Het tijd vrij maken voor je hobby's was niet de ware reden?quote:
Zoals je aan zijn naam kunt zien is het weer een lief, klein negertje.quote:
Jong vuilak, je moest eens weten hoeveel mailtjes ik remlof heb moeten sturen voordat je eindelijk op zwart gezet werd!quote:
True, maar Bio wist meteen m'n gevoelige aars snaar te raken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong vuilak, je moest eens weten hoeveel mailtjes ik remlof heb moeten sturen voordat je eindelijk op zwart gezet werd!
Alleen al die moeite voor al die mailtjes is een fucking nobelprijs waard!!
Klootzak geef die jongen zijn rechten terugquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
True, maar Bio wist meteen m'n gevoelige aars snaar te raken.
Ik eis uitleg en wel direct. Anders ga ik in staking!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De snaar van je klootviool toevallig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik eis uitleg en wel direct. Anders ga ik in staking!
":')quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lees maar in het crewforum, Bio is gewoon een sukkel. Zoiets flik je gewoon niet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Copy-paste van de desbetreffende post?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lees maar in het crewforum, Bio is gewoon een sukkel. Zoiets flik je gewoon niet!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lees maar in het crewforum, Bio is gewoon een sukkel. Zoiets flik je gewoon niet!
Moderator worden, kan je ook meelezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en nu iets geloofwaardigers
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Copy-paste van de desbetreffende post?
Klik maar op de link in m'n post. Zal je zien dat het een besloten forum is.quote:
Doe eens een link voor ons onwetende en luie fokkertjes dan!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1203941quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Doe eens een link voor ons onwetende en luie fokkertjes dan!!!
We zijn bezig met je IP-ban. Dat je weet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Klik maar op de link in m'n post. Zal je zien dat het een besloten forum is.
Johquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn bezig met je IP-ban. Dat je weet.
Maak me ff blauw dan.... grapjas..quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1203941
Geloofwaardig hoor, je kan natuurlijk niet een quote aanpassen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Klik maar op de link in m'n post. Zal je zien dat het een besloten forum is.
Waarom zou ik dat doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloofwaardig hoor, je kan natuurlijk niet een quote aanpassen!
Jij moest een internet-ban krijgen met je dramatische grappen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
normaal heb je dat toch zo gedaan, waarom duurt het dan zo lang lullo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat een admin dat moet doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef beverton het volgende:
[..]
normaal heb je dat toch zo gedaan, waarom duurt het dan zo lang lullo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |