abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62214936
In NL is een bank dat ook verplicht, als in: jaaroverzichten. En ja, ik ben er zeker van.
Printen ≠ afschriften ontvangen van de bank.
pi_62215137
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Serinde het volgende:
In NL is een bank dat ook verplicht, als in: jaaroverzichten. En ja, ik ben er zeker van.
Printen ≠ afschriften ontvangen van de bank.

ik ben vlaams, bedoelen jullie met afschriften wat ik bankuittreksels noem?

een geprinte bankuittreksel heeft in belgie iig even veel waarde als een uitttekselke dat je bij je bankkantoor kriijgt. Bij het aangaan van mijn internetbank-contracten heb ik steeds de vraag gekregen hoe ik mijn uittreksels wou krijgen. Ik druk op "nieuwe uittreksels afprinten", ik print ze af, en ik heb nog een kaftje gekregen waar ik ze kan in bewaren. Anders krijg ik ze maandelijks per post;
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_62215174
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee... dus... HOE BEWIJS JE NOU HOEVEEL GELD JE HAD.

godskolere ik praat toch geen chinees?
ni-hao

printjes, mutatieoverzichten, vormvrij
dnb zal bevestiging vragen aan bank in surceance
als het matcht keert ze uit.

overigens kan Bos roepen dat ie 100.000 garandeert, maar de laatste keer dat ik keek was de depositogarantieregeling een wet, en die kan Bos niet wijzigen, alleen de 1e en 2e kamer, en vervolgens een handtekening van de keunigin. Dus wat de man precies garandeert, en onder welke omstandigheden, is me niet duidelijk.

Nu IJsland 100% garandeert, is me we wel duidelijk dat een saldo bij Icesave nooit onder de NL regeling kan vallen. Alleen het exedent valt immers onder de NL regeling. Als morgen de bankvergunning van Icesave wordt ingetrokken valt zelfs niiks onder de garantieregeling. En anders vinden de NL banken dat wel.
pi_62215262
Met afschrift bedoel ik: een overzicht van mutaties gedurende een bepaalde periode, opgesteld en toegestuurd door de bank. Deze gegevens zijn natuurlijk via internet te raadplegen, maar veel mensen ontvangen nog steeds papieren afschriften.

Natuurlijk kun je alles van internet uitprinten, en Swetsenegger gaat ook wel erg ver met z'n fraudeverhaal (aanpassen saldi) maar theoretisch is dat natuurlijk mogelijk. Vervalsen van "uittreksels" ( ) die je van de bank ontvangt is ontzettend veel moelijker.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:58:06 #105
862 Arcee
Look closer
pi_62215307
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
En hoe dan nu met icesave? Die vallen onder de nederlandse garantieregeling
Neehee, alleen boven de 20.887.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_62215471
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef Serinde het volgende:
Met afschrift bedoel ik: een overzicht van mutaties gedurende een bepaalde periode, opgesteld en toegestuurd door de bank. Deze gegevens zijn natuurlijk via internet te raadplegen, maar veel mensen ontvangen nog steeds papieren afschriften.

Natuurlijk kun je alles van internet uitprinten, en Swetsenegger gaat ook wel erg ver met z'n fraudeverhaal (aanpassen saldi) maar theoretisch is dat natuurlijk mogelijk. Vervalsen van "uittreksels" ( ) die je van de bank ontvangt is ontzettend veel moelijker.
vervalsen is gewoon onmogelijk. Of je moet ook de rekeningen waarvan je overschrijft OOK vervalsen.

nogmaals, je kan niet hard maken dat je zoveel euros hebt ontvangen van petitlapin als je ook niet in staat bent om ook MIJN uittreksels te manipuleren.

wie is daar toe in staat ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_62215572
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

ook niet, alleen voor zover niet gegarendeerd door de IJslandse overheid. Hadden die net niet ongelimiteerde garantie afgegeven? Ergo: nihil valt onder de NL regeling.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 8 oktober 2008 @ 00:28:43 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_62220065
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

volgens de berichten zelfs voor 100% in Ijsland
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')