abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62325704
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 09:58 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Objection (Tango) van Shakira misschien?
Err nee ik weet zeker dat het niet van shakira was. Hou uberhaupt niet zo van shikra muziek, maar tis wel latin dus ik snap je try thx anyway maar is em dus niet :S

Maar oké, kenmerken:

Tis een beetje Club Raggae/Latin achtige nummer. Best wel vrolijk nummer, komt uit 2004-2005 denk ik. Gaat over liefde zoals de meeste latin nummers en in die clip heb je zo'n kale latino kerel die met zo'n latina meisje danst enzo en zomerige sfeer. Muziekstijl is ong. een mix van de volgende nummers:

Rupee - Tempted 2 Touch
Kevin Lyttle - Turn Me On
Aventura - Obsession

Sorry voor de ietwat vage beschrijving, maar ik weet zeker dat de mensen die het nummer kennen hem wel gelijk herkennen in m'n beschrijving.

[ Bericht 19% gewijzigd door Romess op 12-10-2008 13:58:00 ]
Hallo, monsieur.
pi_62327491
Doe maar eens nieuwe gooi, hoorde het nummer vanochtend opnieuw op fresh.fm tussen ca. 10 en 11
omschrijving: dance, schat zo'n half jaartje oud, grootste gedeelte van het nummer hoor je iemand met een hoog stemgeluid zingen, lijkt een beetje op afrikaanse scat, maar het wordt ook afgewisseld met wat coupletjes in het engels hoorde ik nu.

Anyone?
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:01:41 #128
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_62327609
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:56 schreef Josef2004 het volgende:
Doe maar eens nieuwe gooi, hoorde het nummer vanochtend opnieuw op fresh.fm tussen ca. 10 en 11
omschrijving: dance, schat zo'n half jaartje oud, grootste gedeelte van het nummer hoor je iemand met een hoog stemgeluid zingen, lijkt een beetje op afrikaanse scat, maar het wordt ook afgewisseld met wat coupletjes in het engels hoorde ik nu.

Anyone?
Ik heb iets gevonden voor je, de playlist van FreshFM, ik durf niet te zeggen welk nummer je bedoeld, maar hier moet hij zeker tussen zitten!

http://freshfm.kliddo.com/radio/1/
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_62328322
ik zoek een nr van in de jaren 90 ik weet niet hoe dat nummer heet maar hij begint zo:

hey what sup doc en dan hoor je een of andere glas vallen.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:43:13 #130
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_62328411
Hallo! Ben opzoek naar een (geloof ik) Spaanstalig nummer dat ik gister tijdens het uitgaan voor het eerst hoorde.

- Mannelijke stem
- Soort van trommels erin
- dance/house achtig nummer
- het enige wat ik me nog kan herinneren is; tu tu tu tudu tutuu tu tuuuu, tu tu du tu du tu tuu tuu tuuuuu....

Iemand? Bedankt alvast!!!
Dreams do come true
pi_62329348
Ik zoek de titel van het origineel van dat nummer in Kill Bill 2, about her, deze versie is een bewerking van een ander nummer, iemand een idee? Edit, laat maar, heb m al gevonden
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:48:17 #132
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62329718
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef Romess het volgende:

[..]

Err nee ik weet zeker dat het niet van shakira was. Hou uberhaupt niet zo van shikra muziek, maar tis wel latin dus ik snap je try thx anyway maar is em dus niet :S

Maar oké, kenmerken:

Tis een beetje Club Raggae/Latin achtige nummer. Best wel vrolijk nummer, komt uit 2004-2005 denk ik. Gaat over liefde zoals de meeste latin nummers en in die clip heb je zo'n kale latino kerel die met zo'n latina meisje danst enzo en zomerige sfeer. Muziekstijl is ong. een mix van de volgende nummers:

Rupee - Tempted 2 Touch
Kevin Lyttle - Turn Me On
Aventura - Obsession

Sorry voor de ietwat vage beschrijving, maar ik weet zeker dat de mensen die het nummer kennen hem wel gelijk herkennen in m'n beschrijving.
Wayne Wonder - No Letting Go
Summer Love - Remember
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 12 oktober 2008 @ 17:03:18 #133
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62329995
[ik werd verwezen naar dit topic, maar mijn vraag blijft dezelfde:]

Ik ben op zoek naar de muziek die te horen is bij de TV-commercial van de nieuwe Ford Ka.
Wie weet hoe dit nummer heet en van wie het is?

Dank is bij voorbaat al niet in te schatten, zo veel.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62330553
http://vimeo.com/1678656

Het nummer waarvan k de naam wil weten, begint zo rond 7de minuut.
Wie weet hoe het heet??
Kietparkiet in levende wijze!
pi_62330895
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:01 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Ik heb iets gevonden voor je, de playlist van FreshFM, ik durf niet te zeggen welk nummer je bedoeld, maar hier moet hij zeker tussen zitten!

http://freshfm.kliddo.com/radio/1/
Thanks!
Stond er inderdaad tussen...Bob SInclair / Fireball - What I want

Zoektocht van enkele maanden eindelijk voorbij
pi_62332697
1) Ik ben zelf sinds het vorige topic nog steeds op zoek naar het volgende nummer:
Ik ben zelf ook op zoek naar een nummer dat ik tot nu toe helaas niet heb kunnen vinden. Het enige dat ik weet dat er heel vaak "Loving it" (?) wordt in herhaald. Het is een redelijk pop-achtig liedje. Het is verder eigenlijk vrij eentonig, zoekend op internet kom ik alleen uit op Justin Timberlake's ding voor McDonalds.. Het nummer is meer vocaal dan instrumentaal, klinkt vrij rustig, lijkt niet duidelijk uit een bepaalde tijdsgeest te komen. Een beetje hypnotiserend... Iemand..?

2) Verder ben ik op zoek naar een liedje dat ik vandaag in de auto hoorde. Het is een oorlogs-achtig liedje, lijkt niet van een bepaalde oorlog te zijn. Vind het een beetje jaren '70 klinken, met een vrij rustig rock/country achtige melodie. De chorus lijkt iets van 'we are all going down' te bevatten. Hij zingt ook over 'gewone dingen des levens' in metaforen.

3) Dance nummer van ongeveer 2 jaar geleden. In de clip staat er een ontklede dame met donker, stekkeltjesachtig kort haar, na een tijdje valt er een olie achtige substantie naar beneden. Het nummer gaat ongeveer zo: "I want you to, listen to me now, funky music..." waarna het instrumentaal verder gaat.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:27:28 #137
225026 DiedjeeJ
Pretty Visitors
pi_62332729
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:38 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zoek een nr van in de jaren 90 ik weet niet hoe dat nummer heet maar hij begint zo:

hey what sup doc en dan hoor je een of andere glas vallen.
Heb je misschien wat meer info? Genre? Man(nen) en/of vrouw(en) die in 't nummer zingen?
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Garisson72 het volgende:
[ik werd verwezen naar dit topic, maar mijn vraag blijft dezelfde:]

Ik ben op zoek naar de muziek die te horen is bij de TV-commercial van de nieuwe Ford Ka.
Wie weet hoe dit nummer heet en van wie het is?

Dank is bij voorbaat al niet in te schatten, zo veel.
Heb je misschien 'n linkje van die commercial op YouTube of 'n andere site?
O+ SG / BRM O+!!
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:37:25 #138
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62332948
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef SanchoPanza het volgende:

3) Dance nummer van ongeveer 2 jaar geleden. In de clip staat er een ontklede dame met donker, stekkeltjesachtig kort haar, na een tijdje valt er een olie achtige substantie naar beneden. Het nummer gaat ongeveer zo: "I want you to, listen to me now, funky music..." waarna het instrumentaal verder gaat.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62333129
Welk liedje draaien ze onder de Natuzzi reclame?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:54:10 #140
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_62333340
quote:
2) Verder ben ik op zoek naar een liedje dat ik vandaag in de auto hoorde. Het is een oorlogs-achtig liedje, lijkt niet van een bepaalde oorlog te zijn. Vind het een beetje jaren '70 klinken, met een vrij rustig rock/country achtige melodie. De chorus lijkt iets van 'we are all going down' te bevatten. Hij zingt ook over 'gewone dingen des levens' in metaforen.
Billy Joel - Goodnight Saigon?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:56:01 #141
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_62333387
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef SanchoPanza het volgende:
1) Ik ben zelf sinds het vorige topic nog steeds op zoek naar het volgende nummer:
Ik ben zelf ook op zoek naar een nummer dat ik tot nu toe helaas niet heb kunnen vinden. Het enige dat ik weet dat er heel vaak "Loving it" (?) wordt in herhaald. Het is een redelijk pop-achtig liedje. Het is verder eigenlijk vrij eentonig, zoekend op internet kom ik alleen uit op Justin Timberlake's ding voor McDonalds.. Het nummer is meer vocaal dan instrumentaal, klinkt vrij rustig, lijkt niet duidelijk uit een bepaalde tijdsgeest te komen. Een beetje hypnotiserend... Iemand..?
Gokje: L.L. Cool J - Doin' It?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:56:03 #142
225026 DiedjeeJ
Pretty Visitors
pi_62333389
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef deepart het volgende:
Welk liedje draaien ze onder de Natuzzi reclame?
Heb je misschien 'n linkje van die commercial op YouTube of 'n andere site?

Edit: als je 't over deze reclame hebt dan is 't:

[ Bericht 44% gewijzigd door DiedjeeJ op 12-10-2008 20:23:57 ]
O+ SG / BRM O+!!
pi_62334187
Wie kan mij op onwijs korte termijn helpen aan de midi file van dikkertje dap? en dan niet de 21 seconde versie... hehe me vriendin heeft het voor school nodig (is lerares) maar kan hem gewoon nergens vinden
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:34:41 #144
225026 DiedjeeJ
Pretty Visitors
pi_62334347
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie kan mij op onwijs korte termijn helpen aan de midi file van dikkertje dap? en dan niet de 21 seconde versie... hehe me vriendin heeft het voor school nodig (is lerares) maar kan hem gewoon nergens vinden
Check ff je PM zometeen.
O+ SG / BRM O+!!
pi_62335188
http://217.118.160.73/web(...).wmv?start=04:49:000

Achtergrondmuziek op 04:49. Iemand enig idee?
pi_62337596
Dat nummer van Robbie Williams - Im loving angels instead, en dan de apres ski achtige remix.. Van welke artiest is die ook al weer, de titel is dacht ik ook anders..
pi_62338782
Ik ben op zoek naar een nummer die ik afgelopen zaterdag op 3fm hoorde. Dit was denk ik rond een uur of 3, als ik me goed herinner tijdens de mega top 50? Volgens mij was het een nieuwkomer. Of is dit in strijd met elkaar. Goed, waar kan ik een playlist vinden van de nummers die op dat moment uitgezonden zijn? (ik weet helaas niet meer precies hoe het nummer ging, beetje rock-achtig iets met in het refrein zinnen die volgens mij herhaald werden en het woord 'school' bevatten.)
wie de lip niet eert is de wiggah niet weert
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:03:24 #148
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62338879
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:59 schreef wiggahlipz het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer die ik afgelopen zaterdag op 3fm hoorde. Dit was denk ik rond een uur of 3, als ik me goed herinner tijdens de mega top 50? Volgens mij was het een nieuwkomer. Of is dit in strijd met elkaar. Goed, waar kan ik een playlist vinden van de nummers die op dat moment uitgezonden zijn? (ik weet helaas niet meer precies hoe het nummer ging, beetje rock-achtig iets met in het refrein zinnen die volgens mij herhaald werden en het woord 'school' bevatten.)
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fm
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_62338922
Dankje voor de link. Found it!
wie de lip niet eert is de wiggah niet weert
pi_62339973
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:20 schreef Lauzie het volgende:
Makkelijk vraagje waarschijnlijk, maar hoe heet het nummer dat wordt gedraaid in dit filmpje?

Heb al gegoogled op 'You bring out the best and the worst in me.'.
Hij staat inmiddels bij de comments:
Nufrequency ft Shara Nelson - Go That Deep (Charles Webster)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')