Idd luie donders gek!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie, goed bezig jij en ik!
Maar hoezo ga je zo vroeg weg dan?
Ik moet nog 4,5 uur... WTF
Plaatje werkt niet WLquote:
ja! "Ik heb geen zin meer"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie, goed bezig jij en ik!
Maar hoezo ga je zo vroeg weg dan?
Ik moet nog 4,5 uur... WTF
Er waren hier gewoon te weinig mensen, ik was alleen... (bijna) dus ben ook maar gaan rokenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:06 schreef tripack het volgende:
WTF ik ben ff lunchen... is het topic niet eens vol
Mooi was super rustigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er waren hier gewoon te weinig mensen, ik was alleen... (bijna) dus ben ook maar gaan roken
hahahah juistem!quote:
ah photobucket gaat die klote kikker achteraanquote:
"Ik heb nooit zin gehad"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah juistem!
"ik heb gvd nog veel minder zin!"
ja maar....ja maar....nou heb ik geen zin meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah juistem!
"ik heb gvd nog veel minder zin!"
Adam en Eva hadden ook nooit zin. ja ik denk sla de hele geschiedenis gelijk over , voordat iedereen zn pa, opa, overoverovergrootpa ook geen zin hadquote:
Als ze geen zin hadden dan waren ze vast sprakeloosquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Adam en Eva hadden ook nooit zin. ja ik denk sla de hele geschiedenis gelijk over , voordat iedereen zn pa, opa, overoverovergrootpa ook geen zin had
ja ze hadden toen nog geen kleren heh. zou jij dan niet sprakeloos zijn ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ze geen zin hadden dan waren ze vast sprakeloos
Nee.. ik zou gaan kijken hoe de wereld er uitziet en dat samen te doen met Evaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze hadden toen nog geen kleren heh. zou jij dan niet sprakeloos zijn ?
Nee ik zou dan juist zin hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze hadden toen nog geen kleren heh. zou jij dan niet sprakeloos zijn ?
dat verklaart gelijk de geschiedenisquote:
De geschiedenis revealed!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat verklaart gelijk de geschiedenis
* Dr.Droxz geeft spuitje...quote:
quote:
Dank u, dank u!quote:
"Vantage"?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Doet iemand hier nog wat met Vantage ?
Je hebt mij geinspireertquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Echt, totaal geen inspiratie man...
Ben je nu ook eindelijk aan het fotosoepen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |