quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik heb de wiki niet gefixt, heb de OP van het vorige deel genomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Remlof held !
Bedankt voor het fixen van de wiki.
En het openen.
Dan ligt het aan deze tyfus computer op het werk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de wiki niet gefixt, heb de OP van het vorige deel genomen
Houw op man, ik wou er vandaag vroeg in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat doen jullie nog wakker op dit uur
Hebben jullie geen school ofzo !
Ik ben bijna bejaard man, ik zit al 8 jaar niet meer op schoolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Hup je bed in dan !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Houw op man, ik wou er vandaag vroeg in.
Kan niet slapen, slaapmutsje aan het verorberen. Bacolight.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Om 10.30 pas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen, had het ook niet tegen jou juupje !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben 41 man, ik zit al 8 jaar niet meer op school
quote:
Een klein beetje door de noodmedicatie. Maar er zit nog veel qua emoties dat er nog uit moet. Maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, had het ook niet tegen jou juupje !
Alweer wat bijgekomen btw ?
Stuur een PM naar BT.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben trouwens nieuw hier, waar kan ik die gratis pijpbeurt krijgen?
quote:
Ja, wat wil je, het is kwart voor 2...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef Juup© het volgende:
Eindelijk wat rust. Wat een verademing om hier te kunnen posten
Leuk filmpje in je sigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben trouwens nieuw hier, waar kan ik die gratis pijpbeurt krijgen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat komt allemaal wel !
En voor de rest:
HUP NAAR BED VLEGELS.
Leren zullen jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |