Schoonzus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, wat een goed nieuwsow, wat hoop ik dat je gewoon lekker zwanger bent nu
En spannend van je zusje!
En ik voel me lekker nog steeds goed![]()
in de eerste plaats; gefeliciteerd met je neefje!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef Vlindur het volgende:
Helaas. Ik ben niet zwanger... Kon het niet laten met testen...
Op naar de volgende ronde!
Ik ben erg blij om nu te weten hoe het ongeveer gaat, ook al zijn er zoveel verschillende ervaringen, ik weet nu gewoon een beetje wat me te wachten staat en dat vind ik erg fijn. Het komt ook best in orde, bedankt Slaapmeisje!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas zijn de ervaringen van een baarmoederfoto erg wisselend, maar het komt helemaal goed hoor Saffier. Die pijnstillers van tevoren zou ik zeker doen en probeer toch zoveel mogelijk te ontspannen dat scheelt echt een hoop.
Het is heel prettig om te weten hoe het ervoor staat daarbinnen. Tenminste, dat vond ik wel. Zo konden we in ieder geval de oorzaak van verstopte eileiders uitsluiten. Wel fijn dat je moeder meegaat naar het ziekenhuis. Veel succes en sterkte de 17e!
Sombie en Sproetje heel veel sterkte met wachten en ik jompel vanzelspreken voor jullie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |