Ik ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Mooie loting voor Heerenveen zeg. Ik zie ze ook wel stunten.
quote:
Tof. Ik ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Milan en Braga thuis, Porthsmouth en Wolfsburg-uit... Zit een serieuze kans in dat ik ze nu alle 4 ga bezoeken
Leuk dat die rasgroninger stiekem ook de prestaties van Heerenveen volgtquote:
kwestie van prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heerenveen-Milan
Midden in m'n tentamenperiode maar dat mag de pret niet drukken
Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:02 schreef NickyvN het volgende:
Is het mogelijk om aan kaarten te komen zonder Heerenveen clubkaart?
Verplichte buscombi vanuit milaan, ik weet niet hoe je Italiaans is?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:06 schreef NickyvN het volgende:
[..]
Das jammer, ook niet in het uit vak?
Morgen dacht ik al voor SCC-houders, gewoon even de clubsite in de gaten houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:06 schreef MasterMido het volgende:
de verkoop van AC begint dan zeker ook al snel of niet?
Jawel klopt wel.Het is nieuw dat ze om 23.59 spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:10 schreef MasterMido het volgende:
23-10-2008 wedstrijdtijd 23:59 uur dat zal wel niet kloppen of wel? :S (bron onlineticketverkoop scheerneveen)
De verkoop begint komende vrijdag en is alleen voor de seizoenskaarthouders.
Hahaha, das wel ver omquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:08 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Verplichte buscombi vanuit milaan, ik weet niet hoe je Italiaans is?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Milan en Braga thuis, Porthsmouth en Wolfsburg-uit... Zit een serieuze kans in dat ik ze nu alle 4 ga bezoeken
Hoeveel ben je daar nou aan kwijt, een Europese uitwedstrijd bezoeken?quote:
Wolfsburg kan voor 100 euro (heen en terug op dezelfde dag)... Portsmouth zal je 3 a 400 euro kosten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel ben je daar nou aan kwijt, een Europese uitwedstrijd bezoeken?
Wolfsburg uit it isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wolfsburg kan voor 100 euro (heen en terug op dezelfde dag)... Portsmouth zal je 3 a 400 euro kosten.
NickyvNquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:02 schreef NickyvN het volgende:
Als we uitgeschakeld worden, is het in ieder geval niet tegen een of andere oosteuropese kutclub.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:12 schreef sjimz het volgende:
Mooie loting.
Heerenveen moet wel 3e kunnen worden in de poule.
Worden er helemaal geen kaarten aan CC houders verkocht dan? Dit is natuurlijk wel een redelijk interressant affichequote:23-10-2008 23:59 uur AC Milan 10-10-2008 09:00 uur Alleen seizoenkaarthouders
Ik acht Heerenveen minimaal gelijkwaardig aan Wolfsburg en Braga.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we uitgeschakeld worden, is het in ieder geval niet tegen een of andere oosteuropese kutclub.
Er zijn kansen al zijn het allemaal goede ploegen. Braga is een stuk beter dan Setubal en de rest komt allemaal uit hoogstaande competities. Milan thuis is een groot voordeel en Portsmouth uit als laatste is dan weer jammer.
Wolfsburg weet ik eigenlijk niet zo veel van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik acht Heerenveen minimaal gelijkwaardig aan Wolfsburg en Braga.
Er was ooit eens een Anderlecht speler die voor Anderlecht - Milan zei dat Kaká geen Ronaldinho is...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:40 schreef Grulez het volgende:
Ronaldinho is dood, leve Kaka.
Maar mooi dat het uitgaansleven in Groningen donderdags sowieso al top isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk dat die rasgroninger stiekem ook de prestaties van Heerenveen volgt
Wie dat niet doet is gekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Het terug kopen van kaarten voor seizoenskaarthouders kan op 10 oktober in ieder geval.
Dan laat je je broer of zus, vader of moeder, zoon of dochter, buurman of buurvrouw toch gaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wie dat niet doet is gekof je moet echt je werk niet meer kunnen verzetten ofzo.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:45 schreef BonJovi het volgende:
SCH mag ik niet mee met jou :C
Deze video is alleen beschikbaar via eredivisielive.nlquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef venomsnake het volgende:
KLIK!.
Vage humor hebben die gasten..
Op de website van SC Heerenveen staat het wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:53 schreef Mindstate het volgende:
Vrijdag kunnen we beginnen toch?
Hoeveel per seizoenskaart, iemand die dat weet, stond niet in de mail van de sc
Absoluut niet. Ik heb vandaag met ticketbox gebeld voor advies en die zeggen dat de verwachting is dat alle seizoenkaarthouders sowieso hun plaats op zullen eisen waardoor er erg weinig (ik vermoed zo'n 500-1000 of zo, de dame kon daar niet over uitweiden) tickets nog aan CC-kaart houders verkocht worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:02 schreef NickyvN het volgende:
quote:KNVB verschuift duels UEFA-Cupdeelnemers
EREDIVISIE
ZEIST (ANP) - De KNVB heeft donderdag het competitieprogramma in de eredivisie enigszins aangepast om de Nederlandse deelnemers aan het toernooi om de UEFA Cup zoals afgesproken ter wille te zijn. FC Twente speelt daardoor op zondag 9 november in Alkmaar tegen AZ in plaats van de avond ervoor.
De andere om dezelfde reden verschoven duels zijn NEC - Volendam (naar 30 november), Willem II - Heerenveen (7 december), FC Twente - Willem II (21 december).
Maar als de 15e de kaartverkoop voor CC houders begint, kan je dan ook enkel Passepartouts kopen, of ook los voor alleen AC Milan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:22 schreef SCH het volgende:
Het gaat wel om passepartouts, ik denk dat er nog wel wat zuinige Friezen afhaken.
Er zijn alleen passepartouts te koop, ook voor cc-houders. Geen losse kaarten voor de wedstrijden tegen AC Milan dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef Repsak het volgende:
[..]
Maar als de 15e de kaartverkoop voor CC houders begint, kan je dan ook enkel Passepartouts kopen, of ook los voor alleen AC Milan?
quote:sc Heerenveen oefent in België tegen Zulte Waregem
10 oktober 2008
sc Heerenveen oefent vanavond tegen Zulte Waregem, de nummer twaalf van de Belgische competitie. De selectie is vanochtend vertrokken naar België. Het duel tegen Zulte Waregem wordt gespeeld in het Regenboogstadion en begint om 19.30 uur.
Trond Sollied neemt achttien spelers mee naar België. Vanwege interlandverplichtingen zijn Grindheim, Pranjic, Väyrynen, Vandenbussche, Elyounoussi, Smarason en Fellinga niet van de partij. Daarnaast komen Svec, Janmaat, Drost, Etemadi, Popov, Ghoochannejhad en Roorda als gevolg van blessures niet in actie.
sc Heerenveen benut de oefenwedstrijd tegen Zulte Waregem onder meer om Bonaventure speelminuten te gunnen. De Ivoriaan is hersteld van een hamstringblessure en maakt in België zijn rentree op de voetbalvelden. Daarnaast krijgt door de afwezigheid van Brian Vandenbussche Kenny Steppe de kans om zijn kwaliteiten te tonen.
De selectie voor België bestaat uit de volgende achttien spelers: Steppe, Zeinstra, Breuer, Bak-Nielsen, Jong-A-Pin, Dingsdag, Kopic, Beda, Henrique, Lazaro, Deekman, Armenteros, Houtkoop, Akouili, Beerens, Sibon, Kalou, Huisman de Jong.
Assistent-trainer Chris Van Puyvelde laat op de website van Zulte Waregem weten: ,,Ondanks de afwezigheid van een vijftal internationals is het ook voor ons een goede oefenpartij. Onze laatste Europese opdracht en de competitiewedstrijd tegen Ajax wonnen we met 5-2, wat voor een goed gevoel zorgde. Straks in de poulefase krijgen we enkele mooie partijen voorgeschoteld. Voor ons is het schitterend werken bij Heerenveen. Visie overheerst hier emotie, en daardoor kan je rustig werken. Zulte Waregem kan ongetwijfeld veel leren van Heerenveen. Vooral op vlak van scouting en jeugdwerking is de werking een voorbeeld."
Heb ik voor Barcelona - ManUnited ook betaald en dat is van behoorlijk minder kaliber dan SCH - AC Milanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:10 schreef Coin het volgende:
200 euro voor een kaartje, hoe gek ben je
Yup, t/m dinsdag kan ieder z'n eigen plek terugkopen. Vanaf woensdagmiddag 13:00u komen voor (S)CC-houders de overige plekken beschikbaar. Vermoedelijk is 15-10-2008 13:01u het stadion helemaal uitverkochtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef Silenus het volgende:
Haha, jullie kunnen vier dagen lang jullie eigen plaats terugkopen toch? Grappig als je dan leest dat mensen een uur in de rij gaan staan, had ik niet verwacht van die nuchtere Friez'n.
Waarom in de rij gaan staan als je het via internet kunt kopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef Silenus het volgende:
Haha, jullie kunnen vier dagen lang jullie eigen plaats terugkopen toch? Grappig als je dan leest dat mensen een uur in de rij gaan staan, had ik niet verwacht van die nuchtere Friez'n.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:13 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Waarom in de rij gaan staan als je het via internet kunt kopen![]()
Sommige mensen begrijp ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |