probleem is dat mijn moeder haar best doet om van alles goed voor elkaar te krijgen, mijn zusje in eerst instantie een week meewerkt en daarna haar eigen gang gaat, en de "hulpverlening" grijpt niet / te laat / fout in. Keer op keer op keer op keer. Dit gaat al jaren door, en het einde er van is nog niet in zicht. Ze is nu 3 jaar uit huis geplaatst, en in die tijd zijn we nog niet 1 stap verder gekomen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff, klinkt niet goed CP. Wat is dan het voornaamste probleem en heb je een idee waarom zoveel verschillende trajecten haar nog steeds niet op weg kunnen helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik zelf nog niet genoeg problemen heb![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
probleem is dat mijn moeder haar best doet om van alles goed voor elkaar te krijgen, mijn zusje in eerst instantie een week meewerkt en daarna haar eigen gang gaat, en de "hulpverlening" grijpt niet / te laat / fout in. Keer op keer op keer op keer. Dit gaat al jaren door, en het einde er van is nog niet in zicht. Ze is nu 3 jaar uit huis geplaatst, en in die tijd zijn we nog niet 1 stap verder gekomen.Dat klinkt inderdaad vrij ernstig CP. Wat is het 'probleemgedrag'? Opstandigheid tov ouders of überhaupt tov gezag? Zit er ook nog delinquent gedrag aan vast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik zelf nog niet genoeg problemen hebZerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Tegen alles en iedereen, en bij de politie is ze ook bekend ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vrij ernstig CP. Wat is het 'probleemgedrag'? Opstandigheid tov ouders of überhaupt tov gezag? Zit er ook nog delinquent gedrag aan vast?
Ik twijfel om zo nog even naar de Hatertseweg te rijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nu je het zegtff in de oven
Ik snap niet waarom er uberhaupt nog andere kramen naar Nijmegen komen, iedereen haalt zen bollen daar lijkt welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:21 schreef morgane het volgende:
Deniesgaan we ook altijd heen. Goed spul!
En terecht, vooral om dat te doen zonder overlegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef LastRequest het volgende:
LG heeft die van haar net verkocht en is aant mailen want er wilde nog iemand een kaartje hebben.. en dan kan ik met anderen mee die ik ken. Maar vind het toch een kutactie van dr.
Oh sorry nu ik jouw reactie zie, zie ik dat het lijkt alsof LG de bitch is.. is ze niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terecht, vooral om dat te doen zonder overleg.
No shit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:00 schreef Mikkie het volgende:
Dat van uitzieken bij je ouders vind ik ook maar raar.
Ohquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef LastRequest het volgende:
Oh sorry nu ik jouw reactie zie, zie ik dat het lijkt alsof LG de bitch is.. is ze niet hoor
Het gaat hier om m'n "beste vriendin"
ja die staat dus ook altijd bij ons in de straatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:21 schreef morgane het volgende:
Deniesgaan we ook altijd heen. Goed spul!
idd beetje jammer.. komt ze naar de meet? ben te lui om te kijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh.
voor LG, die is er trouwens nooit meer
![]()
swine wil eerst klimmen dus ja gaan we vroeg klimmen en dan op tijd bij de meetquote:
Nee ze gaat op vakantiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Swine het volgende:
[..]
idd beetje jammer.. komt ze naar de meet? ben te lui om te kijken
Goeie zaak, dan zijn we al met 11quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Swine het volgende:
swine wil eerst klimmen dus ja gaan we vroeg klimmen en dan op tijd bij de meetgeen kermis of eten dus
?quote:
Aantal posts erboven, verdeelt over meerdere posts over z'n zus(je).quote:
nahh zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
CP is ook nog een misschiener.......?!?
Dat zegt niks bij jouquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nahh zekerheb geen excuus uit het boekje meer
Overhalen tot wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen Hosti en Duppie nog ff overhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |