ik hou m'n mond welquote:
Ikke nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
Zitten jullie nou mijn foto af te zeiken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
Owja Mozzie starring @ Titanic
[ afbeelding ]
Debbie's hoofd op die anderequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
[ afbeelding ]
Die is gruwelijk goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
[ afbeelding ]
Logiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:grmbl door de wekker heen geslapen
mogguh
Mogguhquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:grmbl door de wekker heen geslapen
mogguh
Whahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
[ afbeelding ]
Slaapkopquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:
grmbl door de wekker heen geslapen
mogguh
neuh vrije dag altijd dinsdag... alleen mijn plan was:quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef Logician het volgende:
[..]
neuh vrije dag altijd dinsdag... alleen mijn plan was:
11:00 opstaan
13:00 afspraak (van die kreeg ik een smsje dat dat niet doorging vanmorgen)
16:00 sauna
Denk dat ik de wekker uit heb gezet ofzo...
Aan de ene kant wel lekker om even bij te slapen, aan de andere kant heb je zo weinig aan je dag dat je net zo goed had kunnen gaan werkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben altijd op woensdag vrij
heb dat ook wellus
Ten eerste is dat mijn mededeling!quote:
2 uur en 22 minutenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ten eerste is dat mijn mededeling!
Ten tweede je zegt het 9 minuten te vroegje kunt dat altijd beter iets te laat zeggen dan te vroeg, want dan
geef je mensen valse hoopFOEI
Waarom zouden we...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
Zitten jullie nou mijn foto af te zeiken
Lol omg whahahahhaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
[ afbeelding ]
hahah ik ben thug ik ga altijd eerder weg , ten tweede ben ik een allochtoon dus pik ik altijd andermans werk inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ten eerste is dat mijn mededeling!
Ten tweede je zegt het 9 minuten te vroegje kunt dat altijd beter iets te laat zeggen dan te vroeg, want dan
geef je mensen valse hoopFOEI
Weet ik veel..voor de fun..omdat jij Leonardo zoent..weet ik veelquote:
Jij stomme allochtoonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ik ben thug ik ga altijd eerder weg , ten tweede ben ik een allochtoon dus pik ik altijd andermans werk inmaar ik ben wel zo ingeburgerd dat ik sorry zeg
Nothing else mattersquote:
Mmm ik denk niet dat het lekker smaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:09 schreef Olep het volgende:
Een soep met aap, sgele, barra, debbie, lynda, runx en moozzie.
Ik zie het al voor me
rijke jij , gaan we wel binnenkort even shoppenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:29 schreef Logician het volgende:
Ik krijg net een brief dat ik nog een resterend bedrag vakantiegeld had openstaan van 20e die zo snel mogelijk word overgemaakt
Je bent jaloers dat jij hem nooit hebt gezoendquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veel..voor de fun..omdat jij Leonardo zoent..weet ik veel
4 uur cup soup weinig calorieenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm ik denk niet dat het lekker smaakt
[ afbeelding ]
haahhaahaahhaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whahaha die sgele daar hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee eigenlijk niet neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus wat een soepjes!niet normaal,.. hoeven jullie niet te werken
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus wat een soepjes!niet normaal,.. hoeven jullie niet te werken
![]()
AHHAHAHAHA Te droogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |