quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:48 schreef cosmick het volgende:
.
[ afbeelding ]
Tof trouwens net, die dEus!
Jaaa,die TDK's had ik ook jaquote:
Yeah.... about that. Ik denk dat ook ook bij de Avro een permban heb.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De reiskosten voor een sollicitatiegesprek kun je overigens ook bij je (mogelijk nieuwe) werkgever claimen. Alleen doet niemand dat... Zie o.a. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=84383
Wat dan??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Yeah.... about that. Ik denk dat ook ook bij de Avro een permban heb.
'quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is toruwens jullie eerste cd-single?
Timmy T... Ik had het stil gehouden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'
SNAP Megamix en One More Try van Timmy T.
En dat heb ik allemaal gemistquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:12 schreef Sirolf het volgende:
Het meest merkwaardige is nog wel dat de webcam nog gewoon op de studio gericht staat, terwijl Rob in de studio is!
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:31 schreef Sersjee het volgende:
Oe, Kristine W! Goehoehoehoede plaat!
Ik ben altijd heel eerlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Timmy T... Ik had het stil gehouden.
Soms, heel soms is het verstandiger je mond te houden...quote:
Jama, jama, ik wist 't nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Soms, heel soms is het verstandiger je mond te houden...
Dan herinner je je Stevie B met Because I love you vast ook nog wel...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jama, jama, ik wist 't niet.
Ik was toen 14.
.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan herinner je je Stevie B met Because I love you vast ook nog wel...
Hier ook!quote:
We gunnen hem die kleine pleziertjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wie de woordgrap zou gaan maken, maar blijkbaar wilde Roel ons voor zijn
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:48 schreef Jannekje7 het volgende:
En ook al kennen we die grappen, we moeten er steeds weer om lachen
De hoogtepunten in mijn leven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:48 schreef on_air het volgende:
[..]
We gunnen hem die kleine pleziertjes.
Ik vind die bril ook zo mooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ooooohw, dat geblondeerde haar in combinatie met dat donkere baardje, hahahaha!
...en daar ging m'n koffie over het bureau!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn eerste gekochte cd was Kriss Kross - het Album
hehequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
...en daar ging m'n koffie over het bureau!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
...en daar ging m'n koffie over het bureau!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn eerste gekochte cd was Kriss Kross - het Album
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:38 schreef boskameel het volgende:
Vroeg ik 1 min geleden aan via de mail.
Ej Cos, ouwe bromsnor! Beetje zin om morgen even los te gaan op de happy hardcore van Paul Rabbering? Geloof dat die gasten van Scooter op bezoek komen. It's nice to be important, but is more important to be nice. Mooie zin.quote:
ow fuck en ik moet werken zonder radio.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat die gasten van Scooter op bezoek komen. It's nice to be important, but is more important to be nice.
Op een paar uitzonderingen na hoor ik alleen maar de voorspelbare shit op de radio. En vooral de plaatjes die je sowieso al altijd hoort. Er is zoooveel moois gemaakt toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Cos, ouwe bromsnor! Beetje zin om morgen even los te gaan op de happy hardcore van Paul Rabbering? Geloof dat die gasten van Scooter op bezoek komen. It's nice to be important, but is more important to be nice. Mooie zin.
Ze hangen. Eentje heb ik al gezien en die ziet er prachtig uit. De Dance4life poster is gisteren gehangen. En wacht nog op reactie`s. Alleen daar waar die hangt, kom ik nooit.quote:
dan vraag je het aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:13 schreef Ziewoarut het volgende:
Phill![]()
Guns![]()
Heb nog geen een keer Alice in Chains voorbij horen komen.
Vraag 'em aan... Would? staat sowieso in de computer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:13 schreef Ziewoarut het volgende:
Phill![]()
Guns![]()
Heb nog geen een keer Alice in Chains voorbij horen komen.
Ook ik zal het moeten missen maar ik check het wel via de podcast. Mits het de moeite waard is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:01 schreef Dandelion het volgende:
ow fuck en ik moet werken zonder radio.
Scooter!
"Respect to the man in the icecream van!"
Klopt, het is inderdaad wel veel van hetzelfde terwijl er nog zoveel leuke platen zijn. Ik vind het sowieso elk jaar wel veel van hetzelfde in de 90's week al valt het dit jaar qua happy hardcore nog wel mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:06 schreef cosmick het volgende:
Op een paar uitzonderingen na hoor ik alleen maar de voorspelbare shit op de radio. En vooral de plaatjes die je sowieso al altijd hoort. Er is zoooveel moois gemaakt toch?
En Scooter...![]()
.
En terechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar gaat ie echt de hele week aan herinnerd worden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En terecht![]()
Ik zou wel een Stenders & van Inkel willen hebben vrijdagavond...
Alsjeblieft niet zeg...quote:
En heb je dequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, en we zijn bij verhuisdoosje no. 5!
In verhuisdoosje no. 4 zitten de zorgvuldig ingepakte flessen drank, verzameling van borrelglaasjes, bierglazen, wijnglazen, Irish-coffee-glazen, en de multi-ierse-whisky-verpakking!
Was een hele ophave om die breekbare spullen netjes in te pakken
Gelukkig goeie muziek om van te genieten!
de wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg...
Zometeen wil je ook nog the Breakfast Club terug
Met jeanne...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg...
Zometeen wil je ook nog the Breakfast Club terug
Vooral zo houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |