Ik denk dat je de twee toernooien door elkaar haalt. Eerste toernooi (met silverstone idd) was het de finale en ben ik 2e/3e geworden met inderdaad een mooie trein achter mequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij zat toen toch niet in de finale (Suzuka)? Ik werd toen 4e achter een stomme Porsche en 2 andere gare bakken die in de bochten niet vooruit te branden waren.
De halve finale (Silverstone) was echter wel stoer, jij had een complete trein achter je hangen terwijl ik mijn voorsprong rustig aan het uitbreiden was naar 15 secondenHeb jullie toen ook maar even bij de start gezien, verder niets meer van jullie vernomen tijdens die race
ferarri f430 racing , en volledig getunedquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef anoniemm het volgende:
Speel forza 2 nog dagelijks <3 m'n lambourghini
Hahahahahahahha ga dan niet in Nederland wonen als het 1939 is. Ik neem aan dat je nog een kind bent? Jonger dan 18? Anders ben je echt een idiootquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:35 schreef Wessiej het volgende:
Mensen die klagen over de prijs van games
Je weet waar je aan begint, je hebt een dure hobby, wil je dat er niet aan spenderen koop dan lekker geen console 1 weekje terug ipv te gaan klagen over ''150 gulden''
Volgens mij ben jij de idioot, want je weet toch waar je aan begint? Ga dan puzzelen ofzo, maar niet klagen hier.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:40 schreef santax het volgende:
[..]
Hahahahahahahha ga dan niet in Nederland wonen als het 1939 is. Ik neem aan dat je nog een kind bent? Jonger dan 18? Anders ben je een idioot
Whehehe, net even je postgeschiedenis bekeken. Je hebt gelijk. Hoe oud ben je trouwens? 16, 17? Maargoed doet er verder niet toe, maar laat de grote mensen maar even met rust ja... Dan hoef ik je mamma niet te vragen om je pc uit te zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de idioot, want je weet toch waar je aan begint? Ga dan puzzelen ofzo, maar niet klagen hier.
Ja ik haat het als mensen het altijd doen als ik in een discussie zit, maar hier moet ik wel dequote:Op maandag 6 oktober 2008 20:45 schreef santax het volgende:
[..]
Whehehe, net even je postgeschiedenis bekeken. Je hebt gelijk. Hoe oud ben je trouwens? 16, 17? Maargoed doet er verder niet toe, maar laat de grote mensen maar even met rust ja... Dan hoef ik je mamma niet te vragen om je pc uit te zettenVoor de rest ben je wel schattig, herken me wel in dat rebelse, had ik ook toen ik nog 20 was.
AFCAquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ik haat het als mensen het altijd doen als ik in een discussie zit, maar hier moet ik wel deplaatsen, excuus.
Maar ik zou zeggen bouw je 360 om, is toch 'betere kwaliteit' en je betaalt niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |