Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#46)
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.
Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
JaapeLEO operatie in september 2007, sindsdien eigen cyclus, gaat het even een poosje zonder hulp proberen.
basimahPCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.
McLaurawachten op de menstruatie van juli en dan op dag 1 beginnen met Decapeptyl en op dag 3 met Puregon, tbv IVF (1e poging) Wacht nog even wat langer en tilt het over de vakantie heen.
KinderwensRedenen mmm: PCOS & Cervixfactor. zwanger na IUI4 op 31-08-2008
Echo 06-10-2008: geen vruchtje meer
wachten op miskraam of curettage
VlindurPCOS, bezig met 2e ronde.
~~~~~~
Droevig bericht van Kinderwens
Ik ben weer terug...
quote:
Helaas slecht nieuws gehad vanmiddag; er zijn op de echo géén foetale delen te zien terwijl die er nu toch echt hadden moeten zijn. Volgende week hebben we een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe verder; curettage of natuurlijke miskraam.
Ik ben verdrietig dat we dit kindje maar zo kort bij ons konden houden en bang voor wat komen gaat. Geen idee hoe of wat met een curettage of een natuurlijke miskraam. Ik vind het doodeng.
En dan de gedachte weer terug te moeten in die MMM om zwanger te kunnen raken...weer al die echo's, injecties, controles...jeetje.
~~~~~~
Kan iemand van de modjes hem weer aanpassen? Bedankt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vlinder op 07-10-2008 00:00:14 ]