Ssst, nu krijg je reacties als: "jij moet nog veel leren Chriz2k" en "jij raakt hopelijk ooit nog van je simpele wereldbeeld af".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:37 schreef Chriz2k het volgende:
Je wilt dan ook niet weten hoe de gemiddelde FOK!ker erbij loopt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer topics van users die zijn uitgescholden, nageroepen, bekogeld of op een andere manier in conflict raakten met Marokkanen, Turken of Molukkers.
Hoe krijgen die mensen dat voor elkaar? Volgens mij vragen ze er dan echt zelf om vaak.
Nu loop ik er absoluut niet in hip-hop kleding ofzo bij, maar in de meeste gevallen krijg ik eerder een boks of een andere groet als ik een groepje allochtonen tegenkom dan dat ze me iets doen. Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.
En nee, ik woon niet in Drenthe ofzo en ik kom vaak genoeg allochtonen tegen.
Het mooiste is nog: dat ze keihard wegvluchten en er dan daarna een topic over openen waarin ze opeens de grootste mond hebben.
Klacht: sukkels die zelf pesterig gedrag uitlokken en daarna de internetheld uit gaan hangen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:14 schreef Boschkabouter het volgende:
Bijna alleen maar goede ervaringen met Turken en Marokkanen.
Maargoed, ik woon dan in een klein dorp in Limburg, de enige plaats waar ik ze tegenkom is een shoarmazaak
haha!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:24 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
haha moet je nog eens bekijken
Serieus, ik wou niet op je reageren maar kan het weer eens niet laten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer topics van users die zijn uitgescholden, nageroepen, bekogeld of op een andere manier in conflict raakten met Marokkanen, Turken of Molukkers.
Hoe krijgen die mensen dat voor elkaar? Volgens mij vragen ze er dan echt zelf om vaak.
Nu loop ik er absoluut niet in hip-hop kleding ofzo bij, maar in de meeste gevallen krijg ik eerder een boks of een andere groet als ik een groepje allochtonen tegenkom dan dat ze me iets doen. Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.
En nee, ik woon niet in Drenthe ofzo en ik kom vaak genoeg allochtonen tegen.
Het mooiste is nog: dat ze keihard wegvluchten en er dan daarna een topic over openen waarin ze opeens de grootste mond hebben.
Klacht: sukkels die zelf pesterig gedrag uitlokken en daarna de internetheld uit gaan hangen.
Hehe net wat de TS wil. En klb is net zo iets als onz. Dat moet je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Flikker toch eens op met je eeuwige achterlijke geblaat.
Heeft ook met je uitstraling te maken denk ik. Als je er als een schuw persoon langsloopt zullen ze het snelst wat zeggen. Als je er een beetje "alternatief" langsloopt en je kijkt vrolijk uit je ogen, straalt een bepaald charisma uit, zal je er weinig last van hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Serieus, ik wou niet op je reageren maar kan het weer eens niet laten.
Wat ben jij een zielig persoon.
In bijne elk topic afgeven op alternative mensen/gothics/metal liefhebbers.
Ik ben een fervent metal liefhebber MET een relaxte houding.
Mij vallen ze ook niet lastig, en mijn vrienden vallen ze ook niet lastig.
Flikker toch eens op met je eeuwige achterlijke geblaat.
Wat zijn murkjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef Kreator het volgende:
Ah, DJ Sandstorm hier herinnert me eraan, dat het niet alleen de murkjes zijn waar ik een hekel aan heb.
Dus ik moet mij aanpassen aan allochtonen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.
Nee, je moet je aanpassen aan mensen. Maar dat is sowieso een beetje moeilijk voor Fok'ertjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus ik moet mij aanpassen aan allochtonen?
Mensen die daar de lol niet van inzien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:04 schreef fratsman het volgende:
Mensen die elkaar begroeten met een "boks"...![]()
Absoluut niet. Alleen al het feit dat 90 % van metal houdt en dancefeesten 'not done' zijn hier zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mjah, ik vrees toch dat FOK een redelijke afpsiegeling is van het Nederlandse volk
Idd, TS is de weg een beetje kwijt!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus ik moet mij aanpassen aan allochtonen?
METAL?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen al het feit dat 90 % van metal houdt en dancefeesten 'not done' zijn hier zegt al genoeg.
Ben je een goeie of een slechtequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
METAL?
![]()
Maar ik ben dan ook allochtoon.
Dus als er iemand een probleem heeft, hier ben ik.![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
METAL?
![]()
Maar ik ben dan ook allochtoon.
Dus als er iemand een probleem heeft, hier ben ik.![]()
Das natuurlijk onzin want je kan hetzelfde ook zeggen van mensen die gewoon te vrolijk zijn. Daar kunnen die kutmarrokanen ook niet tegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heeft ook met je uitstraling te maken denk ik. Als je er als een schuw persoon langsloopt zullen ze het snelst wat zeggen. Als je er een beetje "alternatief" langsloopt en je kijkt vrolijk uit je ogen, straalt een bepaald charisma uit, zal je er weinig last van hebben.
Persoonlijk heb ik eigenlijk ook nog nooit last gehad van Marokkanen die mij uitschelden.
Hij is een slechte. Natuurlijk, want de enige goeie murk is een ...quote:
Ik zag het laatst ook twee van die blanken het doen... het zag er behoorlijk zielig uit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:04 schreef fratsman het volgende:
Mensen die elkaar begroeten met een "boks"...![]()
So heey, wat een spannend leven heb jij zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:46 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik zag het laatst ook twee van die blanken het doen... het zag er behoorlijk zielig uit.
Dat vrolijk was misschien geen goed voorbeeld nee. Maar als je gewoon zelfverzekerd overkomt is er meestal niks aan de hand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:44 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Das natuurlijk onzin want je kan hetzelfde ook zeggen van mensen die gewoon te vrolijk zijn. Daar kunnen die kutmarrokanen ook niet tegen
Ja ik heb uiteraard ook vooroordelen maar als je normaal doet en niet als een angsthaas voorbij loopt is er niks aan de hand.quote:We lopen terug naar de auto, moesten we langs een groep mocro's. Ik zag de bui al aankomen maar liet mij uiteraard niet kennen en zeg heel vrolijk: "1 goedenavond jongen mannen. Vermaken jullie je nog een beetje? " Dus ik verwachten dat ze iets van kankerkaaskop zouden zeggen, maar niets van dat al: "hallo jongens fijne avond nog" was het antwoord
Dan hangen we die apart.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken vergelijken
Turken zijn minstens 20 maal toffer
Als je neergestoken wilt worden zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken vergelijken
Turken zijn minstens 20 maal toffer
quote:
HAHAHAHAAH GOEIE GRAPPENquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je neergestoken wilt worden zeker.
I know.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
So heey, wat een spannend leven heb jij zeg.
En echt slim zijn ze ook niet. Ze nemen alleen maar een mes mee naar een schietpartij...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb geen problemen met marokkanen, het is het vriendelijkste en meest behulpzame volk ter wereld. Ze komen altijd met 20 man tegelijk vragen of je problemen hebt
Haha, en ze schakelen ook nog!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En echt slim zijn ze ook niet. Ze nemen alleen maar een mes mee naar een schietpartij...
Euhm nee, jij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAAH GOEIE GRAPPEN![]()
![]()
.
Zijn jullie wereldvreemd? [ afbeelding ]
Maar wat je nu dus probeert te zeggen is dat het je eigen schuld is als je in elkaar wordt geslagen door Marokkanen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.
Is dat niet overal zo waar die gastjes rondhangen? Als er iets is wat hen niet aanstaat, volgens hun cultuur en hun normen en waarden, dan zie je hun ongeloofljike intolerantie en agressie jegens andersdenkenden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:22 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Maar wat je nu dus probeert te zeggen is dat het je eigen schuld is als je in elkaar wordt geslagen door Marokkanen?
De mensheid.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
En dan moet je eens kijken hoe ze er zelf bij lopen. Lelijke grijze jogginsbroeken, neppe prada's/gucci's eronder. Zo'n lelijk tasje om de nek, een opgeschoren hoofd met erbovenop liggend een pauperpetje in de kleinste stand. En witte sportsokken om niet te vergeten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo waar die gastjes rondhangen? Als er iets is wat hen niet aanstaat, volgens hun cultuur en hun normen en waarden, dan zie je hun ongeloofljike intolerantie en agressie jegens andersdenkenden.
Einstein. Alsof het gedrag van kutmarokkaantjes "de echte wereld" is en de norm in onze maatschappij weerspiegelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:57 schreef MrSASO het volgende:
Een heel simpel antwoord op een domme vraag.
De meeste mensen die hier op dit forum hangen zien dit als een levenstijl en denken dat de echte wereld ongeveer hetzelfde is als op het internet.
Waar men zich niet van bewust is is dat er nog een hele wereld buiten bestaat, een wereld vol mensen van allerlei soorten en maten. Als men gewend is om alleen via internet in contact te komen met andere mensen dan kan ik mij eigen voorstellen dat een groepje allochtonen best beangstigend is.
In tegenstelling tot wat vele mensen denken kun je angst en onzekerheid aanvoelen, je proeft het bijna in de lucht.
Aangezien wij in de echte wereld altijd moeten laten zien wie wij zijn en waar wij voor staan kun je er niet mee wegkomen door te liegen of je groter voor te doen dan je bent. Dat werkt op het internet maar in het echte leven niet!
Dus dan begint het, internetkneusje loopt over straat vol onzekerheid en angst en een groepje allochtonen proeft de angst en onzekerheid in de lucht hangen. Uit verveling gaan ze deze persoon even testen met als gevolg dat de kneus zich als een vis op het droge voelt en niks anders kan en wil doen dan naar huis te gaan en de frustratie van zich af te schrijven op het internet. Wat natuurlijk een hoop gelijkgestemden aantrekt zodat ze gezellig met z`n allen kunnen afzetten tegen de allochtone gemeenschap. Wel op het internet natuurlijk want in het echt is het veels te eng.
Eigenlijk is het best wel lachwekkend, vooral als je die spierballentaal zo nog eens terugleest en dan stel ik mij eigen dan altijd zo`n internetkneusje voor van 1.90 lang maar net 80 kilo en een bos haar op het hoofd omdat ze liever geld besparen op de kapper zodat ze de nieuwste windows vista kunnen aanschaffen.
Dan denk ik bij mij eigen kom wat meer naar buiten, ga sporten kweek wat ballen en laat die computer eens een keer met rust en ga er eens op uit. Probeer eens wat geld te verdienen of ga gewoon eens een paar dagen de straat op en lekker genieten van de omgeving.
Laat zien dat je een man bent, een man met ballen die zich niet laat piepelen. Kortom de meesten moeten zichzelf heropvoeden omdat het binnenzitten ze heeft gemaakt tot softies en kneusjes die al bang zijn wanneer een marokkaantje van zestien jaar wat aggressief zit te schreeuwen. Bij mij halen ze het nog niet eens in hun hoofd omdat ze weten dat er met gelijke munt of zelfs met rente word terugbetaald.
Vroeger toen ik zestien was deed ik dat ook, je moest die mannen zien lopen met hun 1.90 wanneer wij een soort van dreigende houding aannamen. Als mensen dat nu bij mij zouden doen lach ik ze keihard uit in hun gezicht. En wat is nou het ergste wat kan gebeuren? Een paar klappen tegen je kop aan of mischien een paar schoppen in je ribbenkast? Dat zijn allemaal dingen waar je normaliter niet dood van gaat en waar je alleen maar harder van word.
Natuurlijk word dit stukje weer afgedaan als onzin, spierballentaal of ben ik natuurlijk weer een ongemanierde barbaar maar jullie kijken maar wat jullie er mee doen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:57 schreef MrSASO het volgende:
Een heel simpel antwoord op een domme vraag.
De meeste mensen die hier op dit forum hangen zien dit als een levenstijl en denken dat de echte wereld ongeveer hetzelfde is als op het internet.
Waar men zich niet van bewust is is dat er nog een hele wereld buiten bestaat, een wereld vol mensen van allerlei soorten en maten. Als men gewend is om alleen via internet in contact te komen met andere mensen dan kan ik mij eigen voorstellen dat een groepje allochtonen best beangstigend is.
In tegenstelling tot wat vele mensen denken kun je angst en onzekerheid aanvoelen, je proeft het bijna in de lucht.
Aangezien wij in de echte wereld altijd moeten laten zien wie wij zijn en waar wij voor staan kun je er niet mee wegkomen door te liegen of je groter voor te doen dan je bent. Dat werkt op het internet maar in het echte leven niet!
Dus dan begint het, internetkneusje loopt over straat vol onzekerheid en angst en een groepje allochtonen proeft de angst en onzekerheid in de lucht hangen. Uit verveling gaan ze deze persoon even testen met als gevolg dat de kneus zich als een vis op het droge voelt en niks anders kan en wil doen dan naar huis te gaan en de frustratie van zich af te schrijven op het internet. Wat natuurlijk een hoop gelijkgestemden aantrekt zodat ze gezellig met z`n allen kunnen afzetten tegen de allochtone gemeenschap. Wel op het internet natuurlijk want in het echt is het veels te eng.
Eigenlijk is het best wel lachwekkend, vooral als je die spierballentaal zo nog eens terugleest en dan stel ik mij eigen dan altijd zo`n internetkneusje voor van 1.90 lang maar net 80 kilo en een bos haar op het hoofd omdat ze liever geld besparen op de kapper zodat ze de nieuwste windows vista kunnen aanschaffen.
Dan denk ik bij mij eigen kom wat meer naar buiten, ga sporten kweek wat ballen en laat die computer eens een keer met rust en ga er eens op uit. Probeer eens wat geld te verdienen of ga gewoon eens een paar dagen de straat op en lekker genieten van de omgeving.
Laat zien dat je een man bent, een man met ballen die zich niet laat piepelen. Kortom de meesten moeten zichzelf heropvoeden omdat het binnenzitten ze heeft gemaakt tot softies en kneusjes die al bang zijn wanneer een marokkaantje van zestien jaar wat aggressief zit te schreeuwen. Bij mij halen ze het nog niet eens in hun hoofd omdat ze weten dat er met gelijke munt of zelfs met rente word terugbetaald.
Vroeger toen ik zestien was deed ik dat ook, je moest die mannen zien lopen met hun 1.90 wanneer wij een soort van dreigende houding aannamen. Als mensen dat nu bij mij zouden doen lach ik ze keihard uit in hun gezicht. En wat is nou het ergste wat kan gebeuren? Een paar klappen tegen je kop aan of mischien een paar schoppen in je ribbenkast? Dat zijn allemaal dingen waar je normaliter niet dood van gaat en waar je alleen maar harder van word.
Natuurlijk word dit stukje weer afgedaan als onzin, spierballentaal of ben ik natuurlijk weer een ongemanierde barbaar maar jullie kijken maar wat jullie er mee doen.
En hoeveel mensen worden er dagelijks neergestoken omdat ze actie ondernomen tegen lastige Marokkanen? I rest my case.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:04 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Het verhaal wat je hier nu neer zet was vijftig jaar geleden misschien nog wel waar, tegenwoordig echter blijft het niet bij een paar tikken en schoppen, maar heb je meteen een mes tussen je ribben. Ook snap ik niet waarom je zo moet afgeven op mensen op dit forum? Denk je soms dat alleen 'internetkneusjes' last hebben van Marokkanen? Ik zou zeggen, volgens een dag het nieuws.
Da's ook zo'n uitspraak, "heb je meteen een mes tussen je ribben".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:04 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Het verhaal wat je hier nu neer zet was vijftig jaar geleden misschien nog wel waar, tegenwoordig echter blijft het niet bij een paar tikken en schoppen, maar heb je meteen een mes tussen je ribben.
Dat kunnen ze niet. marokkaantjes kunnen niet op internet, omdat ze niet verder komen dan WW.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:04 schreef AnalQueen het volgende:
Ik zou zeggen, volg eens een dag het nieuws.
Dan mag jij mij eens gaan uitleggen waar al dat marokkanengezeik vandaan komt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Einstein. Alsof het gedrag van kutmarokkaantjes "de echte wereld" is en de norm in onze maatschappij weerspiegelt.
Uit Marokko, natuurlijk...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan mag jij mij eens gaan uitleggen waar al dat marokkanengezeik vandaan komt.
Is dat niet zo dan? Of staan er geen kutmarokanen winkelpersoneel te bedreigen? Bussen te kraken? In Slotervaart andermand auto's in de fik te steken? Homo's in elkaar te slaan? Allemaal incidenten he. Wegkijken en ontkennen. Koppie thee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Da's ook zo'n uitspraak, "heb je meteen een mes tussen je ribben"..
Oh! Je hebt me overtuigd!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Of staan er geen kutmarokanen winkelpersoneel te bedreigen? Bussen te kraken? In Slotervaart andermand auto's in de fik te steken? Homo's in elkaar te slaan? Allemaal incidenten he. Wegkijken en ontkennen. Koppie thee.
Als het andersom is, schreeuwen ze moord en brand. "wai worden gediiescriemineer" "jai bent rasiest" "wai hebben recht op..."
En in eigen land dat niet durven uitvreten, omdat die lafzakjes weten dat je dan een maand in een cel met 20 anderen mag doorbrengen. Keiharde aanpak, dat is het enige wat werkt. Als het aan mij lag mocht de politie er keihard met de lat overheen.
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Of staan er geen kutmarokanen winkelpersoneel te bedreigen? Bussen te kraken? In Slotervaart andermand auto's in de fik te steken? Homo's in elkaar te slaan? Allemaal incidenten he. Wegkijken en ontkennen. Koppie thee.
Als het andersom is, schreeuwen ze moord en brand. "wai worden gediiescriemineer" "jai bent rasiest" "wai hebben recht op..."
En in eigen land dat niet durven uitvreten, omdat die lafzakjes weten dat je dan een maand in een cel met 20 anderen mag doorbrengen. Keiharde aanpak, dat is het enige wat werkt. Als het aan mij lag mocht de politie er keihard met de lat overheen.
Van de marokkanen en de hele stinkcultuur die daarmee samen hangt. Tuig dat zichzelf God waant en het vertikt om zich aan te passen. Dat liever andere mensen berooft en misbruikt dan dat ze ook maar een vinger uitsteken. Dat om het hardst staat te roepen dat ze ergens recht op hebben, maar als het erop aankomt niets terug doet voor de maatschappij waarvan ze profiteren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan mag jij mij eens gaan uitleggen waar al dat marokkanengezeik vandaan komt.
Doe dat dan ook niet aarsklomp.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil niet generaliseren
Nou, volgens mij hebben we lang genoeg dat marokkanengezeik geaccepteerd. Zijn we lang genoeg tolerant geweest. Hebben we lang genoeg begrip opgebracht voor de "medelander". Het resultaat van 30 jaar sdtruisvogel- en knuffelpolitiek is dat we alleen maar meer problemen met de marokkanen hebben gekregen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
Maar dat valt toch allemaal weer terug op het geen waar ik het overhad. De lafheid van de Nederlander zelf in mijn verhaal de internetkneus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van de marokkanen en de hele stinkcultuur die daarmee samen hangt. Tuig dat zichzelf God waant en het vertikt om zich aan te passen. Dat liever andere mensen berooft en misbruikt dan dat ze ook maar een vinger uitsteken. Dat om het hardst staat te roepen dat ze ergens recht op hebben, maar als het erop aankomt niets terug doet voor de maatschappij waarvan ze profiteren.
En zeg maar niets over "een echte man worden", want er is niet een marokkaan die ook maar iets in zijn eentje durft. Het is een laf, intolerant, agressief en uitvreterig kutvolk.
Ik wil niet generaliseren want ik weet heel goed dat het om een relatief kleine groep gaat, maar die kleine groep zorgt wel voor de meeste overlast.
Jij bent echt dom hequote:
Het is allemaal de schuld van de blanke! 14.gifquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar dat valt toch allemaal weer terug op het geen waar ik het overhad. De lafheid van de Nederlander zelf in mijn verhaal de internetkneus.
Stel je neemt een hond in huis, een rottweiler bijvoorbeeld. Dat beestje vind je zo lief maar eigenlijk ben je er best wel bang voor omdat het best een grote hond is en hij best wel hard blaft.
Die hond proeft jou angst en gaat dat uitbuiten, hij neemt voortaan jou plek in op de bank en hij wil ook precies zijn maaltijden nuttigen op een plek waar jij constant langs moet lopen maar je durft hem niet te verplaatsen omdat dat beest jou op een gegeven moment de baas is. Hetzelfde gebeurt nu ook in Nederland, en dan kun je wel zeggen Rotweillers dit en Rotweillers dat maar dan zullen er toch een hoop hondenbezitters zijn die je met een scheef oog aan zullen kijken omdat die de thuissituatie wel de baas zijn.
Er was eens een stukje gepost van zo`n relmarokkaan.
Die zei letterlijk als we iemand willen pakken pakken we altijd een Nederlander of een Hindoestaan. Waarom? Omdat die juist niks terug durven te doen want als wij met Negers of andere bevolkingsgroepen gaan zitten kutten dan kunnen wij rekenen op een pak slaag.
Bullshit, dat is niet de reden waarom weinig mensen wat terugdoen. Het is gewoon puur angst voor die marokkaantjes zelf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 oktober 2008 13:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Omdat die juist niks terug durven te doen
[/qoute]
Nee omdat je in dit land wordt opgepakt als je iemand in elkaar rost of et nou terecht was of niet.
En daarom moeten ze eens van de ME klop krijgen om de hele wereld te laten zien dat ze eigenlijk ruggegraatloze vleeszakken zijn die prima kunnen bloeden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Bullshit, dat is niet de reden waarom weinig mensen wat terugdoen. Het is gewoon puur angst voor die marokkaantjes zelf.
Dit is zo'n dom argument he. "Een mes tussen je ribben"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:04 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Het verhaal wat je hier nu neer zet was vijftig jaar geleden misschien nog wel waar, tegenwoordig echter blijft het niet bij een paar tikken en schoppen, maar heb je meteen een mes tussen je ribben. Ook snap ik niet waarom je zo moet afgeven op mensen op dit forum? Denk je soms dat alleen 'internetkneusjes' last hebben van Marokkanen? Ik zou zeggen, volg eens een dag het nieuws.
Tuurlijk is dat eigenlijk van de zotte, maar wil je dan liever bang langs lopen, uitgescholden worden en op fok een topic openen om uit te huilen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Het is toch eigenlijk godverdomme niet te geloven dat je als blanke moet laten zien dat je heul niet bang bent voor marrokanen omdat je anders klappen krijgt![]()
Echt hoor, wat een debiele VMBO-redenering weer. Elke mongool, of hij nou Marrokaan, Neger, Blanke of Chinees is moet met zijn vuile gore kutpoten van een ander afblijven, zo simpel is het.
En als 1 van die debielen het in zijn gore hoofd haalt om alsnog 1 vinger uit te steken zou je legitiem diegene kreupel mogen schoppen, tuig van de straat dat het er is.
Als je echt zo denkt dan kun je beter of een potje slaappillen leegvreten, want dan is er geen hoop meer voor je dat je ooit nog een realistisch wereldbeeld krijgt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit is zo'n dom argument he. "Een mes tussen je ribben"Veelvuldig gebruikt als excuus door mensen die niet uitgaan. blabla je hebt zo een mes tussen je ribben!
Eens. Als ik per ongeluk tegen een Marokkaan ofzo opknal of z'n drinken omstoot bij het uitgaan dan krijg ik meestal een relaxtere reactie dan als ik tegen zo'n boer opknal. Als je gewoon "sorry man" zegt dan krijg ik eerder ff een klop op m'n schouder en een knikje dat het goed is dan dat ze aggresief reageren. Terwijl zo'n boer meteen begint te beuken, waarschijnlijk ook omdat ie al 20 bier opheeft.quote:Ik heb zelf over het algemeen ook een hekel aan marokkanen en hun achterlijke gedrag, ik ben er alleen niet bang voor en daarom heb ik nog NOOIT problemen gehad. En dat komt omdat ik niet als een schuw bang mannetje langs die groepen loop.
Dus, als een groepje marokkanen denkt "die is bang" of "die ziet er raar uit", dan MOETEN ze hem uitschelden, bespugen, beroven, in elkaar slaan? Tja, dat zegt veel over marokkanen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar dat valt toch allemaal weer terug op het geen waar ik het overhad. De lafheid van de Nederlander zelf in mijn verhaal de internetkneus.
Stel je neemt een hond in huis, een rottweiler bijvoorbeeld. Dat beestje vind je zo lief maar eigenlijk ben je er best wel bang voor omdat het best een grote hond is en hij best wel hard blaft.
Die hond proeft jou angst en gaat dat uitbuiten, hij neemt voortaan jou plek in op de bank en hij wil ook precies zijn maaltijden nuttigen op een plek waar jij constant langs moet lopen maar je durft hem niet te verplaatsen omdat dat beest jou op een gegeven moment de baas is. Hetzelfde gebeurt nu ook in Nederland, en dan kun je wel zeggen Rotweillers dit en Rotweillers dat maar dan zullen er toch een hoop hondenbezitters zijn die je met een scheef oog aan zullen kijken omdat die de thuissituatie wel de baas zijn.
Er was eens een stukje gepost van zo`n relmarokkaan.
Die zei letterlijk als we iemand willen pakken pakken we altijd een Nederlander of een Hindoestaan. Waarom? Omdat die juist niks terug durven te doen want als wij met Negers of andere bevolkingsgroepen gaan zitten kutten dan kunnen wij rekenen op een pak slaag.
je kunt het ook eens omdraaien en het probleem neerleggen waar het thuishoort: namelijk bij het angst veroorzakende element. marokkanen hebben niet voor niets zo'n "fijne" reputatie namelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat eigenlijk van de zotte, maar wil je dan liever bang langs lopen, uitgescholden worden en op fok een topic openen om uit te huilen?
Inderdaad ook geen problemen mee. Wel heb ik problemen met die groep die het voor de goeden verpest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:55 schreef Crane het volgende:
Eens. Als ik per ongeluk tegen een Marokkaan ofzo opknal of z'n drinken omstoot bij het uitgaan dan krijg ik meestal een relaxtere reactie dan als ik tegen zo'n boer opknal. Als je gewoon "sorry man" zegt dan krijg ik eerder ff een klop op m'n schouder en een knikje dat het goed is dan dat ze aggresief reageren. Terwijl zo'n boer meteen begint te beuken, waarschijnlijk ook omdat ie al 20 bier opheeft.
Neequote:
Ik probeer het gedrag ook niet goed te praten van die marokkanenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
je kunt het ook eens omdraaien en het probleem neerleggen waar het thuishoort: namelijk bij het angst veroorzakende element. marokkanen hebben niet voor niets zo'n "fijne" reputatie namelijk.
Tja, de roos van Leary zegt ook dat bepaald gedrag tegenovergesteld gedrag uitlokt. Maar dat moet niet hoeven. Je moet je niet alleen maar veilig voelen als je je assertief weet op te stellen of er op een bepaalde manier mee om weet te gaan. Je moet je ten allen tijde veilig kunnen voelen als je langs een groepje marokkanen loopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik probeer het gedrag ook niet goed te praten van die marokkanenik vertel alleen hoe ik er mee omga. Als iedereen nou wat assertiever optreedt hadden die Marokkanen ook niet zo'n grote bek.
bozeturkaandetelefoon.mp3quote:
Het is helemaal geen dom argument.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit is zo'n dom argument he. "Een mes tussen je ribben"Veelvuldig gebruikt als excuus door mensen die niet uitgaan. blabla je hebt zo een mes tussen je ribben!
![]()
Ik heb zelf over het algemeen ook een hekel aan marokkanen en hun achterlijke gedrag, ik ben er alleen niet bang voor en daarom heb ik nog NOOIT problemen gehad. En dat komt omdat ik niet als een schuw bang mannetje langs die groepen loop.
Tja dat zou ik ook wel willen, maar ik ben bang dat dat nooit meer zal gebeuren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, de roos van Leary zegt ook dat bepaald gedrag tegenovergesteld gedrag uitlokt. Maar dat moet niet hoeven. Je moet je niet alleen maar veilig voelen als je je assertief weet op te stellen of er op een bepaalde manier mee om weet te gaan. Je moet je ten allen tijde veilig kunnen voelen als je langs een groepje marokkanen loopt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:12 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Het is helemaal geen dom argument.Als je ziet dat het straattuig van tegenwoordig niet meer schroomt om iemand neer te steken dan is het volkomen begrijpelijk dat dat wat angst creëert bij een hoop mensen. Bovendien is jouw boerendorp niet representatief voor de rest van de westerse wereld.
Want mensen worden alleen tijdens het uitgaan neergestoken? Ik weet niet waarom je uitgaan er uberhaupt bij betrekt, ik reageerde gewoon op een post van MrSaso die zegt dat het onterecht is dat mensen wat onzeker en angstig langs een groepje Marokkanen lopen, ik vind dat dat helemaal niet zo raar is als je bekijkt waar dat tuig allemaal toe in staat is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vaak genoeg uit in grote steden (Zwolle, Wageningen, Amsterdam, Leeuwarden, Groningen) Dus ik weet waar ik over praat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |