En het is nog grappig ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar je staat wel bijna overal in mijn fotosoeps ja
Ja maar jou staat hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
niet huilen ik ben ook zwartkoffieneger
dat meisje naast mij is lelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:54 schreef GilaMonyet het volgende:
Deb, BCC, Moozie en Runx zijn naar Pretpark gegaan..
[ afbeelding ]
HIER VERDER
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #369
Jep!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
Heb je em nou droxz? Met die zonnebril pas ik mooi bij BCC
Dude ik kan die plaatjes NIET ZIENquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[ afbeelding ]
Smakelijk jongenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Eerst even eten, daarna ga ik weer even fotosoepen
Nog meer, ik blijf aan de gang hiero... ben eten, tot straks!quote:
Momentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik kan die plaatjes NIET ZIENmoet ik daar nou mee
Lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[ afbeelding ]
HIER VERDER
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #369
Haha.. mooie naam tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
de naam van dat plaatje ook..lollercoaster
Eetsequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog meer, ik blijf aan de gang hiero... ben eten, tot straks!
Maak dan ook geen kleurloze foto'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
Mjin Haarwat heb je met mijn haar gedaan? Ik heb blond haar en daar had blond met paars haar
en jij hebt er bruin met grijs haar van gemaakt AAP
whahaha
Ga je gangquote:
Paint.net is dan een hele verbeteringquote:
Check jij je PM maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Paint.net is dan een hele verbetering
quote:
Geeft niks...werken en GRTDOJW ook niequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:06 schreef Leanne het volgende:
woooowww wat gaan jullie snel
scriptie en GRTDOPJW gaan niet samen
Zo beter ??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
Mjin Haarwat heb je met mijn haar gedaan? Ik heb blond haar en daar had blond met paars haar
en jij hebt er bruin met grijs haar van gemaakt AAP
whahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
allochtoon en GRTDOJW gaat wel samenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geeft niks...werken en GRTDOJW ook nie
Vergeet het maar.. mijn foto krijg je nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:09 schreef Olep het volgende:
Een soep met aap, sgele, barra, debbie, lynda, runx en moozzie.
Ik zie het al voor me
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zo beter ??ik wil ook blond zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., koffieneger met blond haar
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
[..]
Zo beter ??Godsamme daar gaat m'n oog recht van staan.. (ik zeg maar oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergeet het maar.. mijn foto krijg je niet
je hebt een berichtje op je FOBOquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:06 schreef Leanne het volgende:
woooowww wat gaan jullie snel
scriptie en GRTDOPJW gaan niet samen
albino negertquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil ook blond zijn, koffieneger met blond haar
Haha.. alsof droxz en ik onszelf gaan fotosoepenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:10 schreef Olep het volgende:
[..]Zonder Sgele zie ik die soep nog steeds voor me
Een stijf oog hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme daar gaat m'n oog recht van staan.. (ik zeg maar oog)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. alsof droxz en ik onszelf gaan fotosoepen
[..]
Zo beter ??STUKKE beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank u
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
ik hou m'n mond welquote:
Ikke nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
Zitten jullie nou mijn foto af te zeiken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
Owja Mozzie starring @ Titanic
[ afbeelding ]
Debbie's hoofd op die anderequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
[ afbeelding ]
Die is gruwelijk goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
[ afbeelding ]
Logiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:grmbl door de wekker heen geslapen
mogguh
Mogguhquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:grmbl door de wekker heen geslapen
mogguh
Whahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
[ afbeelding ]
Slaapkopquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:
grmbl door de wekker heen geslapen
mogguh
neuh vrije dag altijd dinsdag... alleen mijn plan was:quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef Logician het volgende:
[..]
neuh vrije dag altijd dinsdag... alleen mijn plan was:
11:00 opstaan
13:00 afspraak (van die kreeg ik een smsje dat dat niet doorging vanmorgen)
16:00 sauna
Denk dat ik de wekker uit heb gezet ofzo...
Aan de ene kant wel lekker om even bij te slapen, aan de andere kant heb je zo weinig aan je dag dat je net zo goed had kunnen gaan werkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben altijd op woensdag vrij
heb dat ook wellus
Ten eerste is dat mijn mededeling!quote:
2 uur en 22 minutenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ten eerste is dat mijn mededeling!
Ten tweede je zegt het 9 minuten te vroegje kunt dat altijd beter iets te laat zeggen dan te vroeg, want dan
geef je mensen valse hoopFOEI
Waarom zouden we...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
Zitten jullie nou mijn foto af te zeiken
Lol omg whahahahhaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen fun..
[ afbeelding ]
hahah ik ben thug ik ga altijd eerder weg , ten tweede ben ik een allochtoon dus pik ik altijd andermans werk inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ten eerste is dat mijn mededeling!
Ten tweede je zegt het 9 minuten te vroegje kunt dat altijd beter iets te laat zeggen dan te vroeg, want dan
geef je mensen valse hoopFOEI
Weet ik veel..voor de fun..omdat jij Leonardo zoent..weet ik veelquote:
Jij stomme allochtoonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ik ben thug ik ga altijd eerder weg , ten tweede ben ik een allochtoon dus pik ik altijd andermans werk inmaar ik ben wel zo ingeburgerd dat ik sorry zeg
Nothing else mattersquote:
Mmm ik denk niet dat het lekker smaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:09 schreef Olep het volgende:
Een soep met aap, sgele, barra, debbie, lynda, runx en moozzie.
Ik zie het al voor me
rijke jij , gaan we wel binnenkort even shoppenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:29 schreef Logician het volgende:
Ik krijg net een brief dat ik nog een resterend bedrag vakantiegeld had openstaan van 20e die zo snel mogelijk word overgemaakt
Je bent jaloers dat jij hem nooit hebt gezoendquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veel..voor de fun..omdat jij Leonardo zoent..weet ik veel
4 uur cup soup weinig calorieenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm ik denk niet dat het lekker smaakt
[ afbeelding ]
haahhaahaahhaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whahaha die sgele daar hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee eigenlijk niet neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus wat een soepjes!niet normaal,.. hoeven jullie niet te werken
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus wat een soepjes!niet normaal,.. hoeven jullie niet te werken
![]()
AHHAHAHAHA Te droogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |