Het tijd vrij maken voor je hobby's was niet de ware reden?quote:
Zoals je aan zijn naam kunt zien is het weer een lief, klein negertje.quote:
Jong vuilak, je moest eens weten hoeveel mailtjes ik remlof heb moeten sturen voordat je eindelijk op zwart gezet werd!quote:
True, maar Bio wist meteen m'n gevoelige aars snaar te raken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong vuilak, je moest eens weten hoeveel mailtjes ik remlof heb moeten sturen voordat je eindelijk op zwart gezet werd!
Alleen al die moeite voor al die mailtjes is een fucking nobelprijs waard!!
Klootzak geef die jongen zijn rechten terugquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
True, maar Bio wist meteen m'n gevoelige aars snaar te raken.
Ik eis uitleg en wel direct. Anders ga ik in staking!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De snaar van je klootviool toevallig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik eis uitleg en wel direct. Anders ga ik in staking!
":')quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lees maar in het crewforum, Bio is gewoon een sukkel. Zoiets flik je gewoon niet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Copy-paste van de desbetreffende post?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lees maar in het crewforum, Bio is gewoon een sukkel. Zoiets flik je gewoon niet!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lees maar in het crewforum, Bio is gewoon een sukkel. Zoiets flik je gewoon niet!
Moderator worden, kan je ook meelezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en nu iets geloofwaardigers
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Copy-paste van de desbetreffende post?
Klik maar op de link in m'n post. Zal je zien dat het een besloten forum is.quote:
Doe eens een link voor ons onwetende en luie fokkertjes dan!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1203941quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Doe eens een link voor ons onwetende en luie fokkertjes dan!!!
We zijn bezig met je IP-ban. Dat je weet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Klik maar op de link in m'n post. Zal je zien dat het een besloten forum is.
Johquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn bezig met je IP-ban. Dat je weet.
Maak me ff blauw dan.... grapjas..quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1203941
Geloofwaardig hoor, je kan natuurlijk niet een quote aanpassen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Klik maar op de link in m'n post. Zal je zien dat het een besloten forum is.
Waarom zou ik dat doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloofwaardig hoor, je kan natuurlijk niet een quote aanpassen!
Jij moest een internet-ban krijgen met je dramatische grappen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
normaal heb je dat toch zo gedaan, waarom duurt het dan zo lang lullo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat een admin dat moet doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef beverton het volgende:
[..]
normaal heb je dat toch zo gedaan, waarom duurt het dan zo lang lullo.
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?quote:
IP-bans, dat houd niet in een willekeurige spam-user in de prullenbak gooienquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Hier lukt het die lamlul nog aardig anders.
En een normale ban in de tussentijd is niet nodig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
IP-bans, dat houd niet in een willekeurige spam-user in de prullenbak gooien
Iedereen die heul hard schreeuwt dat 't een kutgrap is trouwens ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En iedereen die hier intraptRoyal Sadness
trotse eigenaar van post nr. 52mquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En iedereen die hier intraptRoyal Sadness
natuurlijk is hij dat, want post nmr 52m hebben is een hele prestatiequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:56 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
trotse eigenaar van post nr. 52m
Jij bent wel stoer ja.
Wat had je in gedachten? Tubgirl, hai2u, lemonparty of toch het aloude goatse?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:01 schreef beverton het volgende:
[..]
wacht even, ik wil dit topic graag goed afsluiten.
Had je ff de aandacht nodig ofzo.....quote:
ik zit al verdomme 10 minuten te zoeken naar tubgirl, maar ze zijn nergens meer te vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten? Tubgirl, hai2u, lemonparty of toch het aloude goatse?
Sorry ik ben er even uitgeweest maar.. wat is hai2u?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten? Tubgirl, hai2u, lemonparty of toch het aloude goatse?
UITLOKKEN! BAN!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Sorry ik ben er even uitgeweest maar.. wat is hai2u?
Google is je vriend.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Sorry ik ben er even uitgeweest maar.. wat is hai2u?
Om maar te zwijgen van dat kinderarmpie wat ie heeft hangen. We gingen onlangs met een zooi mods naar Centerparcs. Die gozer kan serieus Tarzan spelen met zichzelf.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
remlof schijnt daar aanleg voor te hebben.
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van dat kinderarmpie wat ie heeft hangen. We gingen onlangs met een zooi mods naar Centerparcs. Die gozer kan serieus Tarzan spelen met zichzelf.
Wat geloof je niet aan zijn blauwe kleurtje?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:13 schreef TheYoung1 het volgende:
Pleur hier Jou vermoeden waarom Bio.. dan maar een [ afbeelding ] op Bio.
Dan geloof ik je mss weer....
Hij was ook negen van de tien keer in geen velden of wegen te bekennen in die Dome waar we aten en dronken. Tot hij plots weer voorbij geslingerd kwam met de daarbij horende oerkreten en yvonne op zijn rug geklemd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van dat kinderarmpie wat ie heeft hangen. We gingen onlangs met een zooi mods naar Centerparcs. Die gozer kan serieus Tarzan spelen met zichzelf.
Ja, mooi was datquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij was ook negen van de tien keer in geen velden of wegen te bekennen in die Dome waar we aten en dronken. Tot hij plots weer voorbij geslingerd kwam met de daarbij horende oerkreten en yvonne op zijn rug geklemd.
Ja, het bier was op en we moesten even nieuwe halenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij was ook negen van de tien keer in geen velden of wegen te bekennen in die Dome waar we aten en dronken. Tot hij plots weer voorbij geslingerd kwam met de daarbij horende oerkreten en yvonne op zijn rug geklemd.
Ja dhuhu, voor het zelfde geld issie dadelijk rood!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat geloof je niet aan zijn blauwe kleurtje?
Alles kan zolang je maar wilt! Geloof in jezelf! TSJAKKA!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja dhuhu, voor het zelfde geld issie dadelijk rood!!!
Geloofwaardigheid, in no-time van blauw naar zwart en weer terug naar blauw, ik wil ook wel ff blauw zijn!!
Alles kan, schijnbaar
Tsjakka was toch met een hele reeks aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's op het eind?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alles kan zolang je maar wilt! Geloof in jezelf! TSJAKKA!!
hihihihiiiiiquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Bio, bedankt voor de tomeloze inzet in al die jaren. Het is begrijpelijk dat je na al die jaren modden eens tijd vrij gaat maken om je grootste hobby, hamsters epileren, te gaan beoefenen.
Bio, bedankt nogmaals!
Overdaad schaadt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Tsjakka was toch met een hele reeks aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's op het eind?
TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaaaaaaaaa, was echt een goeie van jullie stel ratten![]()
Ja, die KLB modjes met al hun eisen ook. Bier aldaar was ranzig, de bediening kut en al dat stromende water zorgde er alleen maar voor dat ze vaak naar het toilet moesten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het bier was op en we moesten even nieuwe halen
Ja da aaag, kijk er morgen wel ff na... Ben nu nog bij aant komen van een nep-zwarte Bio.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overdaad schaadt.
Een goede? Ik zag Bio op zwart staan bij het lezen van dat Maak een parodie op, kanker een woordje van 6 letters..... en dacht dat het bij iedereen wel duidelijk zou zijn dat het nep was en opende een kuttopic met een dito OP. Vervolgens werd er tegelijkertijd door iemand anders een in KLB geopend en zo was het 'grapje' geboren.
Da's nog altijd beter dan andersom....quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:45 schreef remlof het volgende:
Elke geboorte is het gevolg van een zaadlozing.
Dat is alleen zo in 50% (of was het 48%?) van de gevallenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan andersom....
Denk daar maar eens over na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |