Nee, foei! Dat is alleen voor als je geer moer te doen hebt op je werk! FOEI!quote:
Maar daar ga jij niet actief van worden,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan het niet gewoon op een dienblad ?
Huh?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou bijna gaan jemoederen, maar ben nogal moeder
Ik wist dat ie zou komen, net nadat ik 'm gepost had...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou bijna gaan jemoederen, maar ben nogal moe
nou ik heb besloten om maar eerder weg te gaan vandaagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar daar ga jij niet actief van worden,
je mag er wel iets voor doen? Ik moet natuurlijk wel demotiveren
Dus Droxz doet z'n werk prima?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik heb besloten om maar eerder weg te gaan vandaag
Maar ik zei helemaal niks... moet ik nu m'n toetsenbord in een emmer water gooien dan? En daarna in de hoek zetten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, foei! Dat is alleen voor als je geer moer te doen hebt op je werk! FOEI!
Ga je mond spoelen, en in het hoekje staan!
Nee hoor, we hebben niet veel te doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49 schreef renedis het volgende:
ben ik weer.. valt mee. 2 pagina's in driekwartier tijd.
zijn jullie ziek?
Zo, ik doe mijn werk dus iid goedquote:
nee dat niet. dan zou ik gelijk weg gaanquote:
correctie ik ga over een half uur naar huis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat niet. dan zou ik gelijk weg gaan
quote:
thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! kijk eens!
[ afbeelding ]
Bandwith exceeded?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! kijk eens!
[ afbeelding ]
Zie, goed bezig jij en ik!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
correctie ik ga over een half uur naar huis.
dus droxz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |