Oehw dan tel je niet mee he, als je er niet van wist mag je ook niet in de lijst. Dom dat die stomme eend jou over het hoofd zag..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Oh God, ik ontdek dit topic net en ik sta er gewoon zondag, maandag én dinsdag in.
vond het op zich nog wel meevallen. zoveel heb ik er gister niet op gezeten.quote:
meestal komt er in de loop van de ochtend een lijstje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog geen lijstje? Gisteren heb ik vast niet veel gepost...
Hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef Stomme_Eend het volgende:
Nou, eerder zo rond half elf. Helaas.
Ik zou ze graag eerder posten. Ik word alleen door mijn huisgenoten (vermoedelijk illegale buitenlandse onderhuurders met gouden tanden, tatoo's en een strafblad) min of meer gedwongen tot lang uitslapen.
Als dus nog iemand een kamer hier in A'dam weet...
Ik vind het zelf anders niet zo grappig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik had gehoopt dat ze nog even voor kwart over 10 zouden zijn
maar dan zie ik ze over een paar uurtjes wel
Och armequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:11 schreef Stomme_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het zelf anders niet zo grappig.
Maar goed, de stats komen er dus aan. In ieder geval voor elf uur moeten ze er wel zijn.
gedwongen tot lang uitslapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef Stomme_Eend het volgende:
Nou, eerder zo rond half elf. Helaas.
Ik zou ze graag eerder posten. Ik word alleen door mijn huisgenoten (vermoedelijk illegale buitenlandse onderhuurders met gouden tanden, tatoo's en een strafblad) min of meer gedwongen tot lang uitslapen.
Als dus nog iemand een kamer hier in A'dam weet...
Goed man!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ik sta er niet in
was ook wel te verwachten na zo'n lange dag ban gister de hele week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |