Geen fobo en een leeg profiel, dat is wel heul weinig info.quote:
Pas nog voor 35e een paar DC´s gescoord in de sale bij 24/7quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:52 schreef Nielez het volgende:
Goedkope sneakers dan :p waar haal je die?
Oquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]Ik was naar de uni/eten bij 'n maatje
In de molenpoortquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:57 schreef morgane het volgende:
[..]
Pas nog voor 35e een paar DC´s gescoord in de sale bij 24/7![]()
Ik heb geen idee of er een boerenbond zit in Nijmegen.
Waar zit de Coop?
Toch jammer dat ie er dan nog eentje vergeet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:19 schreef LastRequest het volgende:
+1 omdat ie z'n best heeft gedaan een zin met zoveel mogelijk H's te bedenken.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie er dan nog eentje vergeet.
Jij was nummer 2quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtf, merel in het nijmegen topic?
Ik ken swarmahoer (en swine).quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik dan uitleg wie Merel is misschien?
Ik heb zo feestjeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ik doe aan lange termijnplanning, korte termijn is ondergeschikt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
Zeg Piet je sleept ons weer hierheen en gevolg: 2 dode topics.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef LastRequest het volgende:
Maar als wij praktisch vrienden zijn omdat we beiden swarma (en Swine) kennen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef LastRequest het volgende:
Maar als wij praktisch vrienden zijn omdat we beiden swarma (en Swine) kennen...Kent die hen ook dan? Wist ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar waren mn pepernoten danquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]Ik was naar de uni/eten bij 'n maatje
aangezien sommigen hier elkaar al ruim 200 topics kennen zijn er al verschillende meets geweestquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kent die hen ook dan? Wist ik niet!
Je bent hier als toerist, bedoel je?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef spy08 het volgende:
Ik ben de hele week in Nimwegen dus als iemand wat tips heeft wat allemaal de moeite waard is om te zien(naast wat ik allemaal moet gaan uitzoeken) dan hoor ik het het graag.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn, als die beredenering overal op ging had ik me toch een hoop vriendenToch zeker 500 man op Hyves
[ afbeelding ]
Hoe droogquote:
Kijk dat vind ik nou liefquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoe droog
LR, ik ga je trouwens wel missen vrijdag.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |