abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 11:48:44 #251
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_62778127
Helaas zijn de ervaringen van een baarmoederfoto erg wisselend, maar het komt helemaal goed hoor Saffier. Die pijnstillers van tevoren zou ik zeker doen en probeer toch zoveel mogelijk te ontspannen dat scheelt echt een hoop.

Het is heel prettig om te weten hoe het ervoor staat daarbinnen. Tenminste, dat vond ik wel. Zo konden we in ieder geval de oorzaak van verstopte eileiders uitsluiten. Wel fijn dat je moeder meegaat naar het ziekenhuis. Veel succes en sterkte de 17e!

Sombie en Sproetje heel veel sterkte met wachten en ik jompel vanzelspreken voor jullie hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 14:15:29 #252
5428 crew  miss_sly
pi_62781932
Zo, ik was net boodschappen doen voor de lunch hier op kantoor. Lekker vers brood, beleg, fruitsalade voor mezelf voor later in de middag. Het was koud, maar de zon scheen zo lekker en de hele wereld leek wel mooi. voelde me zo goed, zomaar. En ineens bedacht ik me dat dat wel heel raar is gezien ik nu aan de clomid zit ':D

Ik weet, het kan zo omslaan, maar voorlopig voel ik me echt zo heerlijk geweldig goed

Moest ik even kwijt. Heeft geen meerwaarde misschien, maar toch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62782809
Heerlijk toch, miss_sly! Geniet er maar van, je weet het nooit met clomid, het kan zo weer over zijn met je goede humeur.
pi_62784421
miss, super dat je je goed voelde!
Voor basmiah en wilmadonna ook een dikke

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest en........... Ik heb een eisprong gehad!!!!!!
Ik moet nu afwachten op de menstruatie.. Of NIET!!!
Ik zit nu op dag 30 en vorige maand was mn cyclus 29 dagen en was mijn eisprong op dag 18. Nu was het dag 15.

Ik krijg ineens toch weer hoop!
Verder heb ik een halfjaar recept voor Clomid. Mocht ik ongesteld worden moeten we het nu zonder haar doen. Mocht ik rare cyclussen creëren moet ik terug komen. Mocht ik zwanger zijn moet ik in week 6/7/8 voor echo..

De baby is er nog niet of ik heb het nog niet gehoord. Hoop dat alles goed gaat daar...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62785034
Ooh Vlinder, spannend, joh! Ik ga heel hard voor je duimen dat je nog even lekker komt posten in Z&G!

Slaapmeisje, ik ben het helemaal met je eens! Ik was inderdaad ook erg blij dat je tenminste dingen uit kon sluiten na het maken van die HSG. Er werden bij ons ook geen afwijkende zaken gevonden... het onderzoek gaf ons ook een goed gevoel!

Saffier succes met je onderzoek in ieder geval!!

Basimah, hopelijk groeit er weer een mooie follikel!

Wilmadonna; sterkte met al het wachten... het zit je ook niet mee...

Miss_Sly, probeer dat lekkere gevoel maar zo lang mogelijk vast te houden...!! En geniet van je fruitsalade
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 16:03:04 #256
5428 crew  miss_sly
pi_62785147
Vlindur, wat een goed nieuws ow, wat hoop ik dat je gewoon lekker zwanger bent nu
En spannend van je zusje!

En ik voel me lekker nog steeds goed
pi_62785408
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, wat een goed nieuws ow, wat hoop ik dat je gewoon lekker zwanger bent nu
En spannend van je zusje!

En ik voel me lekker nog steeds goed
Schoonzus.

(De vrouw van de broer van mijn vriend)

Wat super dat je je nog goed voelt!
pi_62785439
Supernieuws Vlindur!!
pi_62786142
super Vlindur!! En wat knap dat je er nog geen testje tegen aan hebt gegooid!! Hoe lang ga je nog wachten.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_62787190
Hier even een dikke voor alle wachtende meiden. Vervelend dat het soms maar duurt en duurt. Maar eens zal het lukken

Ik word ook langzaam gek op het wachtbankje
pi_62787611
Ik ben tante!!!!!

Om 15.52 is HIJ geboren!!

Voor de naam mag je me pm'men.
pi_62788960
Helaas. Ik ben niet zwanger... Kon het niet laten met testen...

Op naar de volgende ronde!
pi_62789935
Maar Vlindur, ben je niet net zoveel te vroeg als ik? We kunnen officieel morgen pas testen toch? Tenminste, ik zit nu op dag 27 van 27 als het goed is. Dan ben ik morgen pas overtijd. Ik was ook negatief met testen vandaag, maar ik heb nog wel hoop hoor. Hou moed!
pi_62790097
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef Vlindur het volgende:
Helaas. Ik ben niet zwanger... Kon het niet laten met testen...
Op naar de volgende ronde!
in de eerste plaats; gefeliciteerd met je neefje!!
en in de tweede plaats... balen, joh, je hebt toch hoop als je al zo ver in je cyclus bent...
pi_62791034
Prinses: ik werd 30-09 ongesteld en zit nu dus op dag 30.. Maar ik heb al wat rood slijm, dus ik geef de moed voor deze maand maar wel op.. Mocht ik met 3 dagen nog steeds niet serieus ongesteld zijn dan test ik nog wel een keer..

Voor jou hou ik nog wel hoop hoor!

Jose en alle anderen, bedankt voor de felicitaties!
pi_62791581
O, Vlindur, balen!
Wel gefeliciteerd met je tanteschap!

Lekker dat je je zo goed voelt, miss_sly.

En alle medewachters: veel sterkte!!
pi_62791749
He, wat vervelend vlindur Prinses, ik hoop dat het nog goed komt met je test...

Sombie, hoe gaat het bij jou??
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:49:30 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62792954
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas zijn de ervaringen van een baarmoederfoto erg wisselend, maar het komt helemaal goed hoor Saffier. Die pijnstillers van tevoren zou ik zeker doen en probeer toch zoveel mogelijk te ontspannen dat scheelt echt een hoop.

Het is heel prettig om te weten hoe het ervoor staat daarbinnen. Tenminste, dat vond ik wel. Zo konden we in ieder geval de oorzaak van verstopte eileiders uitsluiten. Wel fijn dat je moeder meegaat naar het ziekenhuis. Veel succes en sterkte de 17e!

Sombie en Sproetje heel veel sterkte met wachten en ik jompel vanzelspreken voor jullie hoor

Ik ben erg blij om nu te weten hoe het ongeveer gaat, ook al zijn er zoveel verschillende ervaringen, ik weet nu gewoon een beetje wat me te wachten staat en dat vind ik erg fijn. Het komt ook best in orde, bedankt Slaapmeisje!

Ik heb bewondering voor jullie geduld, moed en doorzettingsvermogen dames, dat mag best wel eens gezegd worden
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62793675
Ik weet het niet goed, sproetje. Ik had eigenlijk verwacht dat ik vandaag ongesteld zou worden maar dat is niet gebeurd. En nu heb ik weer hoop terwijl ik tegelijkertijd niet geloof dat het is gelukt. Lekker vaag dus.
pi_62802028
Vlindur, wat jammer dat de test negatief was

sombie, niet ongesteld hoe lang moet je niet ongesteld worden voor je eventueel wilt testen?

ik duim voor allemaal
pi_62803508
Ik mag weer beginnen
pi_62803646
Jeetje, sombie, ook spannend voor jou zeg. Dat klinkt goed.

Basimah, dat is ook goed nieuws zeg. Succes deze ronde! Dit gaat 'm vast worden
pi_62803842
Basmiah, wat goed! Succes!!

(Ik ben nog steeds niet ongesteld...)
pi_62809953
vlindus... wat jammer

basimah: yes, een nieuwe ronde!
pi_62814194
Basimah, fijn dat je weer mag beginnen! Succes weer!

Sombie, spannend dus!

Vlindur, toch nog even afwachten dus...!! Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')