Dat is dan weer wel een land.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:01 schreef bikkeltje2 het volgende:
Naast Ibiza en tenerife heb je natuurlijk ook cyprus, kreta, Sicilia, Lesbos en al die andere o zo authentieke plaatsen!
San Marino kun je meerekenen. Maar denk wel dat deze post ook gewoon als spam wordt meegerekend...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef websites-maken het volgende:
Ik ben echt een Europa-ganger, zit op zo'n 20 denk ik. Mag ik San Marino ook meerekenen?
Groetjes
Piet
Verrek: Andorra, idd San Marino, Luxemburg en Monaco ben ik helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Hik het volgende:
[..]
San Marino kun je meerekenen. Maar denk wel dat deze post ook gewoon als spam wordt meegerekend...
Hier zijn Filipijnen, Palau, Zuid-Afrika, Zambia, Botswana en Namibië bijgekomen. 39 inmiddelsquote:Op donderdag 11 december 2008 21:46 schreef Veersesmurf het volgende:
België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Monaco, Spanje, Portugal, Italië, Kroatië, Slovenië, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechië, Polen, Litouwen, Letland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Engeland, Ierland, Costa Rica, Panama, Guatemala, Honduras, Belize, Mexico, Tanzania, Thailand, Maleisië, Vietnam, Cambodja, Singapore.
33 dus
Palau, kewl... hoe is dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Hier zijn Filipijnen, Palau, Zuid-Afrika, Zambia, Botswana en Namibië bijgekomen. 39 inmiddels
Valt alleen niet mee binnen de E.U.quote:
Enorm vetquote:
geldt dit alleen voor Palau, of over het gehele topic?quote:
Tja, ik ben in principe ook in Iran en Singapore geweest, maar dat was voor een overstapquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
heb je ook onwerkelijk bezochte landen dan![]()
ik zit inmiddels op 34
Aangevuld met Luxemburg, Iran en Tsjechië: 38.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:56 schreef k_man het volgende:
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, IJsland, Hongarije, Estland. Letland, Litouwen, Rusland, Finland, Zweden, Denemarken, Verenigde Staten, Chili, Cuba, Marokko, Tunesië, Syrië, Jemen, China, Noord Korea, Japan, Bhutan, India, Kazachstan, Turkmenistan, Oezbekistan, Kyrgizië.
35
O.a. http://douweosinga.com/projects/visited?region=worldquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
waar heb je die werelddeel map..
Zo is het handiger
even op bezoek geweest bij Kim Jong Il met hans blix of zo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:56 schreef k_man het volgende:
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, IJsland, Hongarije, Estland. Letland, Litouwen, Rusland, Finland, Zweden, Denemarken, Verenigde Staten, Chili, Cuba, Marokko, Tunesië, Syrië, Jemen, China, Noord Korea, Japan, Bhutan, India, Kazachstan, Turkmenistan, Oezbekistan, Kyrgizië.
35
waarvan er twee geen land zijn...quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef quarterpounder het volgende:
Als ik in het buitenland kom is dit meestal Duitsland. Ook voor vakantie geldt dat ik dit het liefst bij de oosterburen doe. Heel soms ga ik weleens naar een ander land op vakantie, dus mijn lijstje is niet lang:
Nederland, Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Tsjechië, Groot Brittannië, St. Maarten, Curaçao.
St Maarten en Curaçao is natuurlijk hetzelfde land inderdaad. Hoeveel landen heeft ons koninkrijk eigenlijk? 2 of 3?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
waarvan er twee geen land zijn...
alvast met de reis van november erin verwerktquote:Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef ETA het volgende:
Nederland, UK, Spanje, Frankrijk, Belgie, Luxemburg, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Duitsland, Zwitserland, Italie, Vaticaanstad, Polen, Tsjechie, Slowakije, Estland, Letland, Rusland, Griekenland, Turkije, China, Hong Kong (?), Taiwan, Egypte, Jordanie, USA, Mexico, Peru.
30 landen maarwel alles gedaan in de laatste 4,5 jaar, en heb wel grote flatscreen TV
3, Aruba is een autonoom land. Maar dat gaat dus weer veranderen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:18 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
St Maarten en Curaçao is natuurlijk hetzelfde land inderdaad. Hoeveel landen heeft ons koninkrijk eigenlijk? 2 of 3?
nr 11 is fout geschrevenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:06 schreef JuiceJuice het volgende:
01 Nederland
02 Belgie / Belgique
03 Luxembourg / Letzeburg
04 United Kingdom
05 France
06 Espana
07 Italia
08 Schweiz
09 Osterreich
10 Deutschland
11 Russia
12 Suriname
13 Martinique
Gezien vanuit de lucht:quote:Op donderdag 17 september 2009 19:48 schreef Frank__NL het volgende:
Gezien vanuit Polen
Gezien vanuit Griekenland
Redelijk kansloos inderdaad, dan kan ik ook de halve wereld (ongeveer alles behalve Afrika en Zuid-Amerika) op gaan noemenquote:
Gezien vanuit..... Ja dan heb je het echt bezocht hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 19:48 schreef Frank__NL het volgende:
Gezien vanuit Polen
0A Россия (Rossija)
0B Беларусь (Belarus)
Gezien vanuit Griekenland
0C Turkiye
Bezochte Drielandenpunten
3.1 Nederland - Belgie / Belgique - Deutschland
3.2 Polska - Ukraina - Slovensko
3.3 Polska - Lietuva - Rossija * **
(3.4 Nederland - Vlaanderen - Wallonie, daarvan de meest westelijke van de drie)
Waarom noemt niemand het land Nederlandse Antillen gewoon bij de naam ipv dat ze alleen de naam van het eiland noemen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef announcement het volgende:
Nederland
Belgie
Luxemburg
Frankrijk
Spanje
Engeland
Duitsland
Zwitserland
Oosterijk
Italie
Griekenland
Cyprus
Tsjechie
Noorwegen
Zweden
Denemarken
Bonaire
Rusland
China
Indonesie
Australie
Nieuw-Zeeland
ik heb wel eens een bus gezien die naar Irak ging, mag ik die wel erbij tellen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Hik het volgende:
[..]
Gezien vanuit de lucht:
Bulgarije, Cyprus, Litouwen, Letland, Israël, Belarus, Polen, Ethiopië, Mauretanië, Botswana, Siera Leone, Libië, Mali, Sudan, Kenya, Uganda, Zimbabwe, Zambia, Malawi, Ivoorkust, Togo, Nigeria, Benin, Burkina Faso, Liberia, Marokko, Senegal, China, Kazachstan, Iran, India, Nepal, Myanmar, Pakistan, Guatemala, Belize, Paraguay, Guyana...![]()
Houd toch op man...
Omdat ik deze landen heb gezien vanaf het land. Voor Rusland en Wit-Rusland geldt dat ik deze landen heb gezien op enige meters van de grens. Voor Turkije geldt dit niet; dit land heb ik alleen gezien vanaf Rhodos en tussen Rhodos en het vasteland van Turkije ligt enige tientallen kilometers aan zeewater.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Redelijk kansloos inderdaad, dan kan ik ook de halve wereld (ongeveer alles behalve Afrika en Zuid-Amerika) op gaan noemen
Hm, een platte volgens mij, iets van 15 meter vanaf het pad in het weiland, ik ben niet zeker, maar dat is niet zo'n punt voor mij!quote:3.4, ik heb ze alledrie bezocht. Wist jij welke grenssteen het was die meest westelijke?
maar dat is toch compleet irrelevant voor dit topic? Is net zoals in een topic over welke autos je bezit gaan posten dat je een Porsche Carrera GT en een Maybach 62S hebt zien rijdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef Frank__NL het volgende:
[..]
Omdat ik deze landen heb gezien vanaf het land. Voor Rusland en Wit-Rusland geldt dat ik deze landen heb gezien op enige meters van de grens. Voor Turkije geldt dit niet; dit land heb ik alleen gezien vanaf Rhodos en tussen Rhodos en het vasteland van Turkije ligt enige tientallen kilometers aan zeewater.
nice tryquote:Op zondag 20 september 2009 15:11 schreef DRA het volgende:
Andalucie
Argentinie
Baskenland
Belgie
Brazilie
Catalonie
Chili
Costa Rica
Duitsland
Denemarken
Engeland
Friesland
Frankrijk
Griekenland
Italie
Jutland
Kreta
Laos
Luxemburg
Noorwegen
Oekraine
Oostenrijk
Patagonie
Peru
Polen
Sardinie
Schotland
Spanje
Thailand
Turkije
Vaticaanstad
Verenigde Staten
Vlaanderen
Wales
Walonie
Zweden
Zwitserland
37 landen dus
Afgelopen jaar nog naar Tsjechië geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef bietelboer het volgende:
Nederland, Belgie, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Italie
Zelfde rijtje als ik.quote:Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar nog naar Tsjechië geweest![]()
Nederland
Belgie
Luxemburg
Duitsland
Frankrijk
Oostenrijk
Zwitserland
Italie
Tsjechië
Gran Canaria hoort gewoon bij Spanje hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hmm:
Nederland![]()
Belgie![]()
Duitsland![]()
Zwitserland![]()
Spanje![]()
Engeland![]()
Gran Canaria
Turkije![]()
![]()
Amerika (Staten: California - New York - Nevada)![]()
![]()
(met smiley ter beoordeling van het land)
Kuno in TRV! wie heeft jou uit SES gelaten???quote:Op zondag 27 september 2009 23:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
visited 25 countries (11%)
mijn trip naar Nieuw Zeeland, die als het goed gaat er gaat komen in 2 maand!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef ETA het volgende:
[..]
Kuno in TRV! wie heeft jou uit SES gelaten???
Topictitel: "In welke landen ben jij geweest?"quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef Frank__NL het volgende:
[..]
Omdat ik deze landen heb gezien vanaf het land. Voor Rusland en Wit-Rusland geldt dat ik deze landen heb gezien op enige meters van de grens.
Dan mag je Vaticaanstad ook wel even uit je eigen lijstje schrappen, denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:53 schreef Hik het volgende:
En dan gaan we er voor het gemak ook nog even vanuit dat je ergens minimaal 24 uur bent gebleven.
In de OP van het 1e topic staat dit:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:53 schreef Hik het volgende:
[..]
Topictitel: "In welke landen ben jij geweest?"![]()
Moeilijk hè?
En dan gaan we er voor het gemak ook nog even vanuit dat je ergens minimaal 24 uur bent gebleven. Want als je ergens hebt overgestapt, een kop koffie hebt gedronken of een WC hebt gebruikt is misschien niet helemaal volgens de geest van de vraag ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |