizoenskaarthouders.
Hahaha, das wel ver omquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:08 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Verplichte buscombi vanuit milaan, ik weet niet hoe je Italiaans is?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Milan en Braga thuis, Porthsmouth en Wolfsburg-uit... Zit een serieuze kans in dat ik ze nu alle 4 ga bezoeken
Hoeveel ben je daar nou aan kwijt, een Europese uitwedstrijd bezoeken?quote:
Wolfsburg kan voor 100 euro (heen en terug op dezelfde dag)... Portsmouth zal je 3 a 400 euro kosten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel ben je daar nou aan kwijt, een Europese uitwedstrijd bezoeken?
Wolfsburg uit it isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wolfsburg kan voor 100 euro (heen en terug op dezelfde dag)... Portsmouth zal je 3 a 400 euro kosten.
NickyvNquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:02 schreef NickyvN het volgende:
Is het mogelijk om aan kaarten te komen zonder Heerenveen clubkaart?
Als we uitgeschakeld worden, is het in ieder geval niet tegen een of andere oosteuropese kutclub.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:12 schreef sjimz het volgende:
Mooie loting.
Heerenveen moet wel 3e kunnen worden in de poule.
Worden er helemaal geen kaarten aan CC houders verkocht dan? Dit is natuurlijk wel een redelijk interressant affichequote:23-10-2008 23:59 uur AC Milan 10-10-2008 09:00 uur Alleen seizoenkaarthouders
Ik acht Heerenveen minimaal gelijkwaardig aan Wolfsburg en Braga.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we uitgeschakeld worden, is het in ieder geval niet tegen een of andere oosteuropese kutclub.
Er zijn kansen al zijn het allemaal goede ploegen. Braga is een stuk beter dan Setubal en de rest komt allemaal uit hoogstaande competities. Milan thuis is een groot voordeel en Portsmouth uit als laatste is dan weer jammer.
Wolfsburg weet ik eigenlijk niet zo veel van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik acht Heerenveen minimaal gelijkwaardig aan Wolfsburg en Braga.
Er was ooit eens een Anderlecht speler die voor Anderlecht - Milan zei dat Kaká geen Ronaldinho is...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:40 schreef Grulez het volgende:
Ronaldinho is dood, leve Kaka.
Maar mooi dat het uitgaansleven in Groningen donderdags sowieso al top isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk dat die rasgroninger stiekem ook de prestaties van Heerenveen volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |